فعالیت مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امیدوار کننده است
فعالیت مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امیدوار کننده است

    نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: آن چیزی که از فعالیت‌های مجموعه دولت جدید و به‌ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونان وی دیده می‌شود، امیدوارکننده است. «علیرضا ورناصری قندعلی» اظهار داشت: در همین مدت کوتاه فعالیت دولت جدید، شاهد سفر ۲ تن از معاونان وزیر تعاون،کار و […]

 

 

نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: آن چیزی که از فعالیت‌های مجموعه دولت جدید و به‌ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونان وی دیده می‌شود، امیدوارکننده است.
«علیرضا ورناصری قندعلی» اظهار داشت: در همین مدت کوتاه فعالیت دولت جدید، شاهد سفر ۲ تن از معاونان وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی به حوزه انتخابیه بودیم و شخص وزیر برای شنیدن مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه ما که شامل چهار شهرستان محروم است، بیش از یک ساعت وقت گذاشت که نشان از آن دارد که این مجموعه به دنبال راهکار برای مشکلاتاست و امیدوارم این نوید خوبی برای پیگیری مسائل منطقه و به‌خصوص توجه به مناطق محروم باشد.
وی با بیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی متولی ایجاد اشتغال در کشور نیست، اظهار داشت: این وزارتخانه تنظیم کننده و هماهنگ کننده بخش‌های مختلف متولی اشتغال است.
ورناصری ادامه‌داد: اما به دلیل مسوولتی که در بخش‌های پایین‌دستی برای ایجاد فرصت‌ها با توجه به ظرفیت‌های کشور و استان‌ها وجود دارد، انتظار می‌رود وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صف مقدم این موضوع باشد و با برنامه‌ای که طراحی کرده است بتواند به اهداف خود در زمینه اشتغال برسد،زیرا موضوع اشتغال یکی از مسائل اصلی کشور ماست.
این نماینده کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تغییرات همیشه رو به جلو و مثبت است، گفت: دولت جدید اهداف جدیدی دارد و گروهی که در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعم از وزیر، معاونان وی و مدیران دیدیم، گروه مشتاق خدمتی هستند که امیدوارم برآیند اهداف و عملکردشان رسیدن به آن اهداف بیانیه دوم انقلاب اسلامی باشد.
وی با بیان اینکه منظور رهبر معظم انقلاب اسلامی از بیانیه دوم تبدیل چهره‌های میانسال به جوان نیست، گفت: این بیانیه به دنبال فضای کاری است که همه بتوانند با روحیه جوانی به جنگ مشکلات بروند و برای حل مسائل چاره اندیشی کنند.
ورناصری افزود: تلفیقی از جوانان با انگیزه و افراد سالم با تجربه در کنار هم می‌تواند این بستر را بهتر فراهم کند.