شهردار گرگان گفت: فعاليت بازارهاي هفتگي گرگان بعد از فروکش کردن کرونا و زرد شدن وضعيت، از سر گرفته ميشود. عبدالرضا دادبود اظهار داشت: براساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا در صورت زرد شدن وضعيت، امکان برپايي بازارهاي هفتگي وجود دارد. وي گفت: در اواسط تيرماه امسال با شروع پيک دوم کرونا بازارهاي […]
شهردار گرگان گفت: فعاليت بازارهاي هفتگي گرگان بعد از فروکش کردن کرونا و زرد شدن وضعيت، از سر گرفته ميشود.
عبدالرضا دادبود اظهار داشت: براساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا در صورت زرد شدن وضعيت، امکان برپايي بازارهاي هفتگي وجود دارد.
وي گفت: در اواسط تيرماه امسال با شروع پيک دوم کرونا بازارهاي هفتگي گرگان تعطيل شده بود که با زرد شدن وضعيت و فروکش کردن بيماري کرونا پس از حدود ۲ ماه فعاليت بازارهاي هفتگي از سر گرفته ميشود.
شهردار گرگان افزود: با توجه به شرايط موجود و لزوم رعايت دستورالعملهاي بهداشتي، کسبه چهارشنبه بازار گرگان و مردمي که قرار است مايحتاج خود را از اين بازار تهيه کنند بايد حتما ماسک بزنند و فاصلهگذاري فيزيکي را رعايت کنند.
وي بيان داشت: ناوگان حمل و نقل عمومي شهر گرگان نيز از ابتداي شيوع کرونا تا کنون، دستورالعملهاي بهداشتي را رعايت کرده و ضمن ضدعفوني مستمر اتوبوسها و تاکسيهاي درون شهري، الزامات طرح فاصلهگذاري فيزيکي را فراهم کردند و جاي نشستن شهروندان نيز بر روي صندلي اتوبوسها مشخص شده است.
دادبود يادآور شد: شهرداري گرگان با مصوبه شوراي اسلامي شهر ۲ ميليارد تومان براي مقابله با کرونا اختصاص داد که بخشي از آن صرف تهيه و توزيع بستههاي معيشتي و بخشي نيز براي خريداري و تأمين اقلام بهداشتي هزينه شد.
وي گفت: بستههاي بهداشتي از جمله ماسک، ژل ضدعفوني کننده دست و سطوح در چند نوبت بين خانوادههاي آسيبپذير در محلههاي حاشيه و کمتر برخوردار شهر گرگان توزيع شده است.
راه اندازی سامانه پاسخگویی به مشتریان تجاری در مخابرات گلستان
سامانه پاسخگویی به مشتریان تجاری با شماره ۲۰۱۰ در مخابرات راه اندازی شد.
شهمرادی، مدیر مخابرات منطقه گلستان با اشاره به راه اندازی سامانه ۲۰۱۰ ، آن را مخصوص مشتریان تجاری و برای پاسخگویي به مشکلات فني و سوالهاي مربوط به سرویسها و صورتحساب مشتریان دانست.
وی با برشمردن مزایای این سامانه اظهار کرد : سامانه ۲۰۱۰ به صورت۲۴ ساعته وحتی درروزهای تعطیل نیز پاسخگوی مشتریان است.
مدیر مخابرات منطقه گلستان امکان انتخاب زبان فارسي یا انگلیسي، اطلاعات محصولات و سرویسها، ارائه اطلاعات صورتحساب تغییر سرویس فعلي، ارتباط با پشتیباني فني و اطلاع از وضعیت مکاتبهها را از قابلیتهای ارائه شده توسط این سامانه است.
شهمرادي همچنین از دريافت صورت حساب تلفن ثابت از طريق شماره گيري کد #۲۰۲۰* خبر داد.
مدير مخابرات منطقه گلستان ضمن اعلام اين خبر اظهار کرد: خدمات قابل ارائه به مشتريان در سامانه ۲۰۲۰ بسيار متنوع و کاربردي است که جهت رفاه حال مشتريان در نظر گرفته شده است .
شهمرادي با برشمردن خدمات ارائه شده توسط سامانه #۲۰۲۰* اظهار کرد: پرداخت قبوض تلفن ثابت، پرداخت قبوض تلفن ثابت، پيش ثبت نام اينترنت پرسرعت، خريد ترافيک اينترنت پرسرعت، استعلام مانده اعتبار اينترنت پرسرعت، شارژ کارت تلفن همگاني از جمله اين خدمات است که مشتريان ميتوانند از آن بهرهمند شوند.
وي با تاکيد بر استفاده مشتريان مخابرات از خدمات غير حضوري اظهار کرد: اين خدمات باعث شده تا سرعت تامين نياز مشتريان افزايش يافته و متقاضيان بتوانند خدمات مد نظر خود را بدون صرف هزينه و وقت دريافت کنند.
پرداخت بیش از ۳۵۶ میلیارد تومان از مطالبات چایکاران
رئیس سازمان چای کشور از خریداری بیش از ۱۱۴ هزار تن برگ سبز چای خبر داد و گفت: بیش از ۳۵۶ میلیارد تومان از مطالبات چایکاران نیز پرداخت شده است.
حبیب جهانساز با اشاره به ادامه برداشت برگ سبز چای تا ۳۰ مهر ماه امسال، اظهار کرد: از ابتدای آغاز برداشت برگ سبز چای از باغات چای استانهای گیلان و مازندران بیش از ۱۱۴ هزار و ۹۸۶ تن برگ برداشت شده است.
وی با بیان اینکه ارزش برگهای برداشت شده ۴۵۶ میلیارد تومان بوده است، گفت: ۵۲ درصد برگهای سبز چای خریداری شده از چایکاران از نوع درجه یک و ۴۸ درصد آن نیز درجه ۲ است.
جهانساز با اشاره به اینکه ۱۶ میلیارد تومان دیگر از مطالبات چایکاران به حساب آنها واریز شد، افزود: در مجموع ۳۵۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان معادل ۸۰ درصد مطالبات چایکاران پرداخت شده است.
وی به مشارکت ۱۶۰ کارخانه چایسازی در استانهای گیلان و مازندران، تصریح کرد: تاکنون ۲۶ هزار تن چای خشک تولید شده است که در مقایسه با سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است.
رئیس سازمان چای کشور ادامه داد: پیش بینی میشود در مدت باقی مانده تا پایان برداشت از باغات چای کشور بیش از ۱۵ هزار تن برگ سبز چای دیگر در استانهای گیلان و مازندران برداشت شود.