با خدمات مطلوب راهداران، جاده‌ها ایمن‌تر هستند
با خدمات مطلوب راهداران، جاده‌ها ایمن‌تر هستند

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: مجموعه عوامل راهداری باید با تعامل و در سایه همفکری و همدلی با بسیج نیروها و بکارگیری درست از تجهیزات و ماشین آلات و با برنامه‌ریزی منظم و مدون در جاده‌ها حضور داشته باشند زیرا با خدمات مطلوب راهداران، جاده‌ها ایمن‌تر هستند. به […]

 

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: مجموعه عوامل راهداری باید با تعامل و در سایه همفکری و همدلی با بسیج نیروها و بکارگیری درست از تجهیزات و ماشین آلات و با برنامه‌ریزی منظم و مدون در جاده‌ها حضور داشته باشند زیرا با خدمات مطلوب راهداران، جاده‌ها ایمن‌تر هستند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران، مهندس حسن جهانیان اظهار داشت: همدلی و هماهنگی و احترام متقابل از جمله فاکتورهای مهم در ارائه یک کار موفق در یک مجموعه بوده، لذا از همه عزیزان تلاشگر در مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران انتظار ایجاد چنین فضایی را داشته و دارم. مهندس جهانیان به نقش و جایگاه راهدار و برقراری امنیت عبور و مرور در جاده‌ها اشاره کرد و افزود: راهدار با وجود مشکلات و خطر مرگ در سخت‌ترین شرایط کاری به استقبال خطر می‌رود و به تنها چیزی که فکر می‌کند خدمات ارزنده‌ای است که به یادگار می‌ماند. مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران تصریح نمود : باید همچون گذشته با تلاش و جدیت برای اهداف و برنامه‌های این اداره کل از هیچ کوششی دریغ نکرده و با تمام توان و امکانات برای ایجاد یک راه ایمن و استاندارد در این استان ولایتمدار بکوشیم . وی در ادامه بر پاکسازی حریم راه‌ها اشاره کرد و اظهار داشت : با توجه به تردد و حجم ترافیک در مازندران ضروری است به طور مستمر پاکسازی و زیبا سازی حریم راه‌های این استان در دستور کار روسای ادارات تابعه قرار بگیرد. مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران تهیه و تامین سوخت مورد نیاز، تجهیز راهدارخانه‌ها، تشویق نیروهای راهدار، استفاده حداقل از نمک برای جلوگیری از آسیب رساندن به ابنیه ‌های فنی راه و تهیه البسه مناسب را ضروری دانست و خاطر نشان ساخت: در سایه حضور فعال و پر رنگ و چشمگیر راهداران در محورهای برفگیر استان به همراه اقدامات ایمنی و رعایت قوانین و مقرارت از سوی رانندگان عزیز ان شاء ا… در سال جاری شاهد کاهش تصادفات و فوتی‌های ناشی از آن در سطح راههای استان باشیم.