کلانتری: جامعه محیط‌زیست خادمی صادق و بزرگوار را از دست داد
کلانتری: جامعه محیط‌زیست خادمی صادق و بزرگوار را از دست داد

  رییس سابق سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به فوت کیومرث کلانتری معاون این سازمان گفت: جامعه محیط زیست و محیط بانی کشور خادمی صادق و بزرگوار را از دست داد. عیسی کلانتری در مراسم یادبود مرحوم کیومرث کلانتری از مدیران باسابقه سازمان حفاظت محیط زیست و بزرگ محیط بان محیط زیست ایران، مرحوم […]

 

رییس سابق سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به فوت کیومرث کلانتری معاون این سازمان گفت: جامعه محیط زیست و محیط بانی کشور خادمی صادق و بزرگوار را از دست داد.
عیسی کلانتری در مراسم یادبود مرحوم کیومرث کلانتری از مدیران باسابقه سازمان حفاظت محیط زیست و بزرگ محیط بان محیط زیست ایران، مرحوم کیومرث کلانتری را خدمتگزاری صادق دانست و افزود: جامعه محیط زیست و محیط بان خادمی صادق وبزرگواری را از دست داد، شخصیتی محبوب، دوست داشتنی و من مطمئن هستم اعمال و رفتار این فقید برای سازمان یک الگو در بین همکاران باقی می‌ماند.
وی مرحوم کلانتری را از همکاران مثبت اندیش که همواره به توسعه پایدار محیط زیست اعتقاد داشت و محیط زیست را خوب شناخته بود در کنار همکاران محیط بان و فعالان محیط زیست دانست.
کلانتری فقدان این یار دیرین سازمان محیط زیست کشور را بسیار تاسف بار دانست و افزود: زنده یاد دکتر کیومرث کلانتری از محیط بانان و پیشکسوتان نیک اندیش و خستگی ناپذیر در حفظ طبیعت و محیط زیست کشور بود، مرحوم از زحمات طاقت فرسا نمی‌آسود، تعهد و تلاش بی وقفه در حفظ و صیانت از محیط زیست از ویژگی‌های بارزش بود.
کلانتری خاطر نشان کرد: مرحوم کلانتری در طول خدمتگزاری صادقانه، سمت های محیط بانی و مدیریت مختلفی را در استان‌های کوچک و بزرگ کشور، ستاد سازمان و معاونت سازمان را همچون از سربازی به سرداری با موفقیت طی کرده است و یاد و خاطره این زنده یاد و اسطوره مقاومت، تا ابد بر تارک این مرز و بوم و تاریخ سازمان حفاظت محیط زیست کشور جاوید خواهد ماند. وی در پایان با ابراز تاسف و تاثر، این ضایعه بزرگ و جبران ناپذیر را به خانواده معظم ایشان، جامعه علمی کشور، دولتمردان، همراهان و تمامی ارادتمندان به او، تسلیت و تعزیت گفت و از درگاه ایزد منان برای آن زنده یاد طلب غفران الهی و علو درجات و برای بازماندگانش سلامتی، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت کرد.