پرداخت سود به سپرده‌های ارزی مزیت رقابتی بانک دی است
پرداخت سود به سپرده‌های ارزی مزیت رقابتی بانک دی است

معاون امور بین‌الملل، پرداخت سود به سپرده‌های ارزی مشتریان را یکی از مزیت‌های رقابتی شعب در بازاریابی و جذب منابع ارزی دانست. نادر حسن‌پور در نشست برخط با رؤسا و معاونان شعب ارزی این بانک که با هدف تبیین اهداف و سیاست‌ها و کارنامه عملکردی شعب ارزی در  سال ۱۴۰۰ برگزار شد، با اشاره به […]

معاون امور بین‌الملل، پرداخت سود به سپرده‌های ارزی مشتریان را یکی از مزیت‌های رقابتی شعب در بازاریابی و جذب منابع ارزی دانست.
نادر حسن‌پور در نشست برخط با رؤسا و معاونان شعب ارزی این بانک که با هدف تبیین اهداف و سیاست‌ها و کارنامه عملکردی شعب ارزی در  سال ۱۴۰۰ برگزار شد، با اشاره به لزوم آگاهی شعب از استراتژی‌های کلان و اهداف استراتژیک ارزی بانک گفت: مهمترین هدف استراتژیک بانک دی در حوزه ارزی، تمرکز بر ارائه خدمات کارمزدی به مشتریان و رشد درآمدهای غیرمشاع برای حرکت بانک در مسیر سودآوری پایدار است.
معاون امور بین‌الملل بانک دی، «بازاریابی رابطه‌مند» را رمز موفقیت شعب در جذب مشتریان جدید در بخش ارزی دانست و تصریح کرد: در نظام بانکداری نوین جهانی، بازاریابی رابطه‌مند به یک رکن اساسی بانکداری تبدیل شده است به گونه‌ای که بانک‌ها با برقراری رابطه‌ای صمیمی و دوستانه با مشتری و پاسخگویی سریع به نیازها و انتظارات وی، تعهد و وفاداری مشتری را به برند خود تعمیق می‌بخشند و به عنوان مشاوری امین، در  رابطه‌ای طولانی‌مدت با مشتری، مجموعه خدمات ریالی و ارزی خود را به آنان ارائه می‌کنند.
حسن‌پور تصریح کرد: مشتری‌مداری و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان تا حد زیادی وابسته به آموزش کارکنان است که برای برآورده کردن نیازهای همکاران، ارائه آموزش‌های تخصصی به کارکنان شعب ارزی در دستور کار قرار گرفته است.
وی ابراز امیدواری کرد که با هماهنگی و مساعدت معاونت اعتبارات سقف تعهدات شعب افزایش یابد.
انعقاد قرارداد همکاری بانک تجارت
و شرکت‌های تعاونی مصرف فرهنگیان
قرارداد همکاری بانک تجارت و اتحادیه شرکت‌های تعاونی مصرف فرهنگیان ایران (اتما) با هدف افزایش قدرت خرید معلمان فرهیخته کشور به امضا رسید.
ابوالقاسم آموزش مشاور مدیرعامل بانک تجارت در مراسم امضای قرارداد این بانک و اتحادیه تعاونی‌های مصرف فرهنگیان ایران (اتما) با بیان اینکه مهمترین سرمایه‌ی هر سازمان نیروی انسانی آن است گفت: رویکرد بانک تجارت همکاری با سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف و در کنار آن حمایت از پرسنل آنها از طریق اعطای تسهیلات و ارائه خدمات نوین است و این قرارداد نیز در همین چارچوب تعریف می‌شود.
وی با اشاره به همکاری مشابه بانک با مجموعه‌هایی همچون سازمان اتکا، مجموعه گلرنگ و فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه گفت: همه ما تربیت شده و آموزش دیده‌ی معلمان بوده و مدیون آنها هستیم و توصیه من بر این است که این تعامل تنها محدود به این قرارداد نباشد و در آینده به سایر حوزه‌های همکاری نیز تعمیم داده شود.
جلیلیان مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی مصرف فرهنگیان ایران (اتما) نیز ضمن قدردانی از بانک تجارت بابت انجام مراحل تنظیم و اجرای این قرارداد گفت: همکاری بانک تجارت با وزارت آموزش و پرورش دارای سابقه موفقی است و فرهنگیان را می‌توان از مشتریان خوب این بانک دانست و امیدواریم امضای این قرارداد به گام بلندی در گسترش همکاری این دو مجموعه تبدیل شود.
بر اساس این قرارداد که به صورت سه جانبه از سوی بانک تجارت، اتحادیه تعاونی‌های مصرف فرهنگیان ایران (اتما) و شرکت تجارت الکترونیک فرهنگیان (زیر مجموعه و عامل اجرایی اتما) تنظیم و به امضای پارساتبار رئیس اداره بانکداری خرد و جلیلیان مدیرعامل اتحادیه رسید، تسهیلات خرید کالا با نرخ ۱۸ درصد و با دوره زمانی ۲۴ ماهه به فرهنگیان عضو این اتحادیه پرداخت می‌شود.

دیدار مدیرعامل بانک مهر ایران
با مدیر کل بنیاد شهید اصفهان
مدیرعامل بانک مهر ایران در دیدار با احمدی‌نیا، مدیر کل بنیاد شهید استان اصفهان، بر نقش تعامل سازنده نظام بانکی و اداره کل بنیاد شهید در ارتقای سطح  معیشت خانواده معزز شهدا و ایثارگران تاکید کرد.
دکتر مرتضی اکبری که به منظور بازدید از شعب استان اصفهان به این استان سفر کرده بود، با احمدی‌نیا مدیر کل بنیاد شهید استان اصفهان دیدار و در زمینه گسترش تعاملات دو جانبه گفت‌وگو کرد.
اکبری آمادگی بانک مهر ایران را به منظور برقراری تعاملات بیشتر با بنیاد شهید اعلام داشت و ارتباط مفید و مؤثر طرفین را باعث توفیق بیشتر خدمت‌رسانی به خانواده معزز شهدا و ایثارگران عنوان کرد.
وی افزود: موفقیت این بانک در تأمین نیازهای اساسی اعضای جامعه بالأخص خانواده معزز شهدا و ایثارگران است و در همین راستا، پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه برای تأمین جهیزیه این بزرگواران صورت پذیرفت.
در ادامه احمدی‌نیا، مدیر کل بنیاد شهید استان اصفهان نیز ضمن قدردانی از تعامل همه جانبه و خدمات مطلوب بانک مهر ایران گفت: تعامل مناسب میان این دو نهاد موجب رضایتمندی بیشتر خانواده شهدا و ایثارگران خواهد شد.
وی هم چنین خواستار توسعه فعالیت های این بانک در اصفهان شد.
گفتنی است در این دیدار، اسفندیاری مدیر شعب بانک مهر ایران در استان اصفهان، اکبری را همراهی کرد.