مدیرکل عملیات فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از راه اندازی واحد «صدای مسافر» برای دریافت کلیه نظرات در حوزه فرودگاهی خبر داد. فاروق علیخانی با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها با محوریت بهبود کمی و کیفی خدمات در فرودگاه امام (ره)، گفت: به منظور بهبود کمی و کیفی خدمات در فرودگاه امام خمینی (ره)،   واحد […]

مدیرکل عملیات فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از راه اندازی واحد «صدای مسافر» برای دریافت کلیه نظرات در حوزه فرودگاهی خبر داد. فاروق علیخانی با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها با محوریت بهبود کمی و کیفی خدمات در فرودگاه امام (ره)، گفت: به منظور بهبود کمی و کیفی خدمات در فرودگاه امام خمینی (ره)،   واحد «صدای مسافر» در این فرودگاه آغاز بکار کرد. با راه اندازی این واحد؛ کلیه مسافران می‌توانند از طریق تماس تلفنی با شماره‌های ٥١٠٠١٢٧-٠٢١ و ٥١٠٠١٢٨-٠٢١ و یا ارسال رایانامه به  نشانی passengersvoice@ikac.ir هرگونه درخواست و نظر را اعلام کنند.