جدیت در آموزش نمایندگان، بازار بیمه را توسعه می دهد
جدیت در آموزش نمایندگان، بازار بیمه را توسعه می دهد

  مجمع عمومی و فوق العاده انجمن صنفی نمایندگان استان تهران با حضورنایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونان مدیرعامل و مدیران بیمه آسیا و همچنین اعضای این انجمن در هتل انقلاب تهران، برگزار شد. به گزارش «جمله» به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و […]

 

مجمع عمومی و فوق العاده انجمن صنفی نمایندگان استان تهران با حضورنایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونان مدیرعامل و مدیران بیمه آسیا و همچنین اعضای این انجمن در هتل انقلاب تهران، برگزار شد.
به گزارش «جمله» به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در این مجمع ابتدا در سخنانی شهادت سردار رشید اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت و این جنایت تروریستی را محکوم کرد.
مدیرعامل بیمه آسیا در ادامه، با تاکید بر تعامل شبکه فروش و مدیریت های فنی شرکت گفت: همراهی و همدلی نمایندگان حقیقی و حقوقی و مدیریت های فنی شرکت دو بال موفقیت بیمه آسیا در ارائه خدمات شایسته بیمه ای به بیمه گذاران هستند.
وی افزود: اساسا هدف از تشکیل انجمن های صنفی نمایندگان بیمه، توسعه و بهبود فرایند تعامل بین شبکه فروش و مدیران شرکت و همچنین پیگیری دغدغه های نمایندگان به گونه ای حرفه ای، منسجم و هدفمند است.
مدیرعامل بیمه آسیا ، منافع نمایندگان را همسو با منافع شرکت دانست و اظهار امیدواری کرد با نگاه عمیق و بلندمدت، این همسویی در جهت منافع شرکت تداوم داشته باشد و ترکیب نیروهای تازه نفس با تجارب نمایندگان پیشکسوت می تواند شرکت را در تداوم موفقیت ها کمک کند.
مدیر عامل بیمه آسیا جدیت در امر آموزش را یک اولویت دانست و بیان داشت: هر نماینده جدیدی که قصد حضور در صنعت بیمه و بیمه آسیا را دارد باید آموزش کافی ببیند، تا با اشراف کامل شروع به کار کند و این امر در نهایت، سبب توسعه بازار بیمه می شود.
در این نشست، بهروز ناظمی عضو هیات مدیره و معاون امور استان ها و شبکه فروش نیز در سخنانی، بر تلاش نمایندگان برای رسیدن به شاخص های استاندارد در فعالیت های حرفه ای خود تاکید کرد و گفت: انجمن های صنفی نمایندگان باید از توان مالی مناسبی برخوردار باشند تا از این طریق بتوانند فعالیت های آموزشی و سایر فعالیت های حرفه ای خود را تقویت کنند.

 

 

ویژگی های مهم نظام مالی و بانکی ژاپن

به گزارش چابک‌آنلاین، بانک های ژاپنی غالباً در شرکت هایی که با آن ها تجارت می کنند، سهم دارند. این ارتباط منحصر به فرد بین شرکت ها و بانک ها از دیرباز تا اکنون درنظام مالی ژاپن وجود داشته است. یک شرکت ژاپنی به ندرت وام دهنده اصلی خود را تغییر می دهد، اگرچه گاهی اوقات برای تمهیدات اعتباری بهتر اقدام به جستجو هم می کند.
حتی وقتی شرکت ها اعتبارات خود از دست نمی دهند، برای حفظ روابط خود با بانک، بیشتر از نیاز خود هم وام می گیرند.
بانک ها غالباً سهامداران بزرگی در شرکت ها هستند (اگرچه بانک ها در تلاشند تا سهام کل خود را کاهش دهند)، اما با دولت محلی و آژانس های نظارتی ملی روابط نزدیکی دارند و نقش هماهنگ کننده را بین مشتریان خود بازی می کنند.
به راحتی می توان نتیجه گرفت که نظام بانکی تجاری ژاپن نسبت به ایالات متحده معامله محورتر است. بانک های ژاپنی به دلیل محدود بودن اوراق بهادار، توانستند از تأثیر مستقیم بحران مالی جهانی جلوگیری کنند. وام بانکی در این کشور، همچنان روش اصلی تأمین اعتبار برای شرکت های کوچک و متوسط و همچنین برای بسیاری از شرکت های بزرگ تر است. بانک های ژاپنی سپرده های منظم و واریزی و حساب های بازرسی را برای مشاغل ارائه می دهند.
بانک ها و همچنین بنگاه های سرمایه گذاری از لحاظ تاریخی نبرد سختی را علیه سیستم پس انداز پستی برای سپرده های مصرف کننده در پیش داشته اند. رابطه بین شرکت بازرگانی، کاربر نهایی و صادر کننده ویژگی مهم نظام مالی ژاپن است.