روشن: مصاحبه‌ای علیه هاشمیان و باقری   انجام ندادم
روشن: مصاحبه‌ای علیه هاشمیان و باقری   انجام ندادم

  پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: صحبتی علیه باقری و هاشمیان انجام ندادم که از آنها انتقاد کنم بلکه از این نفرات تعریف هم کرده‌ام. حسن روشن در خصوص اظهاراتی که علیه وحید هاشمیان و کریم باقری انجام داده است گفت: من با رسانه‌ها در مورد این دو نفر صحبت و اتفاقات از آنها تعریف کردم. […]

 

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: صحبتی علیه باقری و هاشمیان انجام ندادم که از آنها انتقاد کنم بلکه از این نفرات تعریف هم کرده‌ام.

حسن روشن در خصوص اظهاراتی که علیه وحید هاشمیان و کریم باقری انجام داده است گفت: من با رسانه‌ها در مورد این دو نفر صحبت و اتفاقات از آنها تعریف کردم. گفتم نقش این دو نفر در صعود تیم ملی چشمگیر بوده اما نمی‌دانم چه کسانی حرف‌های من را تحریف کرده‌اند.

وی افزود: من شخصیت هر دو نفر را می‌شناسم و می‌دانم آنها چه زحماتی برای تیم ملی کشیدند، امروز متوجه شدم که از قول من صحبت‌هایی رسانه‌ای و عنوان شده این دو نفر لیاقت نشستن روی نیمکت تیم ملی را ندارند. این حرف‌ها اصلا منتسب به من نیست و شک نکنید از فردی که چنین مصاحبه‌ای از قول من چه در فضای مجازی و چه در رسانه‌ها منتشر کرده شکایت می‌کنم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان تاکید کرد: هم هاشمیان و هم باقری جزو نفرات تاثیرگذار تم ملی در راه صعود به جام جهانی بودند اما واقعا از اینکه نقل قولی عجیب در مورد این ۲ نفر از من عنوان شده نارحت شدم. امیدوارم که با اینگونه رفتارهای زشت باعث ناراحتی دیگران نشویم.

 

سفر زنان فوتسالیست روسیه به تهران

تیم ملی فوتسال زنان روسیه برای انجام دو مسابقه دوستانه به تهران سفر می‌کند.

در روزهای گذشته اخباری درباره لغو احتمالی سفر تیم ملی فوتسال زنان روسیه به تهران به‌واسطه اوج‌گیری پاندمی کرونا مطرح شده بود اما روس‌ها که در تدارک حضور در رقابت‌های یورو ۲۰۲۲ هستند، برای کسب آمادگی بیشتر قرار است به تهران سفر کنند و آمادگی خود را مقابل تیم ملی فوتسال زنان ایران محک بزنند.

براساس هماهنگی انجام شده، تیم ملی فوتسال زنان روسیه برای انجام ۲ مسابقه تدارکاتی ۱ اسفند به تهران سفر می‌کند و تا ششم اسفندماه در تهران حضور خواهد داشت.

اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتسال زنان ایران هم از ۲۶ بهمن‌ماه آغاز خواهد شد و به‌زودی قرار است فروزان سلیمانی نفرات منتخب خود را برای حضور در این اردو معرفی کند.

 

 

دربی ۹۸، قبل از تعطیلات نوروز ۱۴۰۱

مسئولان سازمان لیگ فوتبال در نظر دارند مسابقه استقلال و پرسپولیس را قبل از تعطیلات نوروز برگزار کنند.

سازمان لیگ فوتبال برنامه رقابت‌های هفته‌های هفدهم تا بیست‌و‌دوم لیگ برتر را اعلام کرد. این در حالی است که دربی پایتخت میان استقلال و پرسپولیس در هفته بیست‌و‌سوم برگزار می‌شود و زمان آن اعلام نشده است

سهیل مهدی درباره اعلام نشدن زمان دیدار استقلال و پرسپولیس گفته است:‌«دلیل این‌که زمان هفته بیست‌وسوم رقابت‌ها اعلام نشد به این موضوع بر می‌گردد که برنامه‌های اسکوچیچ برای تیم ملی هنوز مشخص نیست و ما هم نمی‌دانستیم فاصله پنج‌روزه را بین هفته‌های بیست‌ودوم ترتیب بدهیم یا فاصله ۶ روزه و به همین دلیل منتظریم تا ابتدا برنامه‌های سرمربی تیم ملی مشخص شده و سپس روی این موضوع کار خواهیم کرد. اما به‌طور حتم هفته بیست‌وسوم رقابت‌ها و دیدار دربی قبل از سال جدید برگزار می‌شود.»

به نظر می‌رسد با این تفاسیر از آن‌جایی‌که هفته بیست‌ودوم رقابت‌ها در تاریخ ۱۸ اسفند برگزار می‌شود احتمالا دربی ۹۸ در تاریخ دوشنبه ۲۳ اسفند در دستورکار سازمان لیگ قرار بگیرد و بعد از این رقابت‌ها نیز لیگ برتر برای ادامه‌کار تیم ملی در ایام نوروز تعطیل خواهد شد.

 

 

مهدوی‌ کیا و امید؛ استارت از فروردین ماه 

دور جدید تمرینات تیم زیر ۲۳ سال ایران در فیفا دی بعدی که فروردین ماه خواهد بود آغاز خواهد شد.

تیم امید ایران یکی از تیم‌های حاضر در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال در تاشکند است که خرداد ماه با حضور ۱۶ تیم برگزار می‌شود. این مسابقات تنها به بهانه قهرمانی آسیا برگزار می‌شود و دور بعدی این بازی‌ها است که تیم‌های برگزیده‌اش راهی المپیک خواهند شد.

از آن‌جایی که نتیجه گیری در این بازی‌ها برای فدراسیون فوتبال مهم است تیم ایران با تلفیقی از بازیکنان زیر ۲۱ سال و زیر ۲۳ سال ‌حاضر خواهد شد. اولین اردوی آماده سازی این تیم قرار بود بهمن ماه برگزار شود اما با توجه به عدم آمادگی مهدی مهدوی کیا برگزار نشد. بر اساس خبرهای رسیده از فدراسیون فوتبال قطعا اردوی فروردین ماه به قوت خود پا بر جاست چرا که زمان زیادی به آغاز بازی‌ها باقی نمانده است.

حضور بازیکنان تیم زیر ۲۳ سال ایران در ترکیب تیم‌های دسته اولی و لیگ برتری موجب خرسندی کادر فنی تیم امید ایران است به این‌خاطر که آنها بازیکنان را در شرایط آماده در اختیار می‌گیرند. اما این موضوع کادر فنی تیم را مجاب کرده اردوها را تنها در زمان روزهای فیفا برگزار کند.

 

 

نوراللهی در زمین، قایدی روی نیمکت

یکی از دو ملی پوش ایرانی شباب الاهلی در ترکیب این تیم مقابل الامارات حضور دارد.

به گزارش «ورزش سه»، احمد نوراللهی پس از اینکه در دیدار اخیر تیم ملی ایران مقابل امارات در مرحله مقدماتی جام جهانی به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت، امروز هم با بهبود کامل پس از ابتلا به کرونا، به ترکیب شباب الاهلی رسیده و مقابل الامارات بازی می‌کند.

مهدی قایدی نیز که بخاطر ابتلا به کرونا نتوانست در دو مسابقه تیم ملی ایران حضور داشته باشد، امروز در رقابت‌های باشگاهی امارات مقابل تیم الامارات جزو نفرات ذخیره است.

نوراللهی و قایدی که هر یک ۱۱ بازی در فصل جاری لیگ برتر امارات انجام داده‌اند، به ترتیب توانسته‌اند دو گل و سه گل به ثمر رسانند. تیم فوتبال شباب الاهلی در حالی که نوراللهی را در ترکیب ابتدایی و قایدی را جزو نفرات ذخیره دارد، از ساعت ۱۵:۴۵ امروز در ورزشگاه آل راشد مقابل تیم قعرنشین الامارات قرار خواهد گرفت. یاران نوراللهی و قایدی با ۲۳ امتیاز در جایگاه چهارم جدول لیگ برتر امارات قرار گرفته‌اند که در صورت برتری با اختلاف دو گل یا بیشتر مقابل الامارات صعود یک پله‌ای خواهند داشت.