پالایشگاه اصفهان  پیشگام در حوزه پتروپالایش کشور
پالایشگاه اصفهان  پیشگام در حوزه پتروپالایش کشور

  اصفهان، خبرنگار روزنامه جمله: معاون مالی و اقتصادی شرکت پالایش نفت اصفهان گفت: شركت پالایش نفت اصفهان بعد از تبریز توانسته دومین شرکت پالایشی باشد که در زمینه پتروپالایش شدن گام بردارد و برای تبديل شدن به هاب بزرگ انرژی در کشور برنامه‌ريزي كند. مهدی صرامی ادامه داد: در چشم انداز این شرکت مبنی […]

 

اصفهان، خبرنگار روزنامه جمله:
معاون مالی و اقتصادی شرکت پالایش نفت اصفهان گفت: شركت پالایش نفت اصفهان بعد از تبریز توانسته دومین شرکت پالایشی باشد که در زمینه پتروپالایش شدن گام بردارد و برای تبديل شدن به هاب بزرگ انرژی در کشور برنامه‌ريزي كند.
مهدی صرامی ادامه داد: در چشم انداز این شرکت مبنی بر تبدیل شدن به یکی از هلدینگ‌های موفق پتروپالایشی کشور، افق بلند مدتی طراحی شده است. در این مسیر نیز گام‌های اساسی برداشته شده و سرمایه‌گذاری‌هایی نیز انجام شده است؛ مهمترین استراتژی ما در این چشم انداز، توسعه ارزش‌ در شرکت‌های زیر مجموعه و خلق ارزش‌های مشترکی است که منافع ذی نفعان را به طور متوازن تأمین می‌کند و به طور حتم در این راه با استفاده از پتانسیل‌های بالقوه طرفین، آینده روشنی را برای این هلدینگ رقم خواهیم زد.
وی با اشاره به اینکه پالایشگاه اصفهان یکی از بزرگترین پالایشگاه‌های کشور به شمار می‌رود که تنوع زیادی در محصولات دارد و سودآوری و تداوم آن با توجه به بورسی بودن؛ رهین متنوع سازی سبد درآمدهای عملیاتی و غیر عملیاتی است، ادامه داد: برای افزایش حاشیه سود پالایشگاه و سودآوری سهامداری، تاکنون موفق به خرید ۴۴ درصد از سهام پتروشیمی اصفهان و ۱۷ درصد سهام نفت سپاهان شده‌ایم. از آنجایی که ۱۰۰ درصد خوراک پتروشیمی اصفهان و تقریبا تمام خوراک نفت سپاهان از سوی پالایشگاه تأمین می‌شود و محصولات بسیار متنوعی در سبد عرضه خود داریم، می‌توانیم از این فرصت در بورس نیز استفاده کنیم.