رییس کل بانک مرکزی گفت: تیم اقتصادی دولت نگاه تعاملی و تفاهمی برای پیشبرد اهداف کشور دارد و با وجود مشکلات، نگاه به آینده مثبت و امیدوارکننده است. علی صالح آبادی در آیین معارفه «اصغر ابوالحسنی هستیانی» در ساختمان بانک مرکزی، افزود: باید ارتباط موثر و راهبردی با جامعه نخبگان برای بهرهگیری از نظرات آن […]
رییس کل بانک مرکزی گفت: تیم اقتصادی دولت نگاه تعاملی و تفاهمی برای پیشبرد اهداف کشور دارد و با وجود مشکلات، نگاه به آینده مثبت و امیدوارکننده است.
علی صالح آبادی در آیین معارفه «اصغر ابوالحسنی هستیانی» در ساختمان بانک مرکزی، افزود: باید ارتباط موثر و راهبردی با جامعه نخبگان برای بهرهگیری از نظرات آن ها در حل مسائل برقرار شود.
وی با اشاره به تجربیات ابوالحسنی در عرصههای پولی و بانکی در مقاطع مختلف، تصریح کرد: امیدواریم با استفاده از تجربیات و دانش ابوالحسنی و بهرهگیری از کار جمعی و کارشناسی بخشهای مختلف بانک مرکزی بتوانیم امور بانک را در جهت منافع کشور پیش ببریم.
در آیین معارفه قائم مقام جدید بانک مرکزی که اعضای هیات عامل بانک نیز حضور داشتند، ابوالحسنی با تاکید بر مسئولیت سنگین بانک مرکزی در پیشبرد اهداف و برنامههای نظام در شرایط کنونی، گفت: نگاه افکار عمومی و جامعه به سیاستهای بانک مرکزی و همچنین انتظارات دولت و بخش خصوصی از این سازمان به گونهای است که مسئولیت سنگینی بر دوش سیاستگذار پولی کشور گذاشته است.
قائم مقام جدید بانک مرکزی تصریح کرد: برای انجام این هدف، نیازمند اتحاد و همدلی در میان تمام ارکان بانک و استفاده از ظرفیتهای کارشناسی و همچنین نظرات نخبگان اقتصادی هستیم.
وی طرح اصلاح نظام بانکی، تقویت ارزش پول ملی و موضوعات ارزی را مهمترین اولویتهای بانک مرکزی خواند و گفت: باید راهکارها و شیوههای نوینی برای حل این مشکلات طراحی کنیم.
اصغر ابوالحسنی هستیانی به پیشنهاد رییس کل بانک مرکزی و با تصویب مجمع عمومی فوق العاده بانک مرکزی و حکم رییس جمهور به عنوان قائم مقام بانک مرکزی منصوب شد.
مدیرعامل بانک دی بر معرفی و توسعه خدمات الکترونیک تأکید کرد
مدیرعامل بانک دی در بازدید از شعب گرگان و گنبد، خواستار معرفی هرچه بیشتر خدمات بانکداری الکترونیک به مشتریان شد.
برات کریمی در این بازدیدها با بررسی عملکرد شعب و ارائه رهنمودهای لازم جهت بهبود عملکرد گفت: همه شعب بانک دی به دستگاههای خوددریافت و خودپرداخت پول مجهز شدهاند که این موضوع میتواند در کاهش مراجعه به شعب و انجام خدمات مشتریان بهصورت ۲۴ ساعته نقش مهمی ایفا کند.
وی تصریح کرد: همچنین همراهبانک دی که با نام «دیجت» شناخته میشود، یکی از موفقترین اپلیکیشنهای بانکی است که این امکان را فراهم کرده تا افراد بدون نیاز به حضور در شعب، بهصورت غیرحضوری در بانک دی افتتاح حساب کرده و کارت بانکی خود را نیز در هر نقطهای که معرفی کنند، دریافت کنند که باید این ظرفیتها جهت تسهیل امور بانکی مخاطبان، بیشتر معرفی شود.
وی همچنین با مشتریان شعب به گفتوگو پرداخت و در خصوص چگونگی و کیفیت خدمات دریافتی در شعب از آنها نظرخواهی کرد.
در این بازدیدها فریدون رشیدی، نایبرئیس هیئتمدیره و سرپرست معاونت اعتبارات، همتاله حسینزاده، معاون بانکی و بازاریابی، جواد افتخاری، معاون سرمایه انسانی، حمداله محمدی، مدیر امور حراست و امیر لعلی، مدیر امور روابطعمومی و ارتباط با مشتریان نیز حضور داشتند.
بانک کشاورزی بانک اخلاقمدار است
دکترسید عباس حسینی معاون بانک، بیمه و شرکتهای دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی در آیین تکریم و معارفه اعضای جدید هیات مدیره بانک کشاورزی، این بانک را بانک اخلاقمدار دانست و اظهار داشت: یکی از مواردی که برند بانک کشاورزی است، شخصیت آن است که بسیار متین و هوشمند رفتار میکند.
دکترحسینی با بیان این مطلب افزود: قطع به یقین بانک معظم کشاورزی از مردمیترین بانکهای کشور است و با یکی از شریف ترین اقشار جامعه یعنی کشاورزان مرتبط است.
وی تصریح کرد: بانک کشاورزی با طبیعت و مردم سروکار دارد ، ماهیت خدمات آن با وجود انسان عجین است و تعامل با آن لذت بخش است و امیدواریم همه مردم بتوانند با اتکا به بانک کشاورزی ،بانکی که در خدمت مردم است، این لذت را تجربه کنند.
وی با تاکید بر این که دولت توجه ویژه ای به اهمیت و جایگاه بانک کشاورزی در نظام بانکی کشور دارد، اظهار داشت: خدمت رسانی به مردم ، حل مشکلات آنان و کارآمد بودن، فرصت ذی قیمتی برای کارکنان بانک کشاورزی است و من به نوبه خود از همه مدیران و کارکنان این بانک تشکر و قدردانی میکنم.