لزوم داشتن رویکرد علمی برای پیشبرد اقدامات بانک
لزوم داشتن رویکرد علمی برای پیشبرد اقدامات بانک

    عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر لزوم بهره مندی حداکثری از داشته های فعلی بانک اعم از داده ها و سرمایه انسانی، خاطر نشان کرد: داشتن رویکرد علمی و استفاده از سوابق علمی مرتبط با موضوع می تواند در پیشبرد اقدامات در حال تدوین، راهگشا باشد. عباس شفیعی در سومین […]

 

 

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر لزوم بهره مندی حداکثری از داشته های فعلی بانک اعم از داده ها و سرمایه انسانی، خاطر نشان کرد: داشتن رویکرد علمی و استفاده از سوابق علمی مرتبط با موضوع می تواند در پیشبرد اقدامات در حال تدوین، راهگشا باشد.

عباس شفیعی در سومین جلسه کارگروه مضمون مشتری محوری با جمع بندی آسیب های شناسایی شده در حوزه خدمت رسانی متناسب به مشتریان، اظهار کرد: غنابخشی به داده های بانک و استخراج اطلاعات معنادار با تحلیل داده های موجود، زیرساخت و پیش نیاز هر اقدامی در زمینه بخش بندی مشتریان و ارائه خدمات است. «کارگروه مضمون استراتژیک مشتری محوری» زیر نظر «کمیته مشتری محوری» فعالیت می کند که در پروژه «مدیریت استراتژیک بانک ملی ایران» و به منظور جاری سازی استراتژی های بانک ایجاد شده است. این کارگروه با عضویت نمایندگانی منتخب از شعب، ادارات امور و ادارات ستادی و با هدف شناسایی آسیب ها و راهکارهای حوزه مشتری محوری تشکیل شده است. اساس مضمون مذکور تاکید بر اهمیت توجه به نیاز مشتری در طراحی محصولات و خدمات است. جهت گیری و هدف غایی مضمون مشتری محوری شناخت عمیق تر از مشتریان، شناسایی مشتریان ارزشمند و نیازهای ایشان، طراحی و ارائه خدمات متناسب با ویژگی های مشتریان است که این مهم جز با ایجاد این نگاه در سراسر بدنه بانک محقق نخواهد شد.

 

بانک صادرات ایران ٩٩٣ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه مشاغل خانگی پرداخت کرد

بانک صادرات ایران طی ٩ ماهه ابتدای سال ٩٨، بیش از ٩٩٣ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه مشاغل خانگی به بیش از چهار هزار و ٩٠٠  نفر پرداخت کرد. حمایت از بخش‌های مختلف اقتصادی کشور در قالب پرداخت وام  قرض‌الحسنه همچنان در دستور کار این بانک است به نحوی که طی ٩ ماه اول سال ٩٨ بالغ بر ٩٩٣ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه اشتغالزایی بانک صادرات ایران به چهار هزار و ٩٠٩ نفر از معرفی شدگان کمیته امداد، سازمان بهزیستی و وزارت تعاون و کار و رفاه اجتماعی پرداخت شده است. این بانک همچنین از ابتدای سال ٩٧ تا پایان آذرماه سال‌جاری بالغ بر ٢٨ هزار و ٧٥٨ فقره وام قرض‌الحسنه مشاغل خانگی به معرفی‌شدگان کمیته امداد، سازمان بهزیستی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت کرده و روند حمایت از کارآفرینی و اشتغالزایی اقشار ضعیف جامعه همچنان به عنوان یکی از رسالت‌های اجتماعی بانک صادرات ایران ادامه دارد.

بانک صادرات ایران علاوه بر تأمین مالی طرح‌های زیربنایی و تامین سرمایه در گردش و سرمایه ثابت بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی، حمایت از بخش‌های اقتصادی اقشار نیازمند را نیز در دستور کار دارد، به نحوی که طی ٩ ماهه اول سال ٩٨ حدود ١٤٦ هزار فقره وام قرض‌الحسنه به ارزش ١١٠ هزار میلیارد ریال توسط این بانک در بخش‌های مختلف از جمله وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه، مشاغل خانگی، تسهیلات مسکن اقشار ویژه، بهسازی و نوسازی مسکن روستایی، بافت‌‌های فرسوده شهری، حوادث قهری، نیازهای ضروری، تأمین سرمایه بنگاه‌های کوچک و متوسط و… پرداخت شده است.

تسهیلات ۲۰۰ میلیارد ریالی بانک سپه به ۲هزار خانوار سیل زده

عضو هیئت مدیره بانک سپه از تسهیلات قرض الحسنه ۲۰۰ میلیارد ریالی این بانک برای بیش از ۲هزار خانواده سیل زده استان سیستان و بلوچستان با مصوبه هیئت مدیره این بانک خبر داد. مصطفی پرتوافکنان عضو هیئت مدیره ناظر بر مدیریت شعب منطقه سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مبلغ فوق در قالب تسهیلات ۱۰۰ میلیون ریالی به بیش از ۲هزار خانوار سیل زده سیستان و بلوچستان پرداخت خواهد شد اظهار داشت: بانک سپه علاوه بر نقش آفرینی در عرصه کلان و اجرای پروژه های عظیم و استراتژیک اقتصادی همواره توجه ویژه به ایفای مسئولیت اجتماعی خود داشته و از آن غافل نشده است. وی اختصاص منابع و تسهیلات به استان های زلزله زده طی ماه ها و سال های اخیر، پیشگامی در ارائه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به جوانان را از جمله ایفای این مسئولیت مهم عنوان کرد.