بهره‌برداری از ۲۴ پروژه نوسازی مدارس  در استان
بهره‌برداری از ۲۴ پروژه نوسازی مدارس  در استان

    کرمانشاه – الهه فرهادی مدیرکل نوسازی توسعه وتجهیزات مدارس استان کرمانشاه گفت: ۲۴ پروژه با ۱۳۵ کلاس درس در حوزه نوسازی مدارس استان در ایام دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد. مرزبان نظری درخصوص برنامه‌های این اداره در ایام‌الله دهه مبارک فجر، اظهارداشت: در دهه فجر امسال تعداد ۲۴ پروژه با ۱۳۵ کلاس […]

 

 

کرمانشاه – الهه فرهادی
مدیرکل نوسازی توسعه وتجهیزات مدارس استان کرمانشاه گفت: ۲۴ پروژه با ۱۳۵ کلاس درس در حوزه نوسازی مدارس استان در ایام دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد.
مرزبان نظری درخصوص برنامه‌های این اداره در ایام‌الله دهه مبارک فجر، اظهارداشت: در دهه فجر امسال تعداد ۲۴ پروژه با ۱۳۵ کلاس درس در زیر بنایی به مساحت ۱۲ هزار و ۷۷۱ متر مربع به بهره برداری خواهد رسید.
وی این کلاس‌ها را در قالب ۶ مدرسه شهری و ۱۸ مدرسه روستایی ارزیابی کرد که با اعتباری بالغ بر ۷۷۶ هزار میلیون ریال ساخته شده است.
وی افزود: در حال حاضر تعداد ۹۴ پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی با ۴۱۱ کلاس درس و زیربنای ۵۲ هزار و ۳۸۶ مترمربع در دست اجرا است.
نظری تصریح کرد: از سال ۱۳۸۹ تاکنون ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد برکت ۶۵ پروژه آموزشی را با ۴۰۴ کلاس با ۴۷۴ هزارو ۹۴۲ میلیون ریال تعهد پرداخت در سطح استان احداث یا تکمیل کرده است‌.
وی عنوان کرد: از تعداد پروژه‌های مذکور ۶۰ پروژه با ۳۷۳ کلاس درس تکمیل شده و هم اکنون تعداد پنج پروژه با ۳۱ کلاس درس در حال اجرا است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت: در سال ۱۴۰۰ نیز تفاهم‌نامه ساخت ۴۹ پروژه با ۸۷ کلاس درس با بنیاد  برکت منعقد شد که از این تعداد ۹ پروژه آن با ۱۴ کلاس درس در دست اجرا است.
نظری درباره میزان مشارکت اقشار مردم استان کرمانشاه در طرح ملی آجر به آجر، تصریح کرد: در قالب  پویش ”محرم“ ۱۲ هزار نفر با پرداخت ۶۰۰ میلیون ریال کمک نقدی، در  پویش ”من مادرم بچه‌های ایران فرزندان من“ ۸۱ هزارو ۴۳۹ نفر با پرداخت دو هزارو ۲۷ میلیون ریال وجه نقد، در  پویش ”آجرهای مهربانی“ ۴۷۵ نفر با پرداخت ۶۰ میلیون ریال کمک نقدی و در  پویش ”به رنگ مدرسه“ پنج هزارو ۲۶۰ نفر مشارکت کردند.