دستیابی بانک دی به رتبه دوم بازدهی دارایی در میان بانک های خصوصی
دستیابی بانک دی به رتبه دوم بازدهی دارایی در میان بانک های خصوصی

بر اساس آمارهای رسمی ارائه‌شده از سوی مؤسسه آموزش عالی بانکداری ایران در خصوص عملکرد بانک‌های خصوصی کشور در سال ۱۳۹۹، بانک دی موفق شد از منظر بازده دارایی‌ها و بازده حقوق صاحبان سهام در جایگاه دوم بانک‌های خصوصی و خصوصی‌شده قرار گیرد. برات کریمی، مدیرعامل بانک دی، در نشست هم‌اندیشی با مدیران شعب سراسر […]

بر اساس آمارهای رسمی ارائه‌شده از سوی مؤسسه آموزش عالی بانکداری ایران در خصوص عملکرد بانک‌های خصوصی کشور در سال ۱۳۹۹، بانک دی موفق شد از منظر بازده دارایی‌ها و بازده حقوق صاحبان سهام در جایگاه دوم بانک‌های خصوصی و خصوصی‌شده قرار گیرد.
برات کریمی، مدیرعامل بانک دی، در نشست هم‌اندیشی با مدیران شعب سراسر کشور با اعلام این مطلب و تشریح دستاوردهای این بانک در دو سال گذشته، بر لزوم جدیت و تلاش مضاعف همکاران صف و ستاد در مراقبت از دستاوردها و حفظ روند روبه رشد بانک تأکید کرد.
کریمی در این نشست ضمن قدردانی از تلاش‌های کارکنان در تحقق اهداف عملیاتی شعب گفت: با همت و تلاش جمعی همکاران و درایت و راهبری هیئت‌مدیره، در مدت زمان کوتاهی شاهد اتفاقات مطلوبی در بانک بوده‌ایم، به گونه‌ای که رشد شاخص‌های عملیاتی نشان از حرکت کم‌نظیر بانک دی در نظام بانکی است.
مدیرعامل بانک دی، پاسداری و حراست از دستاوردهای کلیدی بانک را مهم‌ترین وظیفه مدیران ارشد و کارکنان دانست و افزود: دستاوردهای کلیدی بانک مانند کاهش زیان انباشته، قیمت تمام‌شده پول،NPL  و کسری نقدینگی زمانی مؤثر واقع می‌شود که منتج از عملیات بانک باشد.
کریمی با اشاره به وضعیت فعلی نسبت مصارف به منابع در شعب تأکید کرد: نسبت مصارف به منابع شعب نیاز به بهبود دارد و شعب می‌بایست ضمن رعایت بهداشت اعتباری، انضباط مالی و در قالب سیاست‌های اعتباری مبادرت به تخصیص منابع کنند.
وی با اشاره به راه‌اندازی اپلیکیشن دی‌جت و تبلیغات صورت‌گرفته برای آن گفت: با توجه به اکران گسترده تبلیغات اپلیکیشن دی‌جت، لازم است آموزش و بازاریابی این اپلیکیشن در شعب برای مشتریان به‌صورت ویژه در دستور همکاران قرار گیرد.
وی با اشاره به خدمات طراحی‌شده برای جامعه هدف بنیادشهید در بانک دی گفت: راه‌اندازی میزهای خدمت و امضای تفاهم‌نامه با پست‌بانک از جمله مهم‌ترین اقدامات بانک در تسهیل دسترسی جامعه هدف به خدمات بانکی است که امیدواریم با نظارت مؤثر شعب معین بر میزهای خدمت، دامنه ارائه خدمات به خانواده معزز شهدا و ایثارگران گسترش یابد.
در پایان این نشست برات کریمی با اهدای احکامی، فریدون رشیدی را به سمت معاون اعتبارات و همت‌الله حسین‌زاده را به سمت معاون بانکی و بازاریابی بانک دی منصوب کرد.

قدردانی فرمانده قرارگاه عملیاتی مدیریت بیماری کرونا تهران از بانک رفاه
به دنبال عملکرد مناسب و تعیین‌کننده بانک رفاه کارگران در واکسیناسیون کارکنان شبکه بانکی و اعلام آمادگی این بانک به ‌منظور همکاری در واکسیناسیون عمومی شهروندان تهرانی، فرمانده قرارگاه عملیاتی مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران ضمن بازدید از پایگاه واکسیناسیون حضرت ولیعصر(عج)، از اقدامات و مشارکت  این بانک در طرح‌های واکسیناسیون کلانشهر تهران قدردانی کرد.
دکتر علیرضا زالی در راس هیاتی از مدیران و کارشناسان فرمانده قرارگاه عملیاتی مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران ضمن بازدید از بخش‌های مختلف پایگاه واکسیناسیون حضرت ولیعصر(عج) بانک رفاه کارگران، با کادر پزشکی و کارکنان اجرایی مستقر گفت و گو کرد و در جریان جزئیات عملکرد پایگاه و برنامه‌های اجرایی آن قرار گرفت.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در حاشیه این بازدید بانک رفاه کارگران را بانکی سلامت ‌محور توصیف و از توسعه اقدامات این بانک در طرح‌های واکسیناسیون در کلانشهر تهران خبر داد و گفت: ظرفیت‌های بانک رفاه کارگران در ابتدا به ‌منظور واکسیناسیون کارکنان شبکه بانکی به‌ کار گرفته شد و با عملکرد بسیار مناسبی که بانک در این زمینه از خود نشان داد، از مدیران عالی بانک درخواست کردیم که دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را در راستای واکسیناسیون عمومی شهروندان تهرانی یاری‌رسانی کنند و خوشبختانه درخواست دانشگاه مورد موافقت قرار گرفت که جای قدردانی ویژه دارد.

خدمات “همراه شهر” بانک شهر به روزسانی شد
مدیر امور فن آوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به استقبال مشتریان از نرم افزار»همراه شهر»، از به روز رسانی این نرم افزار خبر داد.
میثم نمازی با اعلام این خبر، گفت: در راستای توجه به نیازهای مشتریان و همچنین تحقق هرچه بیشتر شعار «نوآوری در خدمت» سرویس های جدید و البته کاربردی به «همراه شهر» افزوده شد.
نمازی با اشاره به افزایش روزافزون محبوبیت نرم افزار»همراه شهر» در میان مشتریان،تصریح کرد:»پیاده سازی بلیط امنیتی هنگام انتقال وجه از مبدا سپرده»، «بهینه سازی و بهبود عملکرد نرم افزار»،»رفع مشکل عدم انتقال ساتنا برخی از مشتریان» ،»بهینه سازی سرویس کیف پول» و … از مهمترین تغییرات در نسخه جدید این نرم افزار است.
وی ادامه داد: همچنین سرویس های «سجام»،» پیچک» (ثبت چک صیادی)،»گزارش اعتبار سنجی مشتریان» و … نیز به زودی از سوی این نرم افزار کاربردی ارائه خواهد شد.
نمازی با بیان این که دسترسی به نسخه جدید «همراه شهر» از طریق سایت بانک شهر به نشانی ‏http://Shahr-Bank.ir و همچنین نرم افزار های بازار، مایکت و ایران اپس قابل دسترسی است، افزود: امنیت، سرعت، تنوع و کیفیت بالای خدمات ارائه شده در این نرم افزار موجب رضایتمندی بسیار از آن شده است.
وی با تاکید بر اینکه همزمان با ارائه نسخه جدید نرم افزار ، زیرساخت های مورد نیاز نرم افزاری و امنیتی آن نیز تقویت شده است، خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به افزایش استفاده مشتریان از خدمات الکترونیک بانک شهر به دلیل شیوع ویروس کرونا طی ۲ سال اخیر ، تلاش کرده ایم شرایط پایداری سرویس‌ها روز به روز بهبود یابد.
مدیر امور فن آوری اطلاعات بانک شهر گفت: مشتریان می توانند بخش گسترده ای از خدمات بانکی ارائه شده در شعب را در تمامی ساعات شبانه روز از «همراه شهر» بانک شهر دریافت کنند.