بانک ملی ایران به عنوان یک نهاد اقتصادی دارای مخاطب عام، برنامه های خود را بر اساس نیاز مشتریان تدوین می کند. مشتری را می توان مهمترین سرمایه بانک خواند، به طوری که هیچ کدام از طرح ها و برنامه های آن بدون حضور مشتری، عملیاتی نخواهد شد. از آنجا که رضایت مشتری اصل […]
بانک ملی ایران به عنوان یک نهاد اقتصادی دارای مخاطب عام، برنامه های خود را بر اساس نیاز مشتریان تدوین می کند.
مشتری را می توان مهمترین سرمایه بانک خواند، به طوری که هیچ کدام از طرح ها و برنامه های آن بدون حضور مشتری، عملیاتی نخواهد شد.
از آنجا که رضایت مشتری اصل اساسی فعالیت های بانک ملی ایران در طول دوره حیاتش بوده و هست، اکنون نیز همه برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلند مدت با هدف تامین نیاز مشتری و پاسخگویی به خواسته های آن تدوین و عملیاتی می شود.
سامانه بام به عنوان یک ابزار پیشرفته بانکداری الکترونیکی از جمله محصولاتی است که مطابق با نیازهای مشتریان طراحی شد و راز موفقیت آن را می تواند متناسب بودن با خواسته های کاربران دانست. سامانه بله که یک پیام رسان و اپلیکیشن مالی امن و بومی است نیز به خوبی توانسته جای خالی این ابزار را دنیای پر زرق و برق رسانه های خارجی پر کند.
بانک آفیسر و سککوک نیز سامانه هایی هستند که به طور کامل بنا به شناخت ایجاد شده از نیازهای مشتریان طراحی و اجرا شده اند. در دنیای امروزی، سازمان هایی موفق اند که بتواند خواسته های مشتریان را به درستی و در کمترین زمان ممکن براورده کنند. بانک ملی ایران نیز با درک این موقعیت، توانسته جایگاه مطلوبی در میان مشتریان پیدا کند و از این پس نیز با رونمایی از محصولات تازه، همین روند را ادامه خواهد داد.
امکان واگذاری چک عادی عهده سایر بانکها فراهم شد
سیدحسین ابطحی رئیس اداره کل بانکداری خرد و امور باجهها پست بانک ایران گفت: درراستای توسعه خدمات بانکی درسطح روستاهای کشور و فراهم نمودن دسترسی آسان به این خدمات، امکان واگذاری چک عادی عهده سایر بانکها برای وصول درسامانه سراسری چکاوک ازطریق باجههای بانکی روستائی پست بانک ایران فراهم شد.
به گزارش روابطعمومی پستبانکایران: ابطحی افزود: با توجه به تصویب هیأت مدیره بانک و همچنین آمادهسازی سامانه جامع بانکی بنکو با همکاری واحدهای ذیربط، امکان واگذاری چکهای عادی مشتریان عهده سایر بانکها برای ۴۱۱ باجه بانکی منتخب درسراسر کشور فراهم شد.
وی تصریح کرد: بهرهمندی از این خدمت علاوه بر جلب رضایت مشتریان و کارگزاران باجههای بانکی، موجب ایجاد موازنه چکهای پرداختی و وصولی و همچنین افزایش منابع بانک و افزایش درآمدهای غیرمشاع میشود.
گفتنی است: درحال حاضر بیش از ۵ هزار باجه پستبانکایران درروستاهای کشور، خدمات پایه بانکی و سایر خدمات عمومی را به نیابت از دستگاههای اجرائی در تمامی روستاهای کشور ارائه میکنند.
خدمات بانک کارآفرین به سرمایهگذاران و فعالان اقتصادی در مناطق آزاد
سرمایهگذاران و فعالان اقتصادی در مناطق آزاد می توانند از خدمات و تسهیلات متنوع بانک کارآفرین در جهت توسعه و رونق فعالیتهای اقتصادی خود بهرهمند شوند.
حمید تهرانفر مدیرعامل این بانک در جریان بازید از شعبه کیش با اعلام این مطلب تأکید کرد: با توجه به ویژگیهای سرمایهگذاری در مناطق آزاد، عملیات بانکداری در این مناطق در شرایط سهلتر و با انعطاف بیشتری انجام میگیرد. سرمایهگذاران و تجار ایرانی و خارجی با توجه به ظرفیتهای بالای بانک کارآفرین در تمامی بخشها و بهویژه بخش ارزی و بینالمللی، میتوانند از این مشوقها و تسهیلات استفاده کنند.
تهرانفر تصریح کرد: با توجه به مشوقها و معافیتهای مالیاتی، عدم اعمال محدودیت برای سرمایهگذاری، مشارکت خارجی و انعطافپذیری بیشتر عملیات بانکی، سرمایهگذاران میتوانند از فرصت و شرایط موجود به خوبی استفاده کنند و کسب و کار خود را رونق ببخشند.
وی همچنین افزود: صدور کالاهای تولید شده در منطقه به خارج از کشور یا سایر مناطق آزاد با کمترین تشریفات، انتقال آسان سرمایه داخل، خارج و سایر مناطق آزاد ایران، ظرفیت بالای جذب توریست در مناطق آزاد و… فرصت مناسب را برای سرمایهگذاران ایجاد کرده است. بانک کارآفرین آمادگی کامل دارد تا در جهت توسعه اقتصاد ملی کشور و رونق اقتصادی، تسهیلات و خدمات متنوع خود را در اختیار متقاضیان واجد شرایط قرار دهد.