از تحول ساختاری در شبکه فروش تا استارتاپ منحصر به فرد
از تحول ساختاری در شبکه فروش تا استارتاپ منحصر به فرد

شرکت بیمه تجارت نو با وجود جوان بودن جایگاه ویژه ای را در بازار بیمه پیدا کرده و توانسته نامی نیک برای برند خود ثبت کند. بیمه تجارت‌نو با نگاهی نو به صنعت بیمه مسیر خدمت رسانی خود را پر قدرت و با انگیزه در پیش گرفته است. مدیران خلاق و پویای این شرکت جوان […]

شرکت بیمه تجارت نو با وجود جوان بودن جایگاه ویژه ای را در بازار بیمه پیدا کرده و توانسته نامی نیک برای برند خود ثبت کند. بیمه تجارت‌نو با نگاهی نو به صنعت بیمه مسیر خدمت رسانی خود را پر قدرت و با انگیزه در پیش گرفته است. مدیران خلاق و پویای این شرکت جوان بیمه ای با چشم اندازی روشن برای بهبود روند خدمت رسانی به بیمه گذاران تلاش می کنند. این شرکت تغییرات زیادی را در دستور کار خود قرار داده تا بتواند روند رو به رشد خود را سرعت ببخشد.
آزاد حسنی، معاون توسعه بازار و شبکه فروش تجارت‌نو، به عنوانی مدیری با سابقه که اخیرا به جمع مدیران شرکت بیمه تجارت‌نو پیوسته است در خصوص برنامه های شرکت بیمه تجارت‌نو برای آینده با اشاره به برنامه های حوزه فروش، ستاد، نمایندگان، مشتریان و استارتاپ‌ها اظهار کرد: مدیران خلاق و نو اندیش بیمه تجارت‌نو استارت آپی به عنوان بنوشارپ ارائه بازار کرده اند که تا یکی دوماه آینده تحولی شگرف در این حوزه ایجاد خواهد کرد.
استارتاپ ها ضریب نفوذ را بالا می برد و کمک شایانی به فروش محصول می کنند اما باید این نکته را در نظر داشت که نمیتوان ارائه کل خدمات صنعت بیمه را بطور صد درصد بر بستر فروش آنلاین و دیجیتال قرار داد . به همین خاطر باید این را در نظر داشته باشید که استارتاپها هرگز مانع فعالیت نماینده‌ها و شبکه فروش نیستند بلکه باید ابزاری در دست نماینده ما باشد که فروش را افزایش دهند.
حسنی در زمینه تحولات آتی در شرکت گفت: اولین کار توانمندسازی هرچه بیشتر بخش بازاریابی و فروش در شعب شرکت است . یکی از موضوعاتی که در یکی دو سال گذشته به دلیل بیماری کرونا کم رنگ بود مساله آموزش است. برای توانمندسازی بخش فروش و بازاریابی شعب هم نیاز به تحول در زمینه آموزش‌های فنی، بازاریابی و فناوران است که به جد در حال پیگیری هستیم.
حسنی در ادامه عنوان کرد: یکی از دغدغه های صنعت بیمه این است که کنترل و نظارت ستاد های شرکت‌ها بسیار بالاست و این باعث رخوت و کندی کار در صف شده است. اینکه هیچ اختیاری به شعب ندهیم کار درستی نیست، بلکه باید این فضا رو تغییر دارد و در بیمه تجارت‌نو هم در این مورد در حال برنامه ریزی برای تفویض اختیار همراه با نظارت سیستمی هستیم.
حسنی گفت: رتبه بندی شعب از نگاه مشتری هم در دستور کار شرکت قرار دارد. این مساله با نظر سنجی از مشتریان انجام خواهد شد. مشتری بعداز دریافت خسارت از چند نظر بررسی میشود. منصفانه بودن خسارت ، سرعت و در نهایت عنصر اصلی از نگاه شرکت بیمه تجارت نو احترام است.
آزاد حسنی، معاون شبکه فروش و توسعه بازار تجارت نو، در پایان تاکید کرد: دلیل انتخاب شرکت بیمه تجارت نو برای شخص بنده پویایی تعلق سازمانی کارکنان و کار گروهی با کیفیت بوده است که کار کردن در آن را لذت بخش میکند.