مدیرعامل بانک ملی ایران:  تحریم‌ها نتوانسته خدمات ارزی بانک را محدود کند
مدیرعامل بانک ملی ایران:  تحریم‌ها نتوانسته خدمات ارزی بانک را محدود کند

مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر این که نیازهای ارزی متقاضیان در این بانک به خوبی برآورده می شود، گفت: تحریم ها نتوانسته خدمات ارزی بانک را محدود کند و از این رو همه کارکنان باید به جذب منابع ارزی و حفظ مشتریان بین المللی مانند سابق اهتمام ورزند. دکتر محمدرضا حسین زاده که […]

مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر این که نیازهای ارزی متقاضیان در این بانک به خوبی برآورده می شود، گفت: تحریم ها نتوانسته خدمات ارزی بانک را محدود کند و از این رو همه کارکنان باید به جذب منابع ارزی و حفظ مشتریان بین المللی مانند سابق اهتمام ورزند.
دکتر محمدرضا حسین زاده که همزمان با سفر رئیس جمهور و هیات دولت، به یزد سفر کرده است در جلسه هم اندیشی و بررسی عملکرد اداره امور شعب یزد از تلاش‌های موفقیت آمیز کارکنان این اداره امور شعب قدردانی کرد و با اشاره به تاریخ کهن سرزمین یزد، گفت: این استان در عرصه های تولید و صنعت بسیار موفق است و بانک ملّی ایران نیز در راستای تحقق شعار «رونق تولید» از همه فعالان اقتصادی این استان حداکثر حمایت را به عمل خواهد آورد.
وی با اشاره به پیشرفت‌های علمی و صنعتی جوانان و محققان استان یزد، خاطرنشان کرد: این نگاه مترقی باید به همه بخش‌ها به ویژه نظام بانکی و در راس آن بدنه بانک ملّی ایران تزریق شود، به طوری که همه واحدها معرفی و ترویج سامانه‌های نوین بانک را در اولویت قرار دهند. مدیرعامل بانک ملّی ایران با تاکید بر این که ابزارهای نوین بانکداری ما باید به همه مشتریان شناسانده شوند، ادامه داد: کاهش قیمت تمام شده پول و نیز افزایش جذب منابع ارزان قیمت راهکار بهینه کردن عملکرد است، به طوری که منابع بیشتری را بتوان در اختیار متقاضیان و فعالان اقتصادی قرار داد.
در این سفر همچنین مدیرعامل بانک ملّی ایران به عنوان رئیس شورای هماهنگی بانک‌ها، در حضور رئیس جمهور تفاهمنامه‌ای با استاندار یزد به امضاء رساندند که بر اساس آن تسهیلات بانکی لازم در بخش‌های سرمایه در گردش و سرمایه ثابت طرح‌های سرمایه گذاری در این استان تامین می‌شود. در ادامه این سفر، دکتر حسین زاده ضمن دیدار و گفت و گو با همکاران شعبه مرکزی یزد و تقدیر از عملکرد کارکنان این شعبه در خصوص ترویج خدمات الکترونیک و اقدامات ویژه آنها در حوزه فناوری اطلاعات، بر تلاش هر چه بیشتر کارکنان در جهت جذب منابع ارزان قیمت، گسترش بانکداری الکترونیک و ارائه خدمات شایسته به مشتریان تاکید کرد. در این دیدار رئیس و کارکنان شعبه نیز ضمن بیان دیدگاه‌های خود، آماری از عملکرد این واحد به مدیرعامل ارائه کردند.