برای داشتن ایرانی سربلند باید نخبه پروری را از کودکی آغاز کرد
برای داشتن ایرانی سربلند باید نخبه پروری را از کودکی آغاز کرد
مدیر و موسس موسسه فرهنگ سازان تسنیم رویال گفت:‌ اگر فردی میخواهد به قله‌های موفقیت برسد باید از سن کودکی برای آن برنامه ریزی هدفمند انجام دهد.

فرحناز زرین فر در جمع خبرنگاران گفت: باتوجه به تجربه ۳۲ ساله در زمینه فعالیت‌های فرهنگی نگاه بنده این می‌باشد که اگر جوانی میخواهد در سن ۱۸ سالگی به موفقیت‌های مادی و معنوی برسد باید از کودکی برای اون برنامه ریزی موثر کرد و با همین دیدگاه در موسسه فرهنگ سازان تسنیم رویال ما تلاش کردیم از سن ۳ تا ۶ سالگی موضوع نخبه پروری را مد نظر قرار دهیم.
وی افزود:در زمینه نخبه پروری با راه اندازی مهد و پیش از دبستان موضوعاتی همچون حسابدارکوچک، دانشمند کوچک، مخترع، فضانورد، حکیم، کارآفرین کوچک را زیر نظر مربیان جوان، متخصص و متعهد آموزش می‌دهیم.
زرین فر در ادامه اظهار داشت:طبیعتأ زمانی که طرح جدیدی که روش و تعریف آن در جامعه وجود نداشته باشد شما باید خودتان برای این طرح مسیر و هدف را مشخص کنید؛ که در همین راستا موسسه فرهنگ سازان تسنیم رویال با همکاری تیم متخصص کتابچه اختصاصی نخبه پروری را آماده کردیم که در قالب مباحث آموزشی و بازی درمانی ارائه می‌شود.
وی اشاره کرد: برای تمامی عزیزان که دوره‌های خود را در این موسسه سپری می‌کنند مدارک از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه اوقات فراغت زیر نظر وزارت کشور صادر می‌شود و علاوه بر این مدارک معتبر مهارتی بین المللی صادر می‌گردد.
زرین فر توضیح داد: اگر متوجه بشویم بانوانی که فرزندانشان در مهد تسنیم هستند صاحب شغل نباشند طرح آموزش یک روزه جهت ایجاد کسب و کار و مشاغل خانگی با عنوان بانوی کار آفرین در نظر گرفته شده است که مادران محترم در این طرح آموزش‌هایی مانند خیاطی، آشپزی، زیبایی، گلدوزی و هنری را در ورکشاپ یک روزه آموزش می‌بینند و می‌توانند به آسانی در منزل خود کسب درآمد داشته باشند.
وی در رابطه با اقدامات موسسه فرهنگ سازان تسنیم رویال در خصوص نوجوانان بیان کرد:ما برای این نسل استعدادیابی رایگان در نظر گرفتیم که پس از فرآیند استعدادیابی بر مبنای هوش‌های برتر به کلاس‌های مربوطه معرفی می‌شوند به عنوان مثال اگر شخصی در هوش فضایی استعداد داشته باشد به کلاس نجوم ارجاع داده می‌شد.
زرین فر در خصوص تخصص خود در این موسسه این چنین گفت: تخصص بنده ارائه مشاوره خانواده با روش معنا و معنویت درمانی می‌باشد که بر روی خود آگاهی، خودشناسی، پاکسازی و تصویر سازی ذهنی کار می‌کند و با آموزش‌های لازم در زمینه مهارت‌های ارتباطی و زوجین مشاوره‌های هدفمند ارائه خواهد شد.

  • نویسنده : نگار اصغری