نماد بیمه تعاون به زودی در بازار اصلی پایه فرابورس درج می‌شود
نماد بیمه تعاون به زودی در بازار اصلی پایه فرابورس درج می‌شود

مدیرعامل بیمه تعاون گفت: نماد بیمه تعاون به زودی در بازار اصلی پایه فرابورس درج می شود و مقدمات و نامه نگاری های این امر انجام شده است. یونس مظلومی در نشست خبری خود با خبرنگاران در تبریز با تاکید بر اینکه سرعت پرداخت خسارت اصلی ترین مزیت رقابتی بیمه تعاون است، افزود: برای ارتقای […]


مدیرعامل بیمه تعاون گفت: نماد بیمه تعاون به زودی در بازار اصلی پایه فرابورس درج می شود و مقدمات و نامه نگاری های این امر انجام شده است.
یونس مظلومی در نشست خبری خود با خبرنگاران در تبریز با تاکید بر اینکه سرعت پرداخت خسارت اصلی ترین مزیت رقابتی بیمه تعاون است، افزود: برای ارتقای رضایت خسارت گیرندگان بیمه تعاون مرکز سنجش ویژه رضایت خسارت گیرندگان راه اندازی شده و این مرکز ملکف است تا زمانی که رضایت کامل بیمه گذاری که خسارت دریافت کرده را اخذ نکرده است پی گیر جلب رضایت وی شود و این مرکز در بیمه های دیگر وجود ندارد.
وی افزایش تعداد شرکت های بیمه ای به دلیل گشایش در این صنعت در مدتی کوتاه را یکی از دلایل برخی رقابت های ناسالم این حوزه دانست و افزود: خوشبختانه در مجموعه بیمه تعاون بجز بیمه نامه های کسب و کار که به عنوان بخشی از مسئولیت اجتماعی ما محسوب می شود، در سایر حوزه های بیمه ای تنها به دنبال افزایش سودآوری خود هستیم نه رقابت با دیگر شرکت‌ها.
مدیر عامل بیمه تعاون خاطر نشان کرد: بنگاه های اقتصادی علاوه بر فعالیت اصلی خود، برخی مسئولیت اجتماعی نیز دارند که بیمه تعاون در این خصوص در سال ۹۸ زنگ بیمه مدارس را با هدف آشنایی دانش آموزان با مفاهیم بیمه ای به زبانی ساده و قابل فهم اجرا کرد و در دوران کرونا نیز این طرح با ارسال هدایا و بسته های آموزشی به دانش آموزان ابتدایی ادامه یافته و در برخی فعالیت های ورزشی نیز حضور داریم.
مظلومی تصریح کرد: یکصد نمایندگی بیمه تعاون نیز در آذربایجان شرقی فعال هستند که ۳۰ مورد از این نمایندگی ها مختص خدمات بیمه عمر بوده و باقی خدمات مختلط بیمه ای را به مشتریان ارائه می کنند و در این بین بیمه درمانی واحدهای کسب و کار کوچک و متوسط مختص بیمه تعاون بوده و این دسته از کسب و کارها با هر تعداد نیرو می توانند از خدمات بیمه ای درمان بهره مند شوند.
مدیر عامل بیمه تعاون تسریع در پرداخت خسارت های بیمه ای را مهمترین وجه تمایز و مزیت رقابتی این مجموعه عنوان و تصریح کرد: حتی در دوردست ترین نقطه کشور نیز ارزیابی خسارت را با واحدهای سیار خود در ۴۵ دقیقه انجام می دهیم و تنها و اولین شرکت بیمه هستیم که مرکز تماس سنجش رضایت را برای تماس با خدمت گیرندگان و ارزیابی رضایت و پیگیری شکایت مشتری و جلب رضایت نهایی آنها راه اندازی کرده ایم.
تولید ۹ ماهه سال جاری بیمه آسیا با کل تولید ۹۹ برابری کرد
مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در نشست شورای مدیران اظهار داشت: بیمه آسیا علیرغم چالش ها و دشواری های موجود در بازار، توانست تولید نُه ماهه سال ۱۴۰۰ را به رقم کل تولید سال گذشته برساند و دستاورد بزرگی را به ارمغان آورد.
وی افزود: در این دوره، ما توانستیم در شاخص های مالی و بیمه گری همچون سهم بازار، نسبت خسارت، سپرده گذاری ها و سرمایه گذاری های بانکی و بورسی و ذخایر فنی رشد قابل توجهی داشته باشیم .
مسعود بادین با اشاره به چشم انداز بسیار روشن بزرگ ترین بیمه خصوصی کشور تصریح کرد: امیدواریم تا پایان سال رکوردهای جدیدی در فعالیت های شرکت، به ثبت برسانیم.
مدیرعامل بیمه آسیا در این جلسه از تلاش ها و همت بی نظیر ارکان شرکت به ویژه کارکنان و شبکه فروش در تحقق برنامه نُه ماهه بیمه آسیا تقدیر و تشکر کرد.
نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا در این جلسه همچنین بر هماهنگی بیش از پیش بین مدیریت ها، شبکه فروش و دیگر بخش های شرکت برای جذب پرتفوی و توجه به ترکیب و ریسک پرتفوها تاکید کرد و دقت در پرداخت خسارت ها و تکریم بیمه گذاران را ضروری خواند.
گفتنی است، نشست شورای مدیران بیمه آسیا به صورت بر خط و با حضور اعضای هیات مدیره، معاونین مدیرعامل، مدیران، مشاوران و نمایندگان مدیرعامل، مدیران معین و سرپرستان مناطق دهگانه برگزار شد. در این جلسه موضوعات مربوط به عملکرد نُه ماهه و برنامه های آتی شرکت در سه ماهه پایان سال مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مدیرعامل بیمه آسیا رهنمودهای لازم را در این زمینه ارائه کرد.