زیرساخت‌های راه به عنوان اولویت اصلی دولت در دستور کار قرار دارد
زیرساخت‌های راه به عنوان اولویت اصلی دولت در دستور کار قرار دارد

سید محمود حسینی‌پور از توسعه زیرساخت‌های راه بعنوان اولویت اصلی دولت یاد کرد و گفت: زیرساخت‌های راه به عنوان مسئله اصلی و مولفه اساسی توسعه هر منطقه‌ای است.   به گزارش اداره ارتباطات واطلاع رسانی اداره کل راه وشهرسازی مازندران، سید محمود حسینی‌پور، استاندار مازندران در آیین آغاز عملیات اجرایی چهار خطه و بهسازی کردن […]

سید محمود حسینی‌پور از توسعه زیرساخت‌های راه بعنوان اولویت اصلی دولت یاد کرد و گفت: زیرساخت‌های راه به عنوان مسئله اصلی و مولفه اساسی توسعه هر منطقه‌ای است.

 

به گزارش اداره ارتباطات واطلاع رسانی اداره کل راه وشهرسازی مازندران، سید محمود حسینی‌پور، استاندار مازندران در آیین آغاز عملیات اجرایی چهار خطه و بهسازی کردن محور مرزن آباد به کلاردشت به موضوع راه به عنوان یکی از مهم ترین مولفه‌های توسعه اشاره کرد و گفت: امروز در کشورهای توسعه یافته به موضوع راه، راه‌آهن و حمل و نقل به عنوان مولفه‌های اصلی توسعه نگریسته می‌شود.
وی با بیان اینکه مازندران مقصد اصلی گردشگران داخلی و خارجی است، افزود: کلاردشت نامی آشنا در گردشگری و مورد اقبال گردشگران داخلی و خارجی است.
حسینی‌پور با بیان اینکه کشورهای ثروتمند منطقه عاشق این طبیعت و نعمت‌های بی بدلیل جاهایی نظیر کلاردشت هستند، گفت: این منطقه می‌تواند هاب گردشگری خاورمیانه باشد.
وی با بیان اینکه ما نتوانستیم از این نعمت بدرستی بهره ببریم، یادآور شد: کلاردشت با نیم ساعت فاصله با دریا این هوای خنک و مطبوع را داراست. چنین شرایط خاص و مطلوبی نخست باید در اختیار مردم منطقه و بعد، در اختیار دیگران باشد.
استاندار مازندران با بیان اینکه مازندران دیگر متعلق به خودش نیست، گفت: دولت مسئله اصلی این منطقه که راه است را در اولویت قرار داد.
استاندار مازندران تاکید کرد: منطقه ویژه ابتدا برای مردم است و بهسازی این راه باید تاثیر مستقیم در اقتصاد و آرامش مردم داشته باشد.
وی با بیان اینکه انشالله با ساخت این جاده، پروژه اقتصادی مردم منطقه راه بیفتد، عنوان کرد: قرار نیست کلاردشت را فقط به عنوان یک ویترین و منطقه خوش آب و هوا معرفی کنیم باید همه زوایا را در نظر بگیریم.
مهندس نظری مدیرکل راه وشهرسازی استان مازندران نیز ضمن اشاره به اينكه ارتقاء و تعريض در محورهاي مازندران نگاه ملي را مي طلبد از اقدامات وزارت راه و شهرسازي براي توسعه، بهسازی و ايمني محورهاي استان قدرداني كرد و تصريح نمود: يكي ديگر از محسنات توسعه جاده‌ها، رونق بخشی صنعت و بهره گيري مناسب كارخانجات از نهايت ظرفيت توليد خود است/
وی درخصوص مشخصات فنی این پروژه یادآور شد: پروژه چهارخطه و بهسازی محور مرزن آباد-کلاردشت در سه قطعه بطول ۵/۱۶ کیلومتر است که قطعه اول آن با اعتباری معادل ۱۳۵۰۰ میلیارد ریال عملیات اجرای آن با حضور مسئولین آغاز و امیدواریم با تامین و تخصیص اعتبارات مناسب در مدت زمان تعیین شده بهره برداری و زیر بار ترافیک قرار گیرد
مدیرکل راه و شهرسازي استان مازندران با تاكيد بر لزوم توسعه زيرساخت‌هاي مازندران به منظور استفاده مطلوب از مواهب طبيعي و خدادادي، اظهار داشت: توسعه زيرساخت‌هاي اين استان به ويژه جاده‌ها، در دستور كار دولت قرار دارد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران خاطرنشان کرد: بدون شک توجه به بهسازي و بازسازي راههای غرب استان که در زيربخش‌هاي متعدد صنعت حمل و نقل جاده‌اي تاثيرگذار است، نتايجي همچون توسعه گردشگري و اقتصاد محلي و افزايش نشاط اجتماعي خواهد داشت.