بیمه تجارت‌نو حاشیه سود خالص خود را ارتقا داد
بیمه تجارت‌نو حاشیه سود خالص خود را ارتقا داد

  بررسی شاخص‌های عملکردی شرکت بیمه تجارت‌نو در سال ۹۹ حکایت از رشد چشمگیر و جایگاه مناسب این شرکت در حاشیه سودخالص (سودخالص به حق بیمه صادره) دارد. حاشیه‌ سود‌ خالص شرکت‌‌های بیمه، یکی از نسبت‌های ‌سودآوری است که از طریق‌ تقسیم‌ کردن سود خالص به کل فروش محاسبه ‌می‌شود. شرکت بیمه تجارت‌نو در سال […]

 

بررسی شاخص‌های عملکردی شرکت بیمه تجارت‌نو در سال ۹۹ حکایت از رشد چشمگیر و جایگاه مناسب این شرکت در حاشیه سودخالص (سودخالص به حق بیمه صادره) دارد. حاشیه‌ سود‌ خالص شرکت‌‌های بیمه، یکی از نسبت‌های ‌سودآوری است که از طریق‌ تقسیم‌ کردن سود خالص به کل فروش محاسبه ‌می‌شود. شرکت بیمه تجارت‌نو در سال ۹۹ فروش خود را به رقم ۱۱,۱۴۰,۳۴۰ میلیون ریال رساند که با رشد ۹۱ درصدی نسبت به سال ۹۸ روبرو بود. همچنین سود خالص شرکت بیمه تجارت‌نو در سال منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ با رشدی ۱۸۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به رقم ۳,۶۲۱,۳۱۶ میلیون ریال رسیده است. گزارش ها نشان می دهد که حاشیه سود خالص(سودخالص به حق بیمه صادره) شرکت بیمه تجارت‌نو در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ به ۳۳ درصد رسیده، درحالیکه حاشیه سود خالص این شرکت در سال ۹۸ حدود ۲۲ درصد بوده است. شرکت بیمه تجارت‌نو در سال ۹۹ موفق شده تا جایگاه پنجم صنعت بیمه را در حاشیه سودخالص در بین ۲۳ شرکت بیمه جنرال فعال در بازار سرمایه از آن خود کند. درحالیکه متوسط حاشیه سودخالص صنعت بیمه در سال ۹۹ حدود ۱۴درصد است.