خدمات سوپرمارکت مالی دی به‌زودی آنلاین می‌شود
خدمات سوپرمارکت مالی دی به‌زودی آنلاین می‌شود

خدمات سوپرمارکت مالی دی به‌زودی علاوه بر شعب، از طریق اپلیکیشن آنلاین نیز ارائه می‌شود. در نشست گروه مالی بانک دی با عنوان «معرفی خدمات سوپرمارکت مالی دی» که در حاشیه نمایشگاه کیش اینوکس برگزار شد، مهدی عسگری، معاون سرمایه‌گذاری و توسعه گروه مالی دی گفت: گروه مالی دی در قالب سوپرمارکت مالی، سبد یا […]

خدمات سوپرمارکت مالی دی به‌زودی علاوه بر شعب، از طریق اپلیکیشن آنلاین نیز ارائه می‌شود.
در نشست گروه مالی بانک دی با عنوان «معرفی خدمات سوپرمارکت مالی دی» که در حاشیه نمایشگاه کیش اینوکس برگزار شد، مهدی عسگری، معاون سرمایه‌گذاری و توسعه گروه مالی دی گفت: گروه مالی دی در قالب سوپرمارکت مالی، سبد یا مجموعه‌ای از خدمات مالی را از طریق شعب بانک دی در اختیار مشتریان قرار داده است. وی افزود: راه‌اندازی سوپر مارکت مالی یک ایده خلاقانه بوده که یک ترند جهانی است و در این حوزه تاکنون فعالیت‌های زیادی صورت گرفته است. در ایران برخی بانک‌ها به این مجموعه پیوسته‌اند و این خدمات را ارائه می‌دهند. عسگری با اشاره به اهداف اصلی راه‌اندازی این سوپر مارکت مالی، افزود: سوپرمارکت مالی با محور ارائه مجموعه‌ای از خدمات بازار سرمایه، بازار پول و بازار مالی شکل گرفته که شامل ارائه خدمات ارزی و صرافی، خدمات بیمه‌ای، کارگزاری در کنار ارائه خدمات بانکی در شعب بانک دی است. وی ادامه داد: سوپرمارکت مالی بانک دی در حال حاضر در دو شعبه ارائه می‌شود اما در هفته‌های آینده تعداد قابل توجهی از شعب، این خدمات را ارائه خواهند کرد. معاون سرمایه‌گذاری و توسعه گروه مالی دی تصریح کرد: بنا داریم ارائه همه خدمات سوپرمارکت مالی دی را به صورت مجازی نیز در قالب یک اپلیکیشن و سایت مرکزی ارائه کنیم.
در این نشست، سجاد رامندی، عضو هیئت‌عامل و مدیر بیمه‌های اشخاص بیمه دی نیز گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در صدد هستیم خدمات سوپرمارکت مالی از جمله فروش انواع بیمه‌نامه‌ها را در ۶۰ باجه بانک دی که در مراکز بنیاد شهید فعال هستند نیز ارائه دهیم تا زمانی که خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران به مراکز بنیاد مراجعه می‌کنند، بتوانند خدمات کارگزاری، بیمه‌ای و سرمایه‌گذاری را به صورت مطلوب دریافت کنند. وی گفت: هم‌اکنون آموزش‌های لازم مرتبط با خدمات سوپرمارکت مالی به کارکنان بانک دی ارائه شده است و امیدواریم تمام شعب بانک دی در آینده این خدمات را ارائه کنند.
غلام‌حسن آرمات، مدیرعامل کارگزاری بانک دی نیز در این نشست گفت: در سوپرمارکت مالی همه خدمات شرکت‌های لیزینگ، بیمه و سرمایه‌گذاری ارائه می‌شود.
وی ادامه داد: همچنین مقرر است از امکانات شعب ارزی بانک دی به عنوان واحدی از صرافی نیز استفاده شود و خدمات نقل و انتقال و انجام امور حواله‌ای در داخل شعب نیز رخ دهد.

شرایط پرداخت وام ۱۰ میلیونی به سرپرستان کرونایی اعلام شد
سرپرست معاونت بانک و بیمه وزارت اقتصاد درباره جزئیات اعطای وام ۱۰ میلیونی به سرپرستان کرونایی خانوارها گفت: به سرپرستان خانوار که به علت کرونا در بیمارستان بستری شده‌اند و فاقد شغل و درآمد ثابت هستند، تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود.
احسان خاندوزی – وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد که وام ۱۰ میلیونی قرض‌الحسنه به سرپرست کرونایی خانوارها داده می‌شود. در این زمینه، عباس مرادپور – سرپرست معاونت بانک و بیمه وزارت اقتصاد – درباره جزئیات آن گفت: به سرپرستان خانوار که به علت کرونا در بیمارستان بستری شده‌اند و فاقد شغل و درآمد ثابت هستند، تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود. وی افزود: وزارت اقتصاد، اطلاعات مربوط به این افراد را از وزارت بهداشت دریافت و با اطلاعات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تطبیق داده و مشمولان را شناسایی می‌کند. در صورتی که افراد مشمول این طرح باشند، با پیامک یا تلفن به آنها اطلاع داده می‌شود. این مقام مسوول تاکید کرد که هموطنان به بانک‌ها مراجعه نکنند و در صورتی که مشمول طرح باشند، از طرف بانک‌های مهر اقتصاد ایران و بانک رسالت با آنها تماس گرفته می‌شود.

کاهش ۲۲ درصدی پرونده‌های ارزیابی شکایت طی یکسال گذشته
مدیر امور نظارت و حقوقی پست بانک ایران در جلسه شورای اداری مدیریت شعب استان کرمان با اشاره به اینکه از سال گذشته تاکنون با افزایش نظارت، پرونده‌های تخلفات اداری از ۱۳۸ پرونده به ۵۶ پرونده کاهش پیدا کرده است، گفت: در همین بازه زمانی، در پرونده‌های ارزیابی شکایت ۲۲ درصد کاهش را شاهد بوده‌ایم.
جمال مقصودی مدیر امور نظارت و حقوقی افزود: با اخذ مجوز بانکی از بانک مرکزی برای باجه‌های بانکی روستایی، توانسته‌ایم مبحث بانکداری خرد را در کشور نهادینه کنیم.
وی با بیان اینکه پست بانک ایران در همه پرونده‌های تسهیلات خرد و کلان در مجامع قضایی پیروز شده است، تصریح کرد: نظارت در تنظیم دقیق پرونده‌های تسهیلاتی موجب شده است که پست بانک ایران در مجامع قضایی برنده میدان باشد.
مقصودی با اشاره به اینکه در شش ماه گذشته تعداد تخلفات باجه‌های بانکی روستایی هشت مورد بوده است، افزود: آموزش کارگزاران باجه‌های بانکی روستایی نقش مهمی در کاهش تخلفات داشته است و باید به نقش آموزش در این مورد توجه بیشتری کرد. مدیر امور نظارت و حقوقی بانک با اشاره به اینکه از سال گذشته تاکنون با افزایش نظارت، پرونده‌های تخلفات اداری از ۱۳۸ پرونده به ۵۶ پرونده کاهش پیدا کرده است، گفت: در همین بازه زمانی، در پرونده های ارزیابی شکایت ۲۲ درصد کاهش را شاهد بوده ایم. در ابتدای این جلسه، حمیدرضا گنجعلی‌خانی مدیر شعب استان کرمان گزارشی از عملکرد و شاخص بانکی در استان ارائه کرد و همکاران ستادی و شعب استان مشکلات، پیشنهادها و موضوعات مختلف حوزه اجرا را با مدیران بانک در میان گذاشتند و در پایان این جلسه لوح تقدیری با امضای مدیرعامل بانک به پاس عملکرد مدیریت شعب استان کرمان به وی اعطا شد. بر اساس این گزارش، در این سفر یک‌روزه، جمال مقصودی مدیر امور نظارت و حقوقی و داوود قزلباش رئیس اداره کل امور شعب از باجه شعبه عدالت کرمان و باجه بانکی روستایی رحیم‌آباد و طرح پرورش گل رز که با مشارکت پست بانک استان کرمان راه‌اندازی شده است، بازدید کردند و عباس پیرایی رئیس اداره کل بازرسی، رسیدگی، پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد و علی نوروزی رئیس اداره کل حقوقی از شعبه رفسنجان و کارخانه مس سرچشمه این شهرستان بازدید کردند. همچنین جلسه‌ای با هدف بیان مشکلات بازنشستگان پست بانک استان با حضور مدیران برگزار شد و لوح تقدیر جشن تکلیف فرزندان همکاران استان به آنان اعطا شد.