اندیشگاه رضوی نشست «درک پتانسیل‌ها» را برگزار می‌کند
اندیشگاه رضوی نشست «درک پتانسیل‌ها» را برگزار می‌کند
اندیشگاه رضوی، سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی نشست «درک پتانسیل‌ها» را سه شنبه ۲۰ شهریور ماه ۱۴۰۳، ساعت ۹ الی ۱۳ و چهارشنبه ۲۱ شهریور ماه ۱۴۰۳، ساعت ۹ الی ۱۳ در حرم مطهر رضوی، دور برگردان شیخ طبرسی، ساختمان سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی، تالار شیخ بهایی برگزار می‌کند.

در بیست و پنجمین نشست اندیشگاه رضوی طاها حسینی (مربی خلق رشد و ساختاردهی به کسب و کار) سخنرانی، بحث و تبادل نظر خواهد کرد. علاقمندان می‌توانند برای شرکت غیرحضوری در این جلسه از پخش زنده اسکای روم استفاده کنند:

https://www.skyroom.online/ch/aqrlibrary/andishgah

شایان ذکر است اندیشگاه رضوی به منظور فراهم کردن فضایی بایسته برای حضور، گفت و گو و تضارب آرا اندیشمندان در حوزه‌های مختلف علوم به ویژه علوم انسانی در کتابخانه حرم مطهر امام رضا (ع) از سال ۱۳۹۸ راه‌اندازی و مشغول خدمت است. تداوم شیوه گفت و گو و بحث عالمانه برای دستیابی به حقیقت با توجه به سیره امام رضا (ع)، تحقق عملی کرسی‌های آزاداندیشی، شناسایی روشمند مهمترین پرسشها و فرضیه‌های موجود در آثار مکتوب متفکران حوزه علوم انسانی و فراهم ساختن شرایط و امکانات لازم برای گفت و گوی نقادانه درباره آنها از اهداف مهم راه‌اندازی این اندیشگاه است.

  • نویسنده : جواد لگزیان