۶۶۱۰ واحد مسکن مهر در شهرهای جدید افتتاح شد
۶۶۱۰ واحد مسکن مهر در شهرهای جدید افتتاح شد

      همزمان با ایام چهل‌وسومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ۶۶۱۰ واحد مسکن مهر با حضور وزیر راه و شهرسازی به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح و به بهره‌برداری رسید. به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهرهای جدید علیرضا جعفری سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در آیین آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۰۹ هزار […]

 

 

 

همزمان با ایام چهل‌وسومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ۶۶۱۰ واحد مسکن مهر با حضور وزیر راه و شهرسازی به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح و به بهره‌برداری رسید. به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهرهای جدید علیرضا جعفری سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در آیین آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۰۹ هزار واحد مسکن طرح نهضت ملی و آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی حوزه مسکن که به مناسبت دهه فجر و با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد به بیان بخشی از افتتاح‌های شهرهای جدید پرداخت.
سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید با یادآوری اینکه ۴۰ هزار واحد مسکن مهر از سال‌های گذشته باقیمانده که در تعهد شرکت است و تا سال آینده تکمیل و تحویل متقاضیان خواهد شد، گفت: بیش از ۶ هزار و ۶۱۰ واحد مسکن مهر افتتاح می‌شود. برنامه‌ریزی شده تا در سال آینده تمامی واحدهای مسکن مهر آماده و تحویل متقاضیان بشود.
جعفری ادامه داد: تا پایان امسال عملیات اجرایی ۱۳۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید آغاز خواهد شد.
گفتنی است افتتاح مساکن مهر یادشده در شهرهای جدید پردیس (۲۰۲۴ واحد) پرند (۲۳۳۰واحد) هشتگرد (۱۰۳۵ واحد) گلبهار (۵۵۶واحد) سهند (۱۸۹واحد) رامین (۳۷۶ واحد) و شیرین شهر (۱۰۰ واحد) به انجام رسید و به تدریج به متقاضیان تحویل خواهد شد.

 

 

طی حکمی از سوی سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید 
انجام گرفت؛
انتصاب سرپرست دفتر مدیرعامل
روابط عمومی و ارزیابی عملکرد شرکت عمران شهرهای جدید

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید طی صدور حکمی مهدی درویش زاده را به سمت مدیرکل دفتر مدیرعامل، روابط عمومی و ارزیابی عملکرد شرکت منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهرهای جدید علیزضا جعفری سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید طی حکمی مهدی درویش‌زاده را به سمت مدیرکل دفتر مدیرعامل، روابط عمومی و ارزیابی عملکرد شرکت منصوب کرد.
در متن این حکم آمده است؛
با عنایت به تخصص،تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به سمت سرپرست دفتر مدیرعامل، روابط عمومی و ارزیابی عملکرد منصوب می شوید.
امید است با استعانت از خداوند تبارک و تعالی و رعایت خط مشی اعلام شده و شرح وظایف قانونی و بکار گیری شیوه‌های مناسب با دستور کار قرار دادن اولویت‌های مشخص شده در انجام امور محوله موفق و‌موید باشید.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران:
پرونده مسکن مهر مازندران امسال
بسته می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با بیان اینکه پرونده مسکن مهر امسال بسته می‌شود، گفت: همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر ۶۵۰ واحد مسکن در شهرهای مختلف استان تحویل متقاضیان می‌شود. به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(مازندران)، سیدمحمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران با اشاره به اینکه همزمان با دهه مبارک فجر ۱۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۹۵۲ میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، گفت: این طرح‌ها در حوزه مسکن، ساخت و توسعه راهها در استان اجرا شده است.
وی آماده سازی بخشی از محور آمل – بابل، بهره برداری از واحدهای مسکن مهر، راه‌اندازی سه دستگاه شتاب‌نگار در استان را از جمله این طرح‌ها برشمرد و یادآور شد: با بهره‌برداری از این سه دستگاه شتابنگار لرزه‌ای در شهرهای بهشهر، نوشهر و عباس آباد، تمامی مناطق استان به طرح‌های شتاب نگار لرزه‌ای مجهز می‌شوند. مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: در دهه فجر ۶۵۰ واحد مسکن مهر در شهرهای مختلف استان آماده و به متقاضیان تحویل خواهد شد.
نظری ادامه داد: در مجموعه مسکن مهر سارویه ساری واقع در میارکلا، بلوکهایی که از طریق تعاونی‌ها در دست ساخت است با شدت و قوت در حال انجام بوده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری این طرح به نتیجه برسد. همچنین عملیات آماده سازی و آسفالت محوطه پروژه مسکن مهر سارویه ساری نیز با تلاش همکاران انجام گردیده است.