عملکرد برخی از مدیران هرمزگان باعث «فشار عصبی» مردم می‌شود
عملکرد برخی از مدیران هرمزگان باعث «فشار عصبی» مردم می‌شود

  عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان گفت: عملکرد برخی از مدیران هرمزگان باعث «فشار عصبی» مردم می‌شود. حسین رئیسی اظهار کرد: بسیاری از مدیران سطح استان و شهرستان‌های هرمزگان با بی عملی و انفعال خود باعث رنجش مردم شده‌اند که این افراد باید در روند خدمات‌رسانی به مردم تجدید نظر کنند. هر فردی که توانایی […]

 

عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان گفت: عملکرد برخی از مدیران هرمزگان باعث «فشار عصبی» مردم می‌شود.
حسین رئیسی اظهار کرد: بسیاری از مدیران سطح استان و شهرستان‌های هرمزگان با بی عملی و انفعال خود باعث رنجش مردم شده‌اند که این افراد باید در روند خدمات‌رسانی به مردم تجدید نظر کنند. هر فردی که توانایی انجام کاری را ندارد از همان اول نباید مسئولیتی را بپذیرد که باعث آزار و اذیت مردم شود.
نماینده مردم شرق استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با ذکر این نکته که با بی عملی مدیران «فشار عصبی» به مردم وارد می‌شود، ابراز داشت: مردم چه قدر مشکلات و چالش‌ها را ببینند و تحمل کنند.
رئیسی با اشاره به پروژه راه محور میناب – دوراهی راونگ، تصریح کرد: این پروژه تنها می‌توانست بخش کوچکی از مشکلات مردم را حل کند که با سرعت بسیار کمی در حال انجام است و می‌توان گفت که سرعت آن از مورچه هم کمتر است.
وی مطرح کرد: این پروژه که فاصله کمی دارد مگر چند ماه فرصت نیاز دارد؟ با این اقدامات مردم تصور می‌کنند که این کندی پیشرفت پروژه به صورت تعمدی انجام می‌شود.
عضو مجمع نمایندگان هرمزگان با ذکر این نکته که برخی مدیران باعث نارضایتی مردم می‌شوند، بیان داشت: از وزیر راه وشهرسازی قاطعانه درخواست برخورد با افرادی که باعث ایجاد نارضایتی در مردم می‌شوند را دارم.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه:
ارائه خدمات به بیمه‌شدگان کمیته امداد رایگان است
کرمانشاه – الهه فرهادی
مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه بیان کرد: هزینه بستری مددجویان کمیته امداد حضرت امام (ره) به شرط رعایت نظام ارجاع و پزشک خانواده در بیمارستان‌های دولتی رایگان است.
دکتر امیدقادری با اعلام این خبر، گفت: سهم خود پرداخت (فرانشیز) مددجویان کمیته امداد حضرت امام(ره) برای دریافت خدمات بستری تحت پوشش بیمه پایه ومراجعه به بیمارستان‌های دولتی، در صورت رعایت سیستم ارجاع به صورت رایگان است.
قادری گفت: با اجرای این مصوبه، بیماران در صورت بستری در بیمارستان‌های دولتی و رعایت نظام ارجاع وجهی را پرداخت نخواهند کرد.
وی با اشاره به نظام ارجاع و پزشک خانواده افزود: درصندوق بیمه سلامت همگانی، این طرح درتمام شهرستان‌های استان کرمانشاه اجرایی شده وبیمه شده بایدحتما به پزشک خانواده که به وی منتسب شده مراجعه وموظف است برای بهره مندی ازخدمات درمانی در مراکز دولتی وخصوصی سیستم ارجاع را رعایت و در غیر این صورت تمام هزینه‌های درمانی او آزاد محاسبه می‌گردد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد؛
رصد زائران اربعین استان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در سامانه بهداشت
دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: هم اکنون استان در وضع خیلی خوبی قرار دارد.
دکتر موسوی با بیان اینکه در پیک‌های گذشته حدود هشت هفته روند کاهشی داشتیم که اکنون از این مدت گذر کردیم، افزود: با بازگشت زائران اربعین و تردد ناقلان خاموش در اماکن‌های عمومی، نگران روند افزایشی بستری‌ها و فوتی‌ها در استان هستیم.
وی گفت: کدملی زائران مازندرانی که امسال به عتبات عالیات مشرف شدند، وارد سیستم پارسای بهداشت شده است و با همکاری کارشناسان بهداشتی این افراد رصد می‌شوند.
دکتر موسوی با بیان اینکه زائران اربعین حتماً آزمایش پی سی آر دهند تا از سلامت خود مطمئن شوند ، افزود: این افراد برای جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا حداقل یک هفته تا ۱۰ روز خود را قرنطینه کنند و در اجتماع حضور نیابند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران تاکید کرد افرادی که در موکب‌های اربعین حضور داشتند به علت جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در موکب‌های ۲۸ صفر حضور پیدا نکنند.
وی با بیان اینکه در بهترین وضع آب و هوایی قرار داریم گفت: با آغاز سرما به علت بسته شدن اماکن‌ عمومی و تهویه نادرست احتمال افزایش شیوع کرونا مانند سال قبل وجود دارد.

مدیر مخابرات منطقه گلستان :
تحقق شاخص‌های ارزیابی با کوشش مضاعف و همت فراوان امکان پذیر است
شاخص‌های ارزیابی مخابرات منطقه گلستان بررسی شد . به گزارش اداره روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان، دکتر غلامعلی شهمرادی باتشکیل جلسه فوق العاده شورای مدیران، به بررسی شاخص‌های ارزیابی مخابرات منطقه پرداخت .
در این جلسه که امتیاز سه ماهه اول سال ۱۴۰۰ مورد تحلیل قرار گرفت، مدیر مخابرات منطقه گلستان با اشاره به امتیازات هر بخش گفت : در ۱۶ حوزه مورد ارزیابی، ۱۱ حوزه حائز رتبه‌های برتر شده‌اند که جای تقدیر و تحسین از زحمات و تلاش‌های کارکنان این بخش‌ها دارد.
وی با تشریح اقدامات انجام شده در راستای اصلاح و بهبود فرآیندها، رفع نقاط ضعف و بهبود نقاط قوت را خواستار شد و گفت : با توجه به رقابت بسیار زیاد مخابرات مناطق و تفاوت بسیار ناچیز با رتبه‌های برتر کشوری نیاز است بازنگری در تحقق شاخص‌ها صورت گیرد و اقدامات و فعالیت‌های جدید تعریف شود.
مدیر مخابرات منطقه گلستان، نتایج حاصل از تحقق این شاخص‌ها و رسیدن به اهداف در نظر گرفته شده را ارائه و واگذاری خدمات و سرویس‌های با کیفیت به مردم دانست و افزود: تمامی این تلاش‌ها درجهت رفاه مشتریان و دسترسی به موقع آنها به خدمات مخابراتی است که درجای جای استان مورد اهمیت بوده و از لحاظ جغرافیایی تفاوتی دراین زمینه وجود ندارد.
وی در پایان این جلسه با قدردانی از کارکنان بخش‌هایی که حائز رتبه‌های برتر شده‌اند، کوشش مضاعف و همت فراوان در تحقق اهداف دوره‌های ارزیابی بعدی را مورد انتظار دانست و گفت : موفقیت جز با همدلی و تلاش و همت امکان پذیر نیست.