در شرایط رکود اقتصادی چگونه بیشترین سود را داشته باشیم؟
در شرایط رکود اقتصادی چگونه بیشترین سود را داشته باشیم؟
سرمایه‌گذاری یکی از پایه‌های اصلی و مهم برای کسب موفقیت‌های مالی است که در کنار درآمد و مدیریت هزینه به‌عنوان سومین عامل گسترش مالی شناخته می‌شود. در دنیای امروز، سرمایه‌گذاری به دسته‌های مختلفی مانند سرمایه‌گذاری در بورس و سایر بازارهای مالی، سرمایه‌گذاری در طلا، سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات و سرمایه‌گذاری در خودرو محدود می‌شود.

طبق قوانین اعلام‌شده از سوی شرکت ایران خودرو، تمامی متقاضیان ثبت‌نام فروش فوق‌العاده ایران خودرو و طرح‌های دیگر مانند فروش فوری و پیش‌فروش، باید حتما دارای حساب وکالتی باشند. با افتتاح این حساب، ایران خودرو اجازه دارد شما را در قرعه‌کشی شرکت دهد و درصورت برنده‌شدن، مبلغ را از حساب‌تان برداشت کند.

با اعطای وکالت حساب به کارگزاری یا شرکت ایران خودرو، وجه مورد نیاز تا زمان مقرر در حساب شما بلوکه خواهد شد. این ترفند درراستای جلوگیری از دخالت واسطه‌ها در فرایند فروش انجام شده و مزایای آن، شفافیت‌بخشی به معامله، به حداقل رساندن تقاضاهای کاذب و افزایش شانس برنده‌شدن در قرعه‌کشی است.

تبعات آزادسازی سپرده های وکالتی

بعداز به پایان رسیدن زمان اعلام نتایج و آزادسازی پول‌های بلوکه‌شده، موجی از سردرگمی در بازارهای مالی رخ می‌دهد. حجم وسیع پول نقد، باعث نوسانات شدیدی در بازار ارز، شکل‌گیری حباب‌های قیمتی در بورس، رشد قیمت در بازار طلا و مسکن، رقابت مخرب بانک‌ها و ریسک‌های اعتباری از تبعات این آزادسازی است.

با آزادشدن ناگهانی مبالغ وکالتی، همه کسانی که این سرمایه را برای خرید خودرو ذخیره کرده بودند ولی شانس شرکت در قرعه‌کشی را نداشتند، اکنون با سپرده قابل توجهی مواجه هستند. این شرایط باعث تصمیم‌گیری‌های شتاب‌زده و بدون تحلیل در میان سرمایه‌گذاران خواهد شد.

روانه‌شدن حجم زیاد وجوه نقد به بازار، موجب افزایش تقاضا برای کالا و خدمات می‌شود؛ بدون اینکه به همان مقدار تولید و توزیع افزایش پیدا کند. این شرایط رشد سریع قیمت‌ها و افزایش تورم را در کوتاه‌مدت به‌همراه دارد.

پس بهتر نیست با انتخاب یک صندوق سرمایه‌گذاری مناسب از وقوع چنین آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی پیشگیری کرد؟

کوتاه ترین مسیر دسترسی به سرمایه گذاری سودمند با آی‌بی‌شاپ
اگر بخواهیم به زبانی ساده و قابل درک iBShop را تعریف کنیم، باید بگوییم اولین و بزرگترین سامانه سرمایه‌گذاری آنلاین کشور است که نمونه‌های مشابه آن در تمام نقاط دنیا وجود دارد؛ البته با این تفاوت که کاربران آی‌بی‌شاپ می‌توانند بدون نیاز به حضور در بورس یا مراجعه به شرکت‌های سرمایه‌گذار بورس، به‌صورت آنلاین و حتی در روزهای تعطیل، در iBShop به فعالیت بپردازند.

آی‌بی‌شاپ و تمامی صندوق‌های سرمایه‌گذاری آن، تمامی مجوزهای قانونی لازم را داراست و به همین دلیل، بازخوردهای خوبی از سمت سرمایه‌گذاران دریافت کرده است.

چرا سرمایه‌گذاری در آی‌بی‌شاپ بهتر است؟
صندوق‌های سرمایه‌گذاری بازار سرمایه، یکی از بهترین روش‌های سرمایه‌گذاری برای کاهش ریسک و افزایش سود آن نسبت به سپرده‌های معمول بانک بوده و مورد توجه و استقبال افراد قرار گرفته است.

اگر به‌دنبال سرمایه‌گذاری با پول کم هستید، صندوق‌های سرمایه‌گذاری سامانه آی‌بی‌شاپ، بهترین انتخاب برای شماست؛ چراکه آن‌ها ابزاری ریسک‌گریز و بدون نیاز به تخصص سرمایه‌گذار هستند و مدیرانی کارآزموده دارند که تنوع‌بخشی صحیح سبد اوراق بهادار را برای سرمایه‌گذاران خود انجام می‌دهند.

بیشترین حجم دارایی صندوق‌های سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت گاها از ۷۰ تا ۹۰درصد در قالب سپرده بانکی، گواهی سپرده بانکی، اوراق مشارکت و سایر اوراق بهادار سرمایه‌گذاری می‌شود. همچنین بخش اندکی از دارای صندوق به بازار بورس تعلق می‌گیرد.

این صندوق‌ها ازاین‌طریق بازدهی بالاتری نسبت به سود سپرده بانکی یا درصد سپرده بانکی دارند و مناسب اشخاصی هستند که قدرت ریسک‌پذیری پایینی دارند. بنابراین، با ورود به صندوق‌های آی‌بی‌شاپ منافع بیشتری نسبت به بازار نابه‌سامان طلا، سکه و ارز دارد.

هم سود کسب کنید و هم در قرعه‌کشی خودرو برنده شوید

فرصتی بی‌نظیر برای تمامی کاربران، چه کاربران فعلی آی‌بی‌شاپ و چه افراد جدید، فراهم آمده است. تمامی کاربران می‌توانند با انجام مراحل مختلف، امتیاز جمع‌آوری کرده و شانس خود را برای برنده شدن در قرعه‌کشی سه دستگاه خودرو ۲۰۷ و۱۰۰صندوق طلا هریک به ارزش ۲۰میلیون تومان افزایش دهند . برای شروع سرمایه‌گذاری اینجا کلیک کنید.

نحوه کسب امتیاز در جشنواره آی‌بی‌شاپ

ثبت نام کاربر جدید
هر فردی که به تازگی در سایت آی‌بی‌شاپ ثبت‌نام کند و مراحل ثبت‌نام خود را به پایان برساند، ۱ امتیاز دریافت خواهد کرد. این امتیاز فقط برای کاربران جدیدی که ثبت‌نامشان بین ۱۷ شهریور تا ۱۰مهر انجام می‌شود، محاسبه خواهد شد.

۲٫ خالص صدور کاربر
برای هر ۱۰ میلیون تومان خالص صدور توسط کاربران جدید در بازه زمانی کمپین، ۱ امتیاز به حساب کاربر اضافه می‌شود. این صدور می‌تواند در صندوق‌هایی مانند صندوق گنجینه زرین شهر، صندوق اندوخته توسعه صادرات آرمانی، صندوق تداوم اطمینان تمدن و صندوق طلای تابان تمدن (با نماد معاملاتی تابش) انجام شود.

مهلت شرکت در جشنواره و شرایط نهایی

کاربران باید توجه داشته باشند که آخرین مهلت برای شرکت در جشنواره و کسب امتیاز،۱۰ مهر ماه است. همچنین، تمامی سرمایه‌گذاران باید مبلغ سرمایه‌گذاری شده خود را تا تاریخ ۳۰ مهر در حساب خود نگه دارند تا بتوانند در قرعه‌کشی نهایی شرکت داده شوند.