مدیر بیمه های اموال بیمه حافظ در گفت و گو با روابط عمومی، از راه اندازی سامانه ثبت آنلاین درخواست صدور بیمه موبایل خبر داد و بیان کرد: کرونا باعث تغییرات بسیاری در کسب و کارها به سمت الکترونیکی شدن گردیده است. به همین منظور شرکت بیمه حافظ سامانه آنلاین ثبت درخواست بیمه موبایل را […]
مدیر بیمه های اموال بیمه حافظ در گفت و گو با روابط عمومی، از راه اندازی سامانه ثبت آنلاین درخواست صدور بیمه موبایل خبر داد و بیان کرد: کرونا باعث تغییرات بسیاری در کسب و کارها به سمت الکترونیکی شدن گردیده است. به همین منظور شرکت بیمه حافظ سامانه آنلاین ثبت درخواست بیمه موبایل را به منظور جلوگیری از مراجعه حضوری متقاضیان به شعب بیمه حافظ و همچنین تسریع در امور صدور بیمه موبایل راه اندازی و اجرایی نمود.
فرهاد رشیدی در این خصوص افزود: متقاضیان بیمه موبایل می توانند با مراجعه به قسمت خدمات الکترونیک سایت بیمه حافظ به نشانی www.hafezinsurance.ir و تکمیل اطلاعات اولیه، درخواست خود را ثبت کرده و کارشناسان مربوطه با متقاضیان تماس گرفته و آنها به صورت الکترونیکی بیمه نامه موبایل خود را دریافت خواهند نمود.
مدیر بیمه های اموال بیمه حافظ با اشاره به مزایای این سامانه، اضافه کرد: روزآمدی، تسریع در بررسی درخواستها، عدم مراجعه حضوری متقاضیان ، امکان دریافت کد رهگیری درخواست، ارسال پیامک اطلاع رسانی به متقاضی و اطلاع رسانی نحوه ادامه فرآیند از طریق سامانه از جمله ویژگیهای این طرح است.
رشیدی در پاسخ به سوال موارد تحت پوشش این بیمه نامه اظهار کرد: نفوذ مایعات و آب خوردگی، نوسانات ولتاژ برق، سرقت گوشی همراه، آتش سوزی و ضربه فیزیکی و شکستن از موارد تحت پوشش بیمه موبایل شرکت بیمه حافظ می باشد و بیان کرد: مزیت این بیمه نامه نسبت به گارانتی رایج در بازار گوشی های همراه، پوشش سرقت و حوادث ناشی از نفوذ آب می باشد.
تسریع در بررسی و پرداخت خسارتها به منظور تکریم بیمهگذاران
مدیرعامل بیمه سینا به همراه جمعی از مدیران ارشد از شعبه گرگان این شرکت بازدید کرد.
دکتر رضا جعفری در این دیدار که با هدف بررسی میدانی عملکرد شعب انجام شد، ضمن بازدید از شعبه، با همکاران و نمایندگان نیز گفتوگو کرد.
مدیرعامل بیمه سینا در این نشست صمیمی با اشاره به رشد قابل قبول شاخصهای عملکردی در پنج ماهه امسال گفت: گزارشهای آماری نشان میدهد که در پایان شهریور، سهامداران گرامی با مشاهده صورتهای مالی میان دوره و سود عاید شده، بیش از پیش دلگرم و امیدوار خواهند شد.
وی توجه به ظرفیتهای منطقه را در رشد پرتفوی شعب بااهمیت عنوان کرد و گفت: رؤسای شعب باید در این زمینه بیشتر فعال شوند و نمایندگان را نیز در این راستا حمایت و پشتیبانی کنند.
دکتر جعفری با تاکید بر تسریع در بررسی و پرداخت خسارتها به منظور تکریم بیمهگذاران بیان کرد: همکاران شعب در زمینه کارشناسی، ارزیابی و پرداخت خسارت، دقت و سرعت را مدنظر داشته باشند و تلاش کنند تا در حقوق مشتریان و شرکت ضایع نشود.
وی خاطرنشان کرد: باید با تلاش و جدّیت در انجام وظایف و برنامهریزی صحیح، اهداف بودجه را تحقق داده و رضایتمندی مشتریان را افزایش دهیم.
بیمه البرز در عالی ترین سطح توانگری مالی قرار گرفت
این گزارش حاکی است بر اساس اعلام بیمه مرکزی، شرکت بیمه البرز از سال ۱۳۹۱ تا کنون توانسته است سطح یک توانگری مالی را در بین شرکتهای بیمه کسب کند.
شرکت بیمه البرز برای نهمین سال متوالی در عالیترین سطح توانگری مالی قرار گرفت.
بر اساس بررسی صورتهای مالی سال ۱۳۹۹، بیمه البرز سال ۱۳۹۹ با کسب نسبت توانگری ۲۲۲ درصد در سطح یک توانگری و وضعیت مطلوب قرار گرفت.
این گزارش حاکی است بر اساس اعلام بیمه مرکزی، شرکت بیمه البرز از سال ۱۳۹۱ تا کنون توانسته است سطح یک توانگری مالی را در بین شرکتهای بیمه کسب کند.
بنا بر گزارش روابط عمومی بیمه البرز، سهامداران در تیر امسال با افزایش سرمایه این شرکت از مبلغ ۱۵ هزار میلیارد ریال به مبلغ ۳۵ هزار میلیارد ریال معادل ۱۴۳ درصد افزایش، موافقت کردند که در نتیجه، سرمایه شرکت بیمه البرز در مرحله اول در سال جاری تا سقف ۲۸ هزار و ۸۴۸ میلیارد ریال به صورت قطعی و تا سقف ۳۵ هزار میلیارد ریال در سال ۱۴۰۱ افزایش مییابد.
بدین ترتیب شرکت بیمه البرز با افزایش سرمایه مذکور همچنان بزرگترین شرکت بیمه کشور از لحاظ سرمایه است.
شرکتهای دارای سطح یک توانگری مالی، شرکتهایی هستند که برای ایفای تعهدات خود در مقابل بیمه گزاران از توانایی کافی بالای ۱۰۰ درصد برخوردارند.
رکورد توانگری مالی صنعت بیمه توسط بیمه ملت شکسته شد
بیمهملت با افتخار اعلام میکند که بنابر تائیدیه بیمهمرکزی در برابر ریسکهای پذیرفته شده از توانگری مالی ممتازی برای پوشش، برخوردار است.
رویکردهای جدید مدیریتی و توجه به شاخصهای مهمی مانند افزايش سرمایه سبب شد بیمه ملت به تازگی رکورد ارزشمندی را در شاخص توانگری مالی در سرزمین اصلی به ثبت رساند و برای دومین سال پیاپی آن را ارتقا دهد، تا جایی که بنابر اعلام بیمهمرکزی نسبت توانگری مالی این شرکت برای سال ۱۴۰۰ معادل ۳۸۶ درصد (سطح یک) مورد تائید قرار گرفته. این نسبت در سال ۱۳۹۹ بالغ ۲۷۹ درصد و در سال ۱۳۹۸ بالغ بر۱۹۴ درصد اعلام شده بود. به عبارت دیگر این نسبت بالغ بر ۹۸ درصد رشد نسبت به سال ۱۳۹۸ را تجربه کرده است.
این دهمین سال پیاپی است که بیمهملت سطح یک توانگری را در سرزمین اصلی به دست می آورد و دومین سال است که این نسبت را نیز ارتقا داده است.
اعلام توانگری مالی سبب میشود تا تصميمگيری فعالان بازار بيمه شامل بيمهگزاران، سهامداران و سرمايهگذاران، نمايندگان و کارگزاران بيمه و… در خصوص خريد بيمهنامه، سرمايهگذاري، نظارت و در نهايت انتخاب يک شرکت بيمه با توجه به سيگنالهای اعلام شده، تسهیل شود و رکورد جدید بیمهملت در این شاخص مزیت رقابتی پایداری است که سبب ایجاد افزایش تراز عملیاتی و سودآوری و موجبات رضایت سهامداران و همه ذینفعان را پدید خواهد آورد.
نهاد ناظر به بیمهگزاران توصیه کرده که در انتخاب بیمهگر خود توانگری مالی اعلامی، به عنوان معیاری اساسی توجه داشته باشند.