یکی از مهمترین مصوبات زمین مانده، از رده خارج کردن موتور سیکلت های فرسوده است و نزدیک به ۲ میلیون ۴۰۰ هزار دستگاه موتور سیکلت شماره گذاری شده در تهران به سن فرسودگی می رسد و تا به امروز زیر یکصد دستگاه موتور سیکلت برای دریافت معاینه فنی اقدام کردند. اگر امروز اقدامی […]
یکی از مهمترین مصوبات زمین مانده، از رده خارج کردن موتور سیکلت های فرسوده است و نزدیک به ۲ میلیون ۴۰۰ هزار دستگاه موتور سیکلت شماره گذاری شده در تهران به سن فرسودگی می رسد و تا به امروز زیر یکصد دستگاه موتور سیکلت برای دریافت معاینه فنی اقدام کردند.
اگر امروز اقدامی برای آن ها انجام ندهیم این آمار در سال های آینده نیز افزایشی خواهد بود و دیگران نیز هیچ اقدامی انجام نمی دهند و لازم است به این نکته کنیم که تا به امروز هیچ راکب موتور سیکلت برای اسقاط موتور سیکلت فرسوده خود اقدام نکرده است. به ازای هر دستگاه خودرو ۷ دستگاه موتور سیکلت تولید شده است و بر اساس قوانین موجود تولید هر دستگاه موتور سیکلت بنزینی لازم است یک دستگاه موتور سیکلت فرسوده از رده خارج شود.