تا زمان انتخاب سرمربی جدید صبر کنید
تا زمان انتخاب سرمربی جدید صبر کنید

مدیران استقلال این روزها به دنبال انتخاب جایگزین مناسب برای سرمربی‌ هستند که پس از ۹ سال توانست آبی پوشان را به قهرمانی لیگ برساند. البته در این میان آنها برای اینکه فصل آینده با سرمربی جدید خود دچار چالش نشوند، دنبال قطعی کردن انتخاب سرمربی هستند و پس از آن قصد دارند به سراغ […]

مدیران استقلال این روزها به دنبال انتخاب جایگزین مناسب برای سرمربی‌ هستند که پس از ۹ سال توانست آبی پوشان را به قهرمانی لیگ برساند.
البته در این میان آنها برای اینکه فصل آینده با سرمربی جدید خود دچار چالش نشوند، دنبال قطعی کردن انتخاب سرمربی هستند و پس از آن قصد دارند به سراغ جذب نفرات جدید و تمدید قرارداد بازیکنانی بروند که قراردادشان با استقلال تمام شده است. ظاهراً باشگاه استقلال به بازیکنانی که قراردادشان به اتمام رسیده اعلام کرده چند روزی صبر کنند تا تکلیف سرمربی جدید مشخص شود و سپس طبق نظر او برای تمدید قرارداد آنها اقدام خواهد شد.

شکست تیم ملی انگلیس برابر مجارستان
تیم ملی فوتبال انگلیس یکی از رقبای اصلی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و یکی از کاندیداهای قهرمانی در این جام شب گذشته در اولین بازی اش در لیگ ملت های اروپا تسلیم مجارستان شد و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.
ساوتگیت سرمربی تیم ملی انگلیس بعد از این باخت عجیب و دور از انتظار، گفت: ما باید این شکست را بپذیریم مخصوصا اینکه کاری برای رسیدن به پیروزی انجام ندادیم. به نظرم نتیجه تساوی برای هر دو تیم در این بازی عادلانه بود ولی شکست خوردیم.
وی افزود: در این دیدار نتوانستیم فرصت های زیادی را برای خودمان خلق کنیم. گرمای هوا هم در شکست ما دخیل بود. بازیکنان در این بازی انرژی زیادی گذاشتند ولی باید از چنین باخت هایی درس بگیریم. سرمربی سه شیر ادامه داد: باید این باخت را فراموش کنیم و خودمان را برای برنده شدن در بازی های آینده کنیم. اگر بخواهیم در هر بازی برنده شویم باید تیمی داشته باشیم که تشنه پیروزی باشد.
شاگردان اسکوچیچ در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تیم های انگلیس، آمریکا و برنده دیدار پلی آف اروپا (اسکاتلند-اوکراین/ولز) رقیب است.

جلسه مهمی که تکلیف پرسپولیس را مشخص می‌کند
با پایان یافتن مسابقات لیگ برتر، حالا باشگاه پرسپولیس قصد دارد به صورت جدی‌تر وارد آماده‌سازی تیم فوتبال این باشگاه برای حضور پرقدرت در لیگ برتر بیست و دوم شود.
در روزهای اخیر صحبت‌های زیادی در خصوص بازیکنان ورودی و خروجی پرسپولیس در رسانه‌ها مطرح شد که البته تعدادی از این نام‌ها درست است و برخی دیگر جزو گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای قرار دارند. با این همه باشگاه پرسپولیس می‌خواهد با برنامه سرمربی خود، تیم را برای فصل آینده مهیا کند.
در این راستا فردا قرار است جلسه مهمی برگزار شود. یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس روز دوشنبه با مدیران باشگاه جلسه خواهد داشت تا تغییرات احتمالی برای فصل آینده در این تیم مشخص شود. صحبت در خصوص بازیکنان ورودی، تصمیم‌گیری در خصوص بازیکنان خروجی، دوران آماده‌سازی پیش از فصل و تغییرات احتمالی در کادرفنی سرخپوشان از جمله موارد مهمی است که در جلسه فردای گل‌محمدی با مدیران باشگاه پرسپولیس درباره آن بحث و بررسی صورت خواهد گرفت.

مربیان سپاهان در دوره دانش افزایی
مدرسان روسی
دوره دانش افزایی مربیان آکادمی فوتبال باشگاه سپاهان با حضور مربیان روسی برگزار شد.
در راستای تفاهم‌نامه همکاری دو باشگاه سپاهان و زنیت سن پترزبورگ، دوره جامع آموزش مربیان آکادمی فوتبال سپاهان با حضور مدرسانی از باشگاه روسی برگزار شد.
در این دوره ۲۵ مربی شامل چهار خانم، در دو بخش تئوری و عملی برگزار شد. مباحث علمی در خصوص آمادگی جسمانی رده‌های مختلف، تاکتیکی، فیزیولوژی و همچنین مباحث مرتبط با توسعه رشد فوتبال در آکادمی‌ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. بخش تئوری این دوره به صورت وبینار از تاریخ دوم تا هفتم خرداد و بخش عملی آن از تاریخ دهم تا چهاردهم خرداد در کمپ صفاییه باشگاه سپاهان برگزار شد.
مراسم اختتامیه این دوره، روز گذشته در سالن کنفرانس ورزشگاه بزرگ نقش جهان برگزار شد.

طاهرخانی: در بازی‌های سخت جواب
اعتماد مجیدی را دادم
مدافع نساجی تاکید دارد فصل آرام و موفقی در این تیم سپری کرد و با شایستگی به قهرمانی جام حذفی رسیدند.
به گزارش “ورزش سه”، شاهین طاهرخانی که سال گذشته از استقلال به نساجی پیوست و هر دو تیم توانستند به قهرمانی در فصل اخیر برسند، عنوان کرد: ما موفق شدیم با نساجی هم جام طلایی بگیریم چون جام حذفی هم بدون باخت به دست می‌آید و موفق شدیم تیم‌های بزرگی را حذف کنیم و به جام برسیم. به استقلال هم قهرمانی بدون باخت را تبریک می‌گویم. او در مورد شایعات حضورش در پرسپولیس در فصل گذشته و اینکه دوست داشت این اتفاق بیفتد یا خیر، عنوان کرد: آن زمان که از استقلال جدا شدم از پرسپولیس و چند تیم دیگر پیشنهاد داشتم. بحث بازیکن با طرفدار متفاوت است، بازیکن با توجه به آینده ورزشی باید تصمیمی را بگیرد تا به هدفش برسد، اما با توجه به فشار و شرایطی که بود، تصمیم گرفتم از حواشی فاصله بگیرم و در آرامش کار کنم.
مدافع نساجی یادآور شد: در تمام بازی‌هایی که برای استقلال به میدان رفتم، چه در لیگ و چه در آسیا، عملکرد خوبی داشتم و خوشحالم که در بازی‌های سخت توانستم جواب اعتماد آقا فرهاد را در آن مقطع بدهم. این بازیکن در مورد اینکه فصل آینده در نساجی می‌ماند یا خیر عنوان کرد: درباره آینده واقعا نمی‌توانم صحبت کنم و مطمئنم آن چیزی که خدا در مسیر زندگی من قرار داده اتفاق خواهد افتاد و مطمئنم او همیشه برایم خوب می چیند. طاهرخانی در مورد تجربه کار با فرهاد مجیدی و ساکت الهامی و اینکه مجیدی دو شکست مقابل الهامی در تراکتور و نساجی در جام حذفی داشته عنوان کرد: هر دو مربی بزرگی هستند و من از کار کردن با آنها پیشرفت کردم. طاهرخانی اضافه کرد: قطعا باید بخاطر قهرمانی جام حذفی به ما هم سهمیه آسیایی بدهند چون باشگاه خصوصی است، هیچ‌گونه بدهی ندارد و تمام استانداردها را دارد و امکانات لازم را برای فصل بعد فراهم می‌کند.