باید تا قبل از ظهر، کار را تمام کنیم
باید تا قبل از ظهر، کار را تمام کنیم
برخی اخبار مبنی بر این‌که انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری قرار نیست تمدید شود و احتمالاً پایان رأی‌گیری ساعت 20 خواهد بود.

به گزارش جمله، رییس ستاد مردمی«رسانه‌ای امید» دکتر مسعود پزشکان در گفت‌وگو با رسانه‌ها از حامیان و هواداران دکتر مسعود پزشکیان کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری خواست از ساعات اولیه آغاز رأی‌گیری به شعب أخذ رأی بروند و رأی خود را به صندوق بیندازند.

مهدی روحی با اشاره به برخی اخبار مبنی بر این‌که انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری قرار نیست تمدید شود و احتمالاً پایان رأی‌گیری ساعت ۲۰ خواهد بود، از همه علاقه‌مندان، حامیان، مردمی که دل در گرو تغییر دارند و همچنین فعالان ستادهای دکتر مسعود پزشکیان در سراسر کشور خواست تلاش کنند تا قبل از نیمروز جمعه هشت تیرماه، با حضور طوفانی خود کار را تمام کنند.

وی با اشاره به عُرف معمول و تمدید انتخابات‌های پیشین ریاست‌جمهوری که تا ساعت ۲۴ ادامه داشت، هشدار داد: طیفی که موفقیت خود را در مشارکت پایین می‌بیند این بار عزم خود را جزم کرد و قصد دارد پرونده رأی‌گیری را در ساعت ۲۰، ببندد و ضرورت دارد ما هوشیار باشیم تا از کاروانی که عزم خود را جزم کرده است شرایط را «برای ایران» تغییر دهد، عقب نمانیم.

رییس ستاد مردمی رسانه‌ای امید دکتر مسعود پزشکان تأکید کرد: مخالفان دکتر مسعود پزشکیان در جریان سیاسی مقابل که موفق به وفاق و اتحاد نشدند، تلاش دارند بر مسیر تحقق مشارکت حداکثری سنگ‌اندازی کنند و لازم است ما هوشیار باشیم و این فرصت را از دست آنان بگیریم.

روحی تأکید کرد: اگر همه ما قبل از ظهر یا تا ساعاتی قبل از پایان زمان قانونی رأی‌گیری که ساعت ۲۰ است، به نزدیک‌ترین حوزه أخذ رأی برویم و به دکتر پزشکیان، رأی بدهیم رقیب را خلع سلاح خواهیم کرد.

مهدی روحی در پایان ضمن تأکید بر این‌که موثرترین و کم‌هزینه‌ترین راه برای اعمال حاکمیت مردم و تغییر از مسیر انتخابات و برگه‌های رأی می‌گذرد ابراز امیدواری کرد هشتم تیرماه، اراده اکثریت مردم بر تغییر و اعمال حاکمیت ملی بر خواست و اراده اقلیت پیروز شود و ضمن جشن در روز ۹ تیرماه شاهد توسعه و تحول در همه زمینه‌ها باشیم.