آغاز فرآیند ثبت‌نام  ارزیابی و انتخاب صادرکننده نمونه سال ۱۴۰۳
آغاز فرآیند ثبت‌نام  ارزیابی و انتخاب صادرکننده نمونه سال ۱۴۰۳
سازمان توسعه تجارت ایران به‌منظور انتخاب صادرکنندگان ممتار و نمونه ملی، فرآیند ثبت‌نام ارزیابی و انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی سال 1403، را آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، بر اساس این فراخوان، روز ملی صادرات به رسم سال‌های گذشته در راستای تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش‌های فعالان عرصه صادرات غیرنفتی برگزار خواهد شد.

در این فراخوان آمده است؛ سازمان توسعه تجارت ایران، بر اساس معیارها و شاخص‌های مندرج در سامانه https://tpo.ir درصدد شناسایی الگوهای موفق در بخش صادرات و معرفی آنان به عنوان صادرکننده ممتاز و نمونه ملی در سال ۱۴۰۳ در بیست و هشتمین سالروز ملی صادرات است.

بر اساس این فراخوان، از علاقه‌مندان دعوت می‌شود از تاریخ ۵ مهر لغایت ۱۰ مهر ۱۴۰۳ضمن ثبت‌نام الکترونیکی بر روی سامانه https://topexporter.tpo.ir نسبت به بارگذاری اسناد و مدارک مرتبط به استناد شاخص‌های ارزیابی اعلام شده در سامانه مربوط اقدام نمایند.
همچنین در سال جاری فرآیند ثبت‌نام متقاضیان انتخاب صادرکنندگان ممتاز و نمونه ملی فقط از طریق درگاه سامانه الکترونیکی انجام می‌پذیرد از این‌رو از مراجعه حضوری به دبیرخانه انتخاب صادرکنندگان نمونه و ارسال فیزیکی مدارک و مستندات به سازمان توسعه تجارت ایران اجتناب کنید.

گفتنی است، ثبت‌نام در سه دسته گروه‌های کالایی، محصول فناورانه و خدمت انجام خواهد شد. و تاریخ مندرج غیرقابل تمدید است و پس از پایان مهلت ثبت‌نام و خود اظهاری متقاضیان، بلافاصله مرحله ارزیابی بنگاههای متقاضی و انتخاب برترین‌ها طی فرآیند الکترونیکی انجام خواهد پذیرفت.

فراخوان ثبت‌نام در فرآیند ارزیابی و انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی سال ۱۴۰۳ را اینجا مطالعه کنید.