مدیرعامل بانک قرضالحسنه رسالت گفت: یک و نیم درصد از مطالبات این بانک غیرجاری است. محمدحسینحسین زاده با بیان اینکه خدمات بانک قرضالحسنه رسالت با دو درصد کارمزد سالیانه در اختیار مشتریان قرار میگیرد، افزود: استقبال مردم از خدمات قرضالحسنه عوامل مهمی در کاهش مطالبات به شمار میروند. وی بکارگیری سامانه اعتبارسنجی مرآت و پرداخت […]
مدیرعامل بانک قرضالحسنه رسالت گفت: یک و نیم درصد از مطالبات این بانک غیرجاری است.
محمدحسینحسین زاده با بیان اینکه خدمات بانک قرضالحسنه رسالت با دو درصد کارمزد سالیانه در اختیار مشتریان قرار میگیرد، افزود: استقبال مردم از خدمات قرضالحسنه عوامل مهمی در کاهش مطالبات به شمار میروند.
وی بکارگیری سامانه اعتبارسنجی مرآت و پرداخت تسهیلات در قالب این سامانه را راهکاری مهم در کاهش مطالبات معوق عنوان کرد. مدیرعامل بانک قرضالحسنه رسالت با تاکید بر اهمیت اعتبارسنجی در این بانک یادآور شد: در اعتبارسنجی، اعتبارمشتری ملاک پرداخت تسهیلات شده و جایگزینی برای وثیقههای بانکی به شمار میرود.
حسینزاده با بیان اینکه ارائه خدمات شرعی، آسان و ارزان از مهمترین اهداف بانک قرضالحسنه رسالت است، افزود: از سال ۹۶سامانه اعتبارسنجی مرآت در این بانک با هدف تسهیل در پرداخت تسهیلات به کار گرفته شد.
وی اظهارداشت: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود۶۰۰هزار نفر به عضویت این سامانه درآمدهاند. حسینزاده رقم تسهیلات پرداخت شده تسهیلات قرضالحسنه در پنج سال گذشته را بیش از دو میلیون و۹۰۰هزار فقره عنوان کرد و گفت: میانگین پرداخت وام در این بانک ۱۰میلیون و۵۰۰هزار تومان است.
مدیرعامل بانک قرضالحسنه رسالت با اشاره به اینکه در کشور بیش از پنج میلیون و ۵۰۰هزار نفر عضو داریم، افزود: سپردههای ۹۹درصد این افراد کمتر از ۵۰میلیون تومان است. وی با بیان اینکه سقف تسهیلات در بانک قرضالحسنه رسالت ۳۰میلیون تومان است، اظهارداشت: ۸۰درصد مردم جامعه مخاطب این بانک به شمار میروند.