از پس بازیکنان خارجی استقلال بر می‌آییم
از پس بازیکنان خارجی استقلال بر می‌آییم

سرمربی تیم فجرشهید سپاسی شیراز می‌گوید بازیکنانش صددرصد آماده تقابل با استقلال هستند. علی‌ اصغر کلانتری در مورد شرایط تیم فوتبال فجر سپاسی پس از پیروزی بیرون از خانه مقابل صنعت نفت آبادان که اولین برد لیگ برتری تیم شیرازی محسوب می‌شود به فارس گفت: تمام مجموعه در حال تلاش است و همه زحمت می‌کشند. […]

سرمربی تیم فجرشهید سپاسی شیراز می‌گوید بازیکنانش صددرصد آماده تقابل با استقلال هستند.

علی‌ اصغر کلانتری در مورد شرایط تیم فوتبال فجر سپاسی پس از پیروزی بیرون از خانه مقابل صنعت نفت آبادان که اولین برد لیگ برتری تیم شیرازی محسوب می‌شود به فارس گفت: تمام مجموعه در حال تلاش است و همه زحمت می‌کشند. شرایط تیم روز به روز بهتر می‌شود. در دو بازی اول هم حق ما باخت نبود و می‌توانستیم مقابل نساجی و گل‌گهر امتیاز بگیریم.
کلانتری افزود: به هر حال در هفته سوم توانستیم نفت آبادان را در خانه خودش شکست بدهیم که کار راحتی نبود چون این تیم همیشه در خانه خودش برای هر تیمی دردسرساز شده است. به لطف خدا برنامه‌های ما خوب پیش رفت، بازی را هجومی شروع کردیم و به گل رسیدیم. به این برد و سه امتیاز مسابقه احتیاج داشتیم به همین خاطر کمی محتاط کار کردیم اما توانستیم فشارهای حریف را تحمل کنیم. بازیکنان‌مان هوشیار بودند و اجازه ندادند دروازه‌ ما باز شود. بردن نفت در آبادان اصلا کار ساده‌ای نیست. با همدلی، همبستگی و روحیه خوب برای بازی با استقلال آماده می‌شویم. الان بچه‌های ما روحیه بالایی دارند و صددرصد آماده هستند که بازی خوب و جانداری را این هفته مقابل استقلال برگزار کنند.
کلانتری در خصوص اینکه برخی مسائل باعث شد طی چند روز اخیر شایعاتی پیرامون اختلاف کادر فنی و مدیریت به وجود بیاید که واکنش مدیرعامل باشگاه را هم در پی داشت و حتی غلامحسین پیروانی هم در واکنش به این شایعات اعلام کرد اختلافات فجرسپاسی باید در اتاق دربسته حل و فصل شود، گفت:
هیچ مشکلی وجود ندارد. اگر صحبت و حرفی می‌شود برای این است که همه ما دل‌مان برای تیم می‌سوزد. فجر سپاسی بعد از ۸ سال به سادگی به لیگ برتر نیامده که بخواهیم این فرصت را به راحتی از دست بدهیم. اگر من صحبتی می‌کنم یا ناراحت می‌شوم به خاطر تیم است. به خاطر تعصب و عرقی است که به استان فارس، شیراز و فجر سپاسی دارم.
کلانتری تصریح کرد: کارمان سخت است و نباید لحظه‌ها را از دست بدهیم. قطعاً همه به دنبال این هستند که تیم نتیجه خوبی بگیرد. در مجموعه وفاقی وجود دارد و کارمان را به خیر و خوشی ادامه می‌دهیم. اختلافی نداریم که بخواهد برطرف شود. غلامحسین پیروانی پیشکسوت فوتبال ایران و فارس است و از صحبت‌های او استفاده می‌کنیم.
سرمربی فجر سپاسی در مورد بازی این هفته مقابل استقلال گفت: تیمی که سه بازی پیاپی را برده و گل هم نخورده شرایطش مشخص است و نشان می‌دهد ثبات دارد. آن‌ها بازیکنان جوان و خوبی دارند. بازیکن خارجی خوبی هم گرفته‌اند اما شک نکنید فجر تیمی نیست که حریفان بتوانند از آن راحت عبور کنند.
کلانتری گفت: به همه ایران قول می‌دهم از سوی فجر بازی جاندار و تماشاگرپسندی را مقابل استقلال شاهد باشند. ان‌شاالله امتیاز کامل این بازی هم به ما برسد.درست است که در خانه خودمان بازی می‌کنیم اما در فوتبال امروز بازی خانگی و بیرون از خانه فرقی ندارد. همانطور که نفت را در خانه خودش بردیم ممکن است در این بازی هم امتیاز از دست بدهیم. با این حال تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا پیروز بازی باشیم. نه تنها در بازی های خانگی بلکه در بازی‌های بیرون از خانه هم تلاش می‌کنیم تا برنده از زمین خارج شویم.
کلانتری در مورد بازیکنان خارجی استقلال عنوان کرد: ما تیم را می‌بینیم و آنالیز می‌کنیم. بچه‌های ما کاملاً آماده این بازی هستند و به امید خدا از پس بازیکنان خارجی حریف بر می‌آیند. بازی‌ یامگا را دیدیم و او را آنالیز کردیم. قطعا بررسی‌های بیشتری هم خواهیم داشت. هنوز بازیکن خارجی جدید آنها را ندیده‌ایم اما شرایط هر طور باشد تمام تلاشمان را به کار می گیریم و با تمام توان به مصاف استقلال می‌رویم.