جای کار زیادی در تیون خودرویی که حرف اول را در کلاس خود میزند و جزو لوکسترین محصولات کل دنیاست وجود ندارد. خب اگر مبلغ پرداختی برای شما مهم نیست و میتوانید چند صد هزار دلار خرج کنید باید یک دستگاه رولزرویس فانتوم را در گاراژ خود نگهداری نمایید!! علیرغم اینکه رولزرویس با معرفی […]
جای کار زیادی در تیون خودرویی که حرف اول را در کلاس خود میزند و جزو لوکسترین محصولات کل دنیاست وجود ندارد. خب اگر مبلغ پرداختی برای شما مهم نیست و میتوانید چند صد هزار دلار خرج کنید باید یک دستگاه رولزرویس فانتوم را در گاراژ خود نگهداری نمایید!!
علیرغم اینکه رولزرویس با معرفی شاسیبلند کولینان عمده توجهات را به خود جلب کرده اما این مدل فانتوم است که همچنان هویت این برند را به نمایش میگذارد. اگرچه رولزرویس طیف بسیار وسیعی از آپشن های شخصیسازی را در اختیار خریداران میگذارد اما شاید برخی از آنها بخواهند از یک تیونر مستقل برای ساخت رولزرویس رویاهای خود کمک بخواهند.
اینجاست که منصوری وارد میدان میشود و با استفاده از متریال لوکس، پرفورمنس بالا و نمای ظاهری منحصربهفرد گزینههای قابلتوجهی پیش روی خریداران قرار میدهد. هماکنون صرفنظر از خوب یا بد بودن این پروژه، باید با برخی حقایق روبرو شد. سپرهای بزرگ، رکابهای جانبی و یا کاهش ارتفاع یک سدان فوق لوکس شاید باب میل همهی افراد نباشد. جدای از رینگها و رکابهای جانبی بزرگتر، رولزرویس فانتوم منصوری دارای آپرون جلو، اسپویلر لبهای و سیستم اگزوز دوبل اسپورت میباشد.
بهتر است سری هم به داخل خودرو بزنیم جایی که تنها هدف این تیونر ایجاد فضایی بهتر و شاخصتر میباشد. در بخش داخلی از بهترین نوع چرم و دوختهای الماسی استفاده شده و یک فضای بسیار انحصاری ایجاد شده است. نیازی به گفتن نیست که با نگاه به سقف فانتوم خواهید توانست نورپردازی رویایی را مشاهده کنید.
پیشرانهی ۱۲ سیلندر توئین توربوی فانتوم هماکنون قدرت ۶۱۰ اسب بخاری در دور ۵۱۰۰ پیشرانه و گشتاور ۹۵۰ نیوتون متری دارد. شایان ذکر است قدرت و گشتاور مدل استاندارد این خودروی فوق لوکس برابر با ۵۷۱ اسب بخار و ۹۰۰ نیوتون متر میباشد.