نشست هم اندیشی مدیرعامل بانک ملی ایران با جمعی از مشتریان و کارکنان بانک برگزار شد. دکتر محمد رضا حسین زاده در نشست هم اندیشی با حضور منتخبان پیشنهاد دهنده به مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به تحولات رخ داده در شکل خدمت رسانی این بانک به مشتریان، تاکید کرد: در تحولات پیش رو […]
نشست هم اندیشی مدیرعامل بانک ملی ایران با جمعی از مشتریان و کارکنان بانک برگزار شد.
دکتر محمد رضا حسین زاده در نشست هم اندیشی با حضور منتخبان پیشنهاد دهنده به مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به تحولات رخ داده در شکل خدمت رسانی این بانک به مشتریان، تاکید کرد: در تحولات پیش رو و تولید محصولات جدید، نظر مشتریان، مخاطبان، کاربران سامانه ها و کارکنان بانک به طور ویژه در نظر گرفته خواهد شد. وی با بیان این که خرد جمعی، جایگاه ویژهای در اداره کردن امور این سازمان دارد، اظهار کرد: در پستی که به منظور جمع آوری پیشنهادها، انتقادها و راهکارها در صفحه اینستاگرام خود بارگذاری کردم ، فراتر از انتظاری که بود بیش از ۷۰۰ نظر کامنت شد. مدیرعامل بانک ملی ایران افزود: نظرات دریافتی در بسته های مشخص تدوین شد تا از آنها در برنامه های پیش روی بانک استفاده شود. به گفته حسینزاده، حوزههای فناوری اطلاعات، محصولات جدید، کارتهای بانکی، تسهیلات، تسریع در خدمترسانی به مشتریان و منابع انسانی بانک، بیشترین حجم نظرات ارائه شده را تشکیل داده اند. مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به حجم گسترده عملیات این بانک، گفت: طبیعی است که اعمال هر گونه تغییر، مستلزم پایدار بودن سامانهها و البته هزینه قابل توجه است.
حسینزاده سامانههای پیشرفته بام و بله را دستاوردهایی ارزشمند خواند که نه تنها در نظام بانکی کشور، بلکه در پیشرفته ترین بانک های جهان نیز قابل اعتناست و بانک ملی ایران همه این محصولات را تنها به منظور توسعه خدمات رسانی به مشتریانش طراحی و اجرا کرده است. مدیرعامل بانک ملی ایران استمرار نوآوری در خدمات را مسیر قطعی این سازمان دانست و خاطرنشان کرد: بر خلاف عدهای که به طور پیوسته در حال سیاهنمایی علیه نظام بانکی هستند، کارکنان بانکها به ویژه بانک ملی ایران از هر گونه کوششی برای کمک به توسعه کشور دریغ نخواهند کرد.