راه‌های «کاشان و ران آران و بیدگل» در انتظار  قیر
راه‌های «کاشان و ران آران و بیدگل» در انتظار  قیر

دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد با بیان اینکه بیشتر راه‌های منطقه کاشان و آران و بیدگل خطرآفرین است اظهار کرد: در جاده کاشان- اردهال پنج نقطه حادثه‌خیز داریم، یکی از نقاط حادثه خیز پل راوند است که با وزیر راه مذاکراتی برای اصلاح این نقطه انجام شده است؛ نقطه بعدی زیرگذر شهدای گمنام راوند است که عملیات […]

دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد با بیان اینکه بیشتر راه‌های منطقه کاشان و آران و بیدگل خطرآفرین است اظهار کرد: در جاده کاشان- اردهال پنج نقطه حادثه‌خیز داریم، یکی از نقاط حادثه خیز پل راوند است که با وزیر راه مذاکراتی برای اصلاح این نقطه انجام شده است؛ نقطه بعدی زیرگذر شهدای گمنام راوند است که عملیات اجرایی اصلاح آن آغاز شده است.
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل سه راهی استرک را یکی دیگر از نقاط حادثه‌خیز منطقه کاشان دانست که اصلاح آن در دستور کار قرار گرفته و افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های به عمل آمده سرانجام زیرگذر سه‌راهی چنار به بهره‌برداری رسیده و زیر بار ترافیک رفته است.
نماینده مردم سه راهی نشلج را پنجمین نقطه حادثه خیز کاشان دانست که عملیات عمرانی آن نیز به زودی آغاز خواهد شد.
وی در مورد جاده بادرود از آماده بودن ۱۵ کیلومتر از ۲۶ کیلومتر باقی‌مانده خبر داد و افزود: ۱۱ کیلومتر دیگر نیز آماده آسفالت است که به محض تامین قیر مورد نیاز این جاده آسفالت شده و زیر بار ترافیک خواهد رفت.
دکتر ساداتی‌نژاد افزود: در خصوص جاده برزک نیز در گردنه نابر ۴ کیلومتر این محور آسفالت شده و قسمتی از آن باقی مانده که کمبود قیر در کشور و منطقه اتمام آن را با مشکل روبرو کرده است. در حال حاضر در کل مسیر هم پیمانکاران مشغول هستند و عملیات راه سازی با دقت و با سرعت قابل قبولی در حال انجام است.
نماینده مردم اذعان کرد: جاده سفیددشت نیز با ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بودجه برای ساخت میادین و دهانه دوم زیرگذر جاده نوش‌آباد در حال انجام است و محور دوم جاده فخره به کاشان با بودجه ۳ میلیارد و۴۰۰ میلیون تومان خاکریزی و عملیات راهسازی آن در حال انجام است که ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی افزود: برنامه‌ریزی برای آسفالت جاده شهریاری به فخره به طول ۱۵۰۰ متر و زیرسازی جاده قاسم‌آباد به حسین‌آباد هم به اتمام رسیده و آماده قیرپاشی و آسفالت است.
نماینده مردم در خصوص جاده کنارگذر کاشان- آران و بیدگل گفت: پیگیر آزادسازی اراضی زمین‌های ملی و کشاورزی در مسیر آن هستیم. ۱۷ کیلومتر از مسیر و اجرای لایه اول آسفالت انجام شده و از محل تقاطع نوش آباد تا مسجدالحسین(محور قم – کاشان) عملیات تیغ‌زنی و بارریزی انجام شده و از کل ۴۶ کیلومتر، ۲۹ کیلومتر آسفالت شده و زیر ترافیک قرار دارد.
دکتر ساداتی نژاد افزود: در مورد جاده آران و بیدگل به چرمشهر ورامین، این طرح در وزارت راه و شهرسازی در ادارات کل راه سه استان اصفهان، قم و تهران در حال بررسی و رایزنی است.
نماینده مردم ضمن تشکر از مسئولان اجرایی و عوامل اداره‌های راه و شهرسازی و راهداری هر دو شهرستان گفت: در بودجه سال ۹۸ ردیف بودجه جاده بادرود به کاشان تصحیح و دوبانده شدن جاده قدیم کاشان-قم نیز در این ردیف گنجانده شد و هم‌اکنون در حال مطالعه بوده و پس از تکمیل جاده بادرود-کاشان عملیات دوبانده شدن این جاده نیز شروع خواهد شد.