سامانه نوبت‌دهی تلفنی بانک مسکن راه اندازی شد
سامانه نوبت‌دهی تلفنی بانک مسکن راه اندازی شد

  مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن از راه‌اندازی سیستم نوبت‌دهی در راستای صیانت از حقوق شهروندی مشتریان خبر داد. مهدی سندگل نظامی درباره اجرای طرح نوبت‌دهی تلفنی شعب گفت: سیستم نوبت دهی تلفنی بانک مسکن همزمان با آغاز دهه فجر در راستای صیانت از حقوق شهروندان راه اندازی شد. وی افزود: […]

 

مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن از راه‌اندازی سیستم نوبت‌دهی در راستای صیانت از حقوق شهروندی مشتریان خبر داد.
مهدی سندگل نظامی درباره اجرای طرح نوبت‌دهی تلفنی شعب گفت: سیستم نوبت دهی تلفنی بانک مسکن همزمان با آغاز دهه فجر در راستای صیانت از حقوق شهروندان راه اندازی شد.
وی افزود: یکی از مشکلات و دغدغه‌های مشتریان در شرایط بحرانی موجود به منظور دریافت خدمات در شعب، معطلی و اتلاف وقت به دلیل شلوغی و وجود صف‌های طولانی است. در این راستا طبق دستور مدیرعامل بانک مسکن و به منظور رفاه حال مشتریان و حفظ سلامتی‌ آنان، این طرح به صورت آزمایشی فقط در شعب سطح شهر تهران به اجرا درآمد.
مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت با بیان اینکه سامانه نوبت‌دهی تلفنی باعث بالا رفتن بازدهی کاری و تسریع خدمات‌دهی به مشتریان می‌شود، گفت: این طرح علاوه بر حفظ سلامتی مشتریان در دوران شیوع ویروس کرونا و ایجاد فاصله اجتماعی بر اساس پروتکل‌های بهداشتی تاثیرات منفی روحی و روانی در محیط کار را به میزان قابل توجهی کاهش و رضایتمندی مشتریان را افزایش می‌دهد.
بر اساس همین طرح، مشتریان بانک مسکن در شعب تهران می‌توانند از طریق تماس با مرکز ارتباطات مردمی به شماره تلفن ۶۱۰۸۸ یا ۱۸۳۰، برای حضور در شعب مورد نظر نوبت گرفته و در ساعت مقرر که به آن‌ها اعلام می‌شود برای انجام امور بانکی خود صرفا شامل دریافت و پرداخت به شعب مراجعه کنند. این سامانه هوشمند بوده و مشتریان می‌توانند با وارد کردن کد شعبه و شماره تلفن همراه روز و ساعت مراجعه به شعبه را تعیین کنند که نوبت‌دهی آنان به صورت پیامکی به مشتریان اعلام می‌شود.

پیام تبریک مدیرعامل بانک سینا به مناسبت چهل و سومین فجر انقلاب اسلامی ایران

مدیرعامل بانک سینا در پیامی فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را تبربک گفت.
متن پیام دکتر ایمانی بدین شرح است:
“دهه مبارک فجر یادآور پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به رهبری داهیانه بنیانگذار و معمار بزرگ انقلاب حضرت امام خمینی(ره) است که با تکیه بر ایثارگری ها، شهامت و از خودگذشتگی ملت سرافراز ایران با الهام از نهضت عاشورا تحقق پیدا کرد.
ایامی که در آن ثمره سالها مبارزه مردم ایران زمین با دستهای خالی در مقابل ارتش زر و زور و تزویر و تا دندان مسلح رژیم شاهنشاهی تنها با تکیه بر اراده پولادین و عزم راسخ و شعار استقلال، آزادی جمهوری اسلامی به ثمر نشست و فصلی نو در تاریخ معاصر و اتفاقی بزرگ در جهان را رقم زد.
در آستانه چهل و سومین فجر انقلاب اسلامی و آغاز بهاری دیگر از شکوه نهضت حسینی(ع)، یاد و خاطره شهدا و امام شهدا را گرامی داشته، سالگرد این رخداد عظیم را به محضر رهبر فرزانه انقلاب و مردم شریف و همیشه در صحنه میهن عزیزمان تبریک و شادباش عرض می نمایم و از خداوند سبحان توفیق، سربلندی و سرافرازی روزافزون ایران اسلامی را مسئلت دارم”.

توسعه کسب‌وکارهای محلی، بیکاری را کاهش می‌دهد

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: توسعه کسب‌وکارهای محلی منجر به رونق اقتصادی و کاهش بیکاری خواهد شد.
عضو هیات مدیره بانک در سفر به استان مرکزی در حاشیه بازدید از طرح گردشگری «تاج‌وتخت» در شهر اراک با اشاره به عملکرد ۹۰ درصدی استان مرکزی در پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی گفت: اشتغال خرد می‌تواند بخش عمده بیکاری را کاهش دهد و بانک توسعه تعاون در این راستا نقش بسیار پررنگی را بر عهده دارد.
وی با بیان اینکه بانک توسعه تعاون به‌عنوان یک نهاد مالی توسعه‌ای به ارتقای جوامع محلی اولویت می‌دهد، گفت: تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون از ابتدای اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری تاکنون ۵۲ هزار و ۴۶۴ اشتغال ایجاد کرده است.
عصارزاده تأکید کرد: بانک توسعه تعاون در قالب طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری ۲۶ هزار و ۷۶۸ طرح را تأمین مالی کرده است.
عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون با بیان اینکه توسعه کسب‌وکارهای محلی و خرد عاملی تعیین‌کننده در کاهش فقر و افزایش اشتغال در کشور است، گفت: کسب‌وکارهای محلی و خرد، حوزه عمل افراد بیشتری را در اقتصاد یک کشور شامل می‌شود و همین امر زمینه‌ساز کاهش فقر و افزایش تولید می‌باشد.
وی عملکرد استان مرکزی در پرداخت تسهیلات تکلیفی را مثبت ارزیابی کرد و خاطر نشان کرد: عملکرد بیش از ۹۰ درصدی استان در پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی نشان از جدیت مدیریت شعب استان مرکزی درعمل به تکالیف قانونی بانک است.
عصارزاده تصریح کرد: شعب بانک توسعه تعاون دراستان مرکزی درقالب تسهیلات اشتغال پایدار و روستایی ۲۰۷ طرح بزرگ و کوچک را تأمین مالی کرده است که میزان تسهیلات پرداختی از ۷۶۶ میلیارد ریال عبور کرده است.
وی با بیان اینکه تسهیلات اشتغال‌زایی در سطح روستاها نقش مهمی در ارتقاء اقتصادی این مکان‌ها دارد، گفت: تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در استان مرکزی تاکنون حدود ۸۰۰ شغل ایجاد کرده است.