اسماعیل میهن دوست؛ نویسنده و منتقد معتقد است که در اغلب آثار نمایشی کشورمان شخصیت زن ها به صورت دو قطب افراطی استفاده می شود؛ یا زنی را می بینیم که کاملا سنتی است و اغلب در خانه مشغول پخت و پز و رسیدگی و پذیرایی از شوهر و اهل منزل است، یا در نقطه […]

اسماعیل میهن دوست؛ نویسنده و منتقد معتقد است که در اغلب آثار نمایشی کشورمان شخصیت زن ها به صورت دو قطب افراطی استفاده می شود؛ یا زنی را می بینیم که کاملا سنتی است و اغلب در خانه مشغول پخت و پز و رسیدگی و پذیرایی از شوهر و اهل منزل است، یا در نقطه مقابل زنانی وجود دارند که بیزار از مسئولیت خانوادگی اند و با روحیه ای هم آوردطلبانه، در تلاش و مبارزه برای رفع محدودیت ها در فعالیت های اجتماعی ظاهر می شوند.