عضو هیات مدیره بانک ملی ایران ضمن عذرخواهی از مشتریان و کارکنان این بانک به دلیل کندی پیش آمده در سیستم تحویلداری تحت وب شعب، اظهار امیدواری کرد که این مشکل به زودی برطرف شود. مسعود خاتونی با بیان این که اشکال پیش آمده در این سیستم شناسایی شده است، افزود: متخصصان بانک در […]
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران ضمن عذرخواهی از مشتریان و کارکنان این بانک به دلیل کندی پیش آمده در سیستم تحویلداری تحت وب شعب، اظهار امیدواری کرد که این مشکل به زودی برطرف شود.
مسعود خاتونی با بیان این که اشکال پیش آمده در این سیستم شناسایی شده است، افزود: متخصصان بانک در حال برطرف کردن مساله هستند.
وی افزود: نرم افزارهای تحت وب به فراخور زمان به روزرسانی می شوند و در این روند ممکن است اشکالاتی بروز کند، اما کارشناسان بانک ملی ایران بدون فوت وقت و به صورت شبانه روزی موضوع را پیگیری کرده اند.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با بیان این که مجموعه بانک طی مدت کوتاه اخیر که چنین مشکلی پیش آمده، به دقت اوضاع را رصد کرده اند، ادامه داد: ضمن عذرخواهی از مشتریان و کارکنان که خدمت رسانی به آنها با کمی تاخیر و کندی مواجه شد، از صبر و شکیبایی آنها قدردانی می کنم.
خاتونی افزود:همه ذینفعان بانک ملی ایران اطمینان داشته باشند که مدیران بانک با حداکثر توان از منافع آنها حفاظت می کنند و اجازه نمی دهند در روند خدمت رسانی به آنها وقفه ایجاد شود.
آمادگی بانک ایران زمین برای ارائه خدمات
به زائران اربعین
آمادگی کامل شعب این بانک در غرب کشور برای ارائه خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.
سیدمحمدحسین استاد مدیرروابط عمومی بانک ایران زمین از آمادگی کامل شعب این بانک در استان های ایلام، کرمانشاه و خوزستان جهت خدمت رسانی مطلوب به زائران عتبات عالیات در مراسم اربعین امسال خبر داد.
استاد افزود:در استان های مذکور تمهیدات لازم برای پول گذاری، رصد شبانه روزی دستگاه های خودپرداز و افزایش سقف برداشت از خودپردازهای شعب در ایام اربعین انجام خواهد شد.
همچنین استاد از سفر پورسعید مدیرعامل و قدیمی عضو هیات عامل بانک جهت بازدید و دریافت گزارش اقدامات انجام شده برای ارائه خدمات بانکی مورد نیاز مشتریان و زائران ارجمند در این ایام به استان های غرب کشور خبر داد.
تمدید تعلیق نماد بانک ملت تا ۱۵ مهرماه
تعلیق نماد معاملاتی بانک ملت به دلیل شفافسازی درخصوص پرونده اخذ خسارت بانک ملت از خزانهداری انگلیس تا ۱۵ مهر ماه سال جاری تمدید شد.
ناظر بازار سهام با انتشار اطلاعیهای در سامانه کدال اعلام کرد: تعلیق نماد معاملاتی بانک ملت به استناد ماده ۱۹ مکرر ۱/ ۱۲ مکرر ۴ دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات تداوم مییابد.
در ادامه این اطلاعیه شفافسازی آمده است: پیرو انتشار اطلاعیه ادامه تعلیق نماد معاملاتی بانک ملت در تاریخ ۲۳ شهریور ماه ۹۸، بهرغم پیگیریهای انجام شده، ابهامات موجود در وضعیت شفافیت اطلاعاتی ناشر، برطرف نشد و به همین منظور تعلیق نماد معاملاتی بانک ملت به مدت ۹ روز دیگر تا «۱۵ مهر ماه ۹۸» تمدید میشود.
افزون بر این بانک ملت در اطلاعیه شفافسازی درخصوص آخرین وضعیت پرونده اخذ خسارت از خزانه داری انگلیس اعلام کرد: با توجه به اهمیت و محرمانه بودن پرونده مذکور و نیز به منظور رعایت صرفه و صلاح بانک و صیانت از حقوق سهامداران و همچنین با هماهنگی مراجع نظارتی خارج از بانک، افشای ریز اطلاعات توافق صورت گرفته با خزانهداری انگلیس در حال حاضر مقدور نمیباشد و به همین منظور درخواست تمدید مجدد زمان تعلیق نماد معاملاتی به مدت ۱۵ روز ارائه شده است.