جهش در سود خالص  بیمه کار آفرین
جهش در سود خالص  بیمه کار آفرین

شرکت بیمه کارآفرین در ۳ ماهه نخست سود خالص ۹۰ میلیارد تومانی شناسایی نمود و در ۳ ماهه دوم سود مذکور به رقم ۱۸۰ میلیارد تومان افزایش داشت. به این ترتیب شاهد تحقق سود ۲۷۰ میلیارد تومانی در نیمه اول بودیم که با رشد ۴۳ درصدی نسبت به دوره مشابه سال ۱۴۰۰ همراه بود. به […]

شرکت بیمه کارآفرین در ۳ ماهه نخست سود خالص ۹۰ میلیارد تومانی شناسایی نمود و در ۳ ماهه دوم سود مذکور به رقم ۱۸۰ میلیارد تومان افزایش داشت. به این ترتیب شاهد تحقق سود ۲۷۰ میلیارد تومانی در نیمه اول بودیم که با رشد ۴۳ درصدی نسبت به دوره مشابه سال ۱۴۰۰ همراه بود.
به گزارش روزنامه جمله به نقل از اقتصاد ۱۰۰، شرکت بیمه کارآفرین از عملکرد نیمه نخست خود در سال ۱۴۰۱ گزارش داد.
این شرکت بیمه ای در ۳ ماهه نخست سود خالص ۹۰ میلیارد تومانی شناسایی نمود و در ۳ ماهه دوم سود مذکور به رقم ۱۸۰ میلیارد تومان افزایش داشت. به این ترتیب شاهد تحقق سود ۲۷۰ میلیارد تومانی در نیمه اول بودیم که با رشد ۴۳ درصدی نسبت به دوره مشابه سال ۱۴۰۰ همراه بود. درآمدهای بیمه ای شرکت رشد ۴۳ درصدی داشت و به ۱۴۰۰ میلیارد تومان بالغ گردید. هم چنین حق بیمه خالص با افزایش ۹۶ درصدی همراه شد. این شرکت در بازه مورد بررسی ۴۶۷ میلیارد تومان خسارت پرداخت نموده که با افزایش ۹۸ درصدی نسبت به دوره مشابه قبل همراه بوده است. بیمه کارآفرین در پایان شهریور ماه حدود حدود ۵ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری‌ در اوراق بهادار وسپرده های بانکی داشته که نسبت به پایان اسفند ۱۴۰۰ با رشد ۱۲ درصدی همراه بوده است.