معرفی ۵۰ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه ویژه اقتصادی سرخس در نمایشگاه توانمدیهای صادراتی
معرفی ۵۰ بسته جدید سرمایه گذاری منطقه ویژه اقتصادی سرخس در نمایشگاه توانمدیهای صادراتی
مدیر عامل  موسسه منطقه ویژه اقتصادی سرخس گفت: از بسته هایی به ارزش  بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان رونمایی می شود

هشتمین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری و توانمندی های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی جمهوری اسلامی ایران ” محمد رضا رجبی مقدم ” اظهارداشت : در نمایشگاه از ۵۰ بسته جدید سرمایه گذاری در حوزه های صنعت، کشاورزی، حمل و نقل و لجستیک،‌ گردشگری و خدمات در سرخس رونمایی خواهد شد.
وی افزود: با رونمایی از این ۵۰ بسته جدید با ۸۰ بسته سرمایه گذاری سال گذشته در مجموع تعداد بسته های سرمایه گذاری این منطقه به ۱۳۰ بسته افزایش می یابد.
وی با اشاره به ارزش ۵۰ بسته جدید سرمایه گذاری اظهار داشت: این بسته ها به ارزش  بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان رونمایی می شود.
رجبی مقدم  با بیان اینکه نمایشگاه توانمندی های صادراتی مناطق، یکی از مهم ترین رویدادهای بین المللی کشورمان محسوب می شود، تصریح کرد : ترسیم دورنمای آینده منطقه سرخس با اجرای چندین پروژه مهم مانند ایجاد هاب لجستیک شمال شرق از جمله برنامه های پیش رو در سال جاری می باشد.
وی بیان کرد:  برگزاری نشست های تخصصی و موضوعی با نمایندگان شرکت های خارجی حاضر و بازدید کننده از نمایشگاه جهت ارائه بسته‌های سرمایه گذاری منطقه از دیگر برنامه‌های کاری این موسسه در نمایشگاه است.