تعداد تماس‌های دریافتی در سامانه مسافری راه‌آهن، در ۹ ماهه سال ۹۷ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۸ درصد رشد داشته است. به گزارش روابط عمومی راه‌اهن جمهوری اسلامی ایران، علی‌کاظمی‌منش مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت خدمات مسافری با بیان این خبر گفت: بررسی عملکرد سامانه صدای مسافر (۵۱۴۹) در ۹ ماه سال ۹۷ […]

تعداد تماس‌های دریافتی در سامانه مسافری راه‌آهن، در ۹ ماهه سال ۹۷ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۸ درصد رشد داشته است.
به گزارش روابط عمومی راه‌اهن جمهوری اسلامی ایران، علی‌کاظمی‌منش مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت خدمات مسافری با بیان این خبر گفت: بررسی عملکرد سامانه صدای مسافر (۵۱۴۹) در ۹ ماه سال ۹۷ نشان می دهد ۷۲۸ هزار و ۳۱۷ تماس ورودی از سوی مسافران و مخاطبان حمل و نقل ریلی با سامانه صدای مسافر برقرار شده است.
به گفته او، این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، رشد ۳۸ درصدی را ثبت کرده است.
وی اضافه کرد:از این تعداد حدود نیم درصد تماس ها مربوط به شکایات،پیشنهادات و انتقادات است.
کاظمی منش همچنین توضیح داد: بیش از ۹۹ درصد تماس ها مربوط به اطلاع رسانی در حوزه مسافری است که عمده آن مربوط به اطلاع رسانی قطارهای حومه ای، موجودی بلیت و ساعت حرکت قطارهای مسافری است.