میلیاردها تومان سرمایه به دلیل نظرات غیرکارشناسی هدر رفته است
میلیاردها تومان سرمایه به دلیل نظرات غیرکارشناسی هدر رفته است

همدان / خبرنگار جمله نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متأسفانه شهر همدان در این سال‌ها غیر کارشناسی اداره شده است، گفت: میلیاردها تومان سرمایه مردم در این شهر هدر رفته و اگر قرار باشد این مسائل در مراجع قضایی بررسی شود افراد بسیاری باید پاسخگو باشند. حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمدحسین […]

همدان / خبرنگار جمله
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متأسفانه شهر همدان در این سال‌ها غیر کارشناسی اداره شده است، گفت: میلیاردها تومان سرمایه مردم در این شهر هدر رفته و اگر قرار باشد این مسائل در مراجع قضایی بررسی شود افراد بسیاری باید پاسخگو باشند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمدحسین فلاحی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اشتغال اولویت‌ اصلی مردم همدان است، اظهار داشت: موضوع اشتغال را در طول یک سال و نیم گذشته مورد پیگیری قرار دادیم و سرکشی و بررسی بعضی از واحدهای تولیدی استان در همین راستا انجام شد.
وی با اشاره به اینکه طرح مسکن محرومین در دست پیگیری است، یادآور شد: یکی از مشکلات اساسی مردم همدان، مسئله آب است که پس از ۱۷ سال از سفر مقام معظم رهبری به همدان و درخواست ایشان مبنی بر تأمین منابع پایدار آب، تاکنون اقدامی انجام نشده و کوتاهی صورت گرفته است.
رئیس مجمع نمایندگان استان همدان ادامه داد: آبرسانی از سد تالوار نیز انجام نشد و مشخص شده که آب این سد حاوی آرسنیک بوده و برای آشامیدن مناسب نیست.
فلاحی افزود: مسیر آبرسانی به همدان تغییر کرده و امیدواریم با مشکلات موجود، تا نیمه مهرماه با معضل کمبود آب مواجه نشویم، علاوه بر این مسئولان باید پاسخگو باشند چرا پس از ۱۷ سال منابع پایدار آب در همدان تامین نشده است؟
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت انقلابی، مدیران جهادی و انقلابی می‌خواهد، مطرح کرد: پرونده تخلفات برخی از مدیران به مراجع قضایی ارجاع داده شده است.
وی با اشاره به اینکه اخبار متعددی در مورد انتخاب مدیر ارشد استان شنیده می‌شود، گفت: مجمع نمایندگان استان در امور اجرایی دخالتی ندارد اما انتخاب مدیران بر اساس نظر اعضای مجمع انجام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه رزومه افراد پیشنهادی برای مدیریت ارشد استان در حال بررسی است، افزود: در حال حاضر رزومه ۱۰ تا ۱۵ نفر در حال بررسی است و نامی از افراد پیشنهادی مطرح نشده است.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی همچنین افزود: تاکنون ۸۰ میلیاد تومان برای تقاطع پل چراغ قرمز(میدان سپاه) هزینه شده و بدون نظر کارشناسی، طبقه دوم پل نیز در حال احداث است.
وی درباره طرح جامع شهری هم بیان کرد: این طرح توسط کارشناسان و نخبگان بررسی شد و آنها نظرات تخصصی و کارشناسانه خود را ارائه کردند، همچنین طرح جامع از سوی مسکن و شهرسازی رد شده است و قرار نیست طرحی تأیید شود که اموال بیت‌المال را هدر دهد.
نماینده مردم همدان در خانه ملت تأکید کرد: به دنبال اشتغالزایی برای جوانان با حمایت از بخش خصوصی هستم و از هرگونه طرح کارشناسی پشتیبانی خواهم کرد.
وی با اشاره به اینکه به خودم اجازه نمی‌دهم ریالی از بیت‌المال را برای طرح غیرکارشناسی هزینه کنم، گفت: در مقابل مدیری که ترک کار کرده، سکوت نخواهم کرد و منافعی در شهر همدان ندارم که به دلیل این منافع، کوتاهی کنم.
رئیس مجمع نمایندگان استان همدان درپاسخ به سوال خبرنگار ما گفت: آمار اشتغال در استان معماست، آماری که پیش از این اعلام شد متناقض است و مشکلاتی را در راستای منافع استان ایجاد کرده است.