برگزاری جلسه پیگیری و پایش مصوبات سفر رییس‌جمهور  به استان قزوین
برگزاری جلسه پیگیری و پایش مصوبات سفر رییس‌جمهور  به استان قزوین

جلسه پیگیری و پایش مصوبات سفر رییس‌جمهوری به استان قزوین با حضور معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع با هدف رصد آخرین وضعیت عملکردی مصوبات در حوزه راه و شهرسازی برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه وزارت راه و شهرسازی، نشست پیگیری و پایش مصوبات سفر رییس‌جمهوری به استان قزوین ۲۲ آذرماه با حضور امیرمحمود غفاری معاون […]

جلسه پیگیری و پایش مصوبات سفر رییس‌جمهوری به استان قزوین با حضور معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع با هدف رصد آخرین وضعیت عملکردی مصوبات در حوزه راه و شهرسازی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه وزارت راه و شهرسازی، نشست پیگیری و پایش مصوبات سفر رییس‌جمهوری به استان قزوین ۲۲ آذرماه با حضور امیرمحمود غفاری معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع، مدیران و کارشناسان استانی، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارتخانه و با هدف رصد آخرین وضعیت عملکردی مصوبات در حوزه راه و شهرسازی در ساختمان دادمان برگزار شد.
در این جلسه تمامی بندهای مصوبه استان شامل ۲۳ بند مطرح و عملکرد و اقدامات دستگاه‌های مربوطه شامل بررسی آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی و ریالی پروژه‌ها، برنامه زمانبندی اجرای پروژه‌ها ارایه و پروژه‌های قابل افتتاح در مناسب‌های خاص سال‌جاری و سال ۱۴۰۲ تعیین شد.
همچنین در این نشست، چالش‌های مربوط به اجرای هریک از پروژه‌ها مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت و راهکارهای لازم برای تسریع در اجرای مصوبات سفر در زمان مقرر در بند مصوبه مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار گرفت.