صنعت بیمه با ایجاد فضای امن و آرام جامعه، ارتباط تنگاتنگی دارد و به همین خاطر باید در اولویت های سبد خانوار قرار بگیرد. دکتر غلامرضا سلیمانی که در نشست شورای عمومی روابط عمومی های صنعت بیمه سخن می‌گفت با اعلام این مطلب افزود: رسالت اصلی روابط عمومی‌ها آشناسازی مردم با ظرفیت های صنعت بیمه […]

صنعت بیمه با ایجاد فضای امن و آرام جامعه، ارتباط تنگاتنگی دارد و به همین خاطر باید در اولویت های سبد خانوار قرار بگیرد. دکتر غلامرضا سلیمانی که در نشست شورای عمومی روابط عمومی های صنعت بیمه سخن می‌گفت با اعلام این مطلب افزود: رسالت اصلی روابط عمومی‌ها آشناسازی مردم با ظرفیت های صنعت بیمه است و با برطرف شدن چالش‌های فرهنگسازی، تحقق این امر دور از دسترس نخواهد بود.

رییس کل بیمه مرکزی با قدردانی از فعالیت روابط عمومی‌ها در فرایند همگانی‌سازی صنعت بیمه به نقش حیاتی ارتباط بیمه گر و بیمه گذار، تصریح کرد: باید تلاش کنیم که صدای بیمه گذاران بیشتر و واضح تر به گوش برسد چرا که رضایتمندی مردم در توسعه صنعت بیمه نقش اساسی را ایفا می‌کند.

رییس شورای عالی بیمه با تاکید بر این نکته که مدیریت فضای مجازی از ماموریت‌های حساس روابط عمومی ها به شمار می رود، گفت: تخریب یک شرکت بیمه به معنای آسیب به پیکره صنعت بیمه است زیرا اعتماد مردم، سرمایه اصلی این صنعت به حساب می‌آید. دکتر سلیمانی با برشمردن چالش های اصلی صنعت بیمه به مسائلی نظیر ایجاد انگیزه برای ورود سرمایه گذاران، برطرف کردن ضعف های آیین نامه ای، مشکلات فروش سهام بیمه در بازار بورس و تقویت وفاداری سازمانی در شبکه فروش اشاره کرد و افزود: ارتباط مستمر بیمه گر و بیمه گذار و رفع موانع موجود و همچنین ظرفیت سازی برای گسترش شبکه های سنتی و دیجیتال فروش بیمه باید در اولویت برنامه های کوتاه مدت و بلندمدت روابط عمومی‌ها قرار بگیرد. وی با تشریح آخرین آمار تلفات جاده ای در کشور، لزوم ورود روابط عمومی ها به این عرصه را یادآور شد و گفت: روابط عمومی ها می توانند با ارائه برنامه های کارشناسی شده و تبلیغات موثر و اطلاع‌رسانی حرفه‌ای در کاهش سوانح جاده ای نیز نقش آفرینی کنند. رییس کل بیمه مرکزی با ابراز خرسندی از حضور شرکت های بیمه در برنامه‌های ترویجی بیمه مرکزی که در مدارس پایتخت در حال برگزاری است نسبت به ضرورت ادامه فرهنگ سازی در حوزه های کودک و نوجوان تاکید کرد.

قائم مقام مدیر عامل بیمه دانا؛

شبکه فروش نقش مهمی در گسترش طرح  ملی “مهر دانا” دارند

قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا، نقش شبکه فروش در اجرای موفقیت‌آمیز طرح مهر دانا و تمرکز بر شبکه فروش را مورد تاکید قرار داد و خواستار بهره‌گیری همکاران از هنر و تکنیک فروش در سطح استان‌ها شد. به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، حسین حسینی در جمع برخی از نمایندگان این شرکت، فروش بیمه را نوعی تکنیک دانست و با اشاره به اینکه باید از این هنر استفاده صحیح کنیم، افزود: طرح مهر دانا طرح بسیار مطلوب و تاثیرگذاری از لحاظ اقتصادی محسوب می‌شود که کار کارشناسی فراوانی روی آن انجام شده است. وی، بیمه، بانک، شبکه فروش و مردم را چهار بخش منتفع شده از این طرح عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه قشر وسیعی از جامعه از مزایای این طرح برخوردار می‌شوند، لذا ضرورت دارد برای اجرای کامل و موفقیت آمیز آن تمامی شعب و دفاتر نمایندگی بیمه دانا درسراسر کشور بسیج شده و در جهت گسترش و نهادینه شدن آن تلاش بیشتری کنند. قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا، بازنگری. در برخی سیاست‌ها و تصمیم‌گیری‌ها را موجب رفع بسیاری از مشکلات دانست و افزود: بیمه دانا یک تیم جوان و حرفه‌ای است و انتظار ما هم این است که اتفاقات جدید و مثبتی بزودی در این شرکت رخ دهد که اثرات آن را روی پرتفوی شرکت شاهد باشیم.  حسینی با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های زیادی در استان آذربایجان شرقی هم از نظر آموزش و هم دانش فنی وجود دارد، بیان کرد: صنعت بیمه این  استان در بحث پس انداز سرآمد کشور است، لذا ضرورت دارد یک بازنگری در سطح استان‌ها صورت گیرد تا از این طریق دانش خود را به اشتراک بگذاریم .