کرمانشاه – الهه فرهادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با اشاره به اینکه کرمانشاه وارد منطقه قرمز مصرف برق شده است، گفت: اگر مشترکین همکاری نکنند، خاموشی برنامهریزی شده خواهیم داشت. امیدعلی مرآتی با اعلام اینکه مصرف برق در کرمانشاه از سهمیهای که برای استان در نظر گرفته شده بود بالاتر […]
کرمانشاه – الهه فرهادی
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با اشاره به اینکه کرمانشاه وارد منطقه قرمز مصرف برق شده است، گفت: اگر مشترکین همکاری نکنند، خاموشی برنامهریزی شده خواهیم داشت. امیدعلی مرآتی با اعلام اینکه مصرف برق در کرمانشاه از سهمیهای که برای استان در نظر گرفته شده بود بالاتر رفته افزود: وارد منطقه قرمز مصرف برق شده ایم و اگر مشترکین همکاری نکنند، امکان خاموشی برنامهریزی شده وجود دارد. وی از افزایش حدود ۹ درصدی مصرف برق در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و تاکید کرد: از اول فصل فصل گرما تاکنون رکورد مصرف ۷۲۰ مگاوات را در پیک شب داشتهایم. مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه تنها راهکار برای جلوگیری از خاموشی را همکاری مشترکین خصوصا در بخش تجاری و خانگی دانست و عنوان کرد: با چند راهکار ساده میتوان از اعمال خاموشی جلوگیری کرد. مرآتی قراردادن کولرآبی بر روی دور کند، تنظیم دمای کولر گازی روی ۲۵ درجه سانتیگراد، خاموش کردن حتی یک لامپ اضافه ۱۰۰ وات و عدم استفاده از وسایل برقی پر مصرف را از جمله راهکارهای مدیریت مصرف برق در ساعات پیک مصرف دانست. وی با اشاره به وجود ۷۸۰ هزار مشترک برق در استان کرمانشاه، یادآور شد: اگر هر مشترک فقط یک لامپ کوچک را خاموش کند، حجم زیادی مدیریت مصرف خواهیم داشت. مدیرعامل شرکت توزیع برق کرمانشاه با اشاره به مدیریت مصرفی که اکنون به میزان ۷۰ تا ۸۰ مگاوات در استان در حال انجام است افزود: در این زمینه تعامل خوبی با ۴۵۰۰ مشترک بخش صنایع و کشاورزی داشتیم. مرآتی خاطرنشان کرد: برای کشاورزانی که از ساعت ۱۳ تا ۱۷ مصرف برق نداشته باشند، مصرف در سایر ۲۰ ساعت شبانه روز رایگان خواهد بود. وی همچنین از تعامل با ۷۰ جایگاه CNG استان برای مدیریت مصرف خصوصا در ساعت ۱۳ تا ۱۷ خبر داد و اظهارکرد: به ادارات پرمصرف هم هشدار دادیم که موتور دیزلهای خود را پای کار بیاورند، وگرنه برق آنها قطع خواهد شد. وی ادامه داد: حتی برای تغییر ساعت کاری ادارات نیز نامهای به استاندار دادیم که مورد موافقت وزارت کشور قرار نگرفت. مرآتی با بیان اینکه تا کنون با مدیریت مصرف خاموشی برنامهریزی شده در کرمانشاه اعمال نشده، افزود: ادامه این روند نیازمند همکاری مشترکان است.
مدیرعامل شرکت گاز گیلان خبر داد
کسب رتبه نخست شرکت گاز گیلان در زمینه پاسخگویی به مراجعان
گیلان، خبرنگار روزنامه جمله
شرکت گاز استان گیلان رتبه نخست در زمینه پاسخگویی به مراجعان در سه ماهه سوم سال ۹۸ را به خود اختصاص داده است.بر اساس نتایج ارزیابی صورت گرفته از سوی مرکز ارتباطات مردمی ریاست محترم جمهوری، شرکت گاز استان گیلان رتبه نخست در زمینه پاسخگویی به مراجعان در سه ماهه سوم سال ۹۸ را به خود اختصاص داده است. مهندس حسین اکبر، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام خبر کسب رتبه نخست این شرکت در زمینه پاسخگویی به مراجعان محترم در ارزیابی صورت گرفته از سوی مرکز ارتباطات مردمی ریاست محترم جمهوری، اظهار داشت: این شرکت با انجام مستمر برنامه ملاقات مردمی با مدیرعامل در سال گذشته و پاسخگویی به موقع به درخواستهای مراجعان توانست به این مهم دست یابد. وی با اعلام این خبر عنوان کرد: بر اساس گزارش دیدارهای چهره به چهره سه ماه سوم سال ۹۸ از سوی مرکز ارتباطات مردمی ریاست محترم جمهوری، درمجموع تعداد ۱۷۹ برنامه دیدار مردمی با بیش از یک هزار و ۲۰۰ متقاضی در میان شرکتهای گاز استانی به انجام رسیده است. مهندس اکبر افزود: در این میان شرکت گاز استان گیلان با انجام ۱۲ برنامه ملاقات مردمی با مدیرعامل بهترین رتبه را به خود اختصاص داده است. مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به گازرسانی گسترده به اقصی نقاط استان اظهار داشت: خوشبختانه با گازدار شدن سراسر گیلان از نعمت گاز طبیعی، تعداد مراجعان کاهش چشمگیری یافته، به نحوی که در سه ماه سوم سال گذشته درمجموع تنها ۲۴ مراجعه کننده برای حل مشکل گاز به این شرکت مراجعه نمودند. وی تصریح کرد: در این شرکت تلاش شده تا دیدار چهره به چهره با مدیرعامل نه تنها درجهت عمل به نظامنامهها و دستورات صادره، بلکه با رویکرد حل مسئله و مشکل مردم انجام گیرد. مهندس اکبر در خاتمه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور مبنی بر ارتباط نزدیک با مردم برای آگاهی از مشکلات آنها و اهتمام در رفع مشکلات مذکور بر تلاش هرچه بیشتر این شرکت در جهت تحقق این مهم و نهادینه کردن فرهنگ خدمت رسانی، ملاقات مردمی و روحیه مسئولیت پذیری تاکید کرد. لازم به توضیح است با هدف حل مشکلات مراجعان و تلاش درجهت ایجاد ارتباط بیشتر با مردم، برنامه ملاقات مردمی با مدیرعامل گاز گیلان روزهای سه شنبه هر هفته در روابط عمومی شرکت گاز برگزار می گردد .
استقبال از نفتکش اعزامی ایران به ونزوئلا
بوشهر، خبرنگار روزنامه جمله
در آئینی با حضور مسئولان استان بوشهر، یکی از نفتکشهای اعزامی ایران به ونزوئلا مورد استقبال قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، سیاوش ارجمندزاده در ارتباط با این آیین اظهار داشت: در شرایط تحریم و تهدید دریانوردان ایرانی مثل همیشه شجاع و دلیر دل به دریا زدند تا با اقدام خود باعث رونق اقتصادی و پویایی اقتصاد کشور شوند. مدیرکل بنادر و دریانوری استان بوشهر بیان کرد: این نفتکش یکی از پنج نفتکش ایرانی بود که صادرات آنها به ونزوئلا در چندماه گذشته با بازتاب گستردهای در محافل بین المللی روبرو شد و منجر به عزتی باشکوه برای ایرانیان شد. ارجمندزاده افزود: بنابراین نیاز بود به پاس این رشادت با اتفاق مسئولان محلی در آئینی با شکوه از ۲۳ خدمه نفتکش اعزامی ایران به ونزوئلا تجلیل شود. در این آیین با اهدا لوح و شاخه گل از خدمه نفتکش اعزامی به ونزوئلا تجلیل شد.