تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری قائم‌شهر
تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری قائم‌شهر

به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه الزهرا(س) ، روز زن و گرامیداشت مقام مادر مراسمی در سالن آمفی تئاتر شهرداری قائم شهر با دعوت از بانوان شاغل در شهرداری برگزار شد و از بانوان با اهدا لوح تقدیر تجلیل و قدردانی بعمل آمد. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قائم شهر، […]

به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه الزهرا(س) ، روز زن و گرامیداشت مقام مادر مراسمی در سالن آمفی تئاتر شهرداری قائم شهر با دعوت از بانوان شاغل در شهرداری برگزار شد و از بانوان با اهدا لوح تقدیر تجلیل و قدردانی بعمل آمد. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قائم شهر، در این مراسم که بمناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه الزهرا(س)، روز زن و گرامیداشت مقام مادر در سالن آمفی تئاتر شهرداری قائم شهر با دعوت از بانوان شاغل در شهرداری و با حضور مهندس کاظم علیپور شهردار و دکتر احسان اسماعیلی نجار رئیس و آقایان دکتر مفید اسماعیلی سراجی، دکتر رضا خانی و حاج سعید برزگر اعضای شورای اسلامی شهر و با همراهی دکتر عباسی معاون فرماندار قائم شهر  برگزار شد، از بانوان با اهدا لوح تقدیر تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

در روز تکریم همسران شهدا؛
مهندس سبطی از خانواده شهید شهرداری گرگان تقدیر کرد
همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، محمدرضا سبطی شهردار گرگان به همراهی زهرا نورا رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر با حضور در منزل شهید «علیجان بیدرنامنی» از همسر و فرزندان این شهید والامقام تقدیر کرد.
مهندس سبطی در این دیدار تکریم مقام شهدا را یک وظـیفه و ضرورت غیر قابل انکار توصیف کرد و گفت: شهدا با تأسی از اعمال و رفتار حضرت امام حسین (ع) درس فداکاری، وفاداری و شهامت آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رسانیدند و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشانی نمودند.
وی افزود: شهیدان با نثار خونشان درخت تنومند انقلاب را آبیاری کردند و در این راستا وظیفه ما مسئولان است که خادم خانواده شهدا و ان‌شاءالله ادامه‌دهنده راه آنان باشیم.

اجرای نهضت آسفالت تا شب عید در گرگان
معاون زیربنایی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری گرگان از اجرای نهضت آسفالت تا شب عید در این شهر خبرداد.
مرتضی فاضلی عارف اظهار کرد: تا پایان سال آسفالت محورهای اصلی شهر گرگان بازسازی و تکمیل خواهد شد.
معاون زیربنایی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری گرگان افزود: امسال برخلاف سال‌های گذشته، برای سرعت بخشی به روند کار، روکش آسفالت محورهای درون شهری گرگان توسط سه پیمانکار انجام می‌شود.
وی ادامه داد: در حال حاضر به غیر از پیمانکار شهرداری، یک پیمانکار هم در محور انجیراب و افسران مشغول به فعالیت بوده و پیمانکار دیگر در محور کمربندی و زیرگذر معلم فعالیت خود را آغاز کرده است.
فاضلی عارف با بیان اینکه آسفالت محور کمربندی که یکی از محورهای پرتردد شهر است تا پایان سال کامل بازسازی می‌شود، اظهار کرد: آسفالت این محور بر عهده شهرداری نیست زیرا این مسیر به دلیل نداشتن کمربندی جزو محورهای برون شهری محسوب شده و نگهداری آن به عهده راه و شهرسازی است.
معاون زیربنایی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: کمربندی به دلیل تردد ماشین‌های باربری با آسیب‌های فراوانی روبرو بوده و تا پیش از سال جدید آسفالت آن تعمیر خواهد شد.
وی در خصوص نهضت آسفالت گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان سال همه کوچه و خیابانی که ۷۰ درصد ساکن داشته باشد را آسفالت کنیم زیرا در غیر این صورت، فعالیت ادارات حفار سبب آسیب به خیابان خواهد شد.
فاضلی عارف افزود: علاوه بر روکش آسفالت، مرمت نوار حفاری معابر سطح شهر در دستور کار شهرداری قرار گرفته که پس از تکمیل حفاری ادارات حفار و تحویل آنها به شهرداری، مرمت اجرایی می‌شود.
معاون زیربنایی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری گرگان با بیان اینکه امسال برخلاف سال‌های گذشته، پیش از روکش، تمامی آسفالت‌های قبلی تراشیده شده و سپس روکش جدید انجام می‌شود، تصریح کرد: اگر روکش جدید روی آسفالت قبلی اجرا شود، پس از مدت کوتاهی آسیب دیده و ما با مشکلات دیگری مانند کوتاه شدن طول جداول و ارتفاع نامناسب آسفالت هم روبرو می شویم.
وی با اشاره به قیمت بالای آسفالت خاطرنشان کرد: طبق پیش بینی‌های انجام شده تا پایان سال مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال بابت روکش آسفالت محورهای درون شهری گرگان صرف خواهد شد.
عارف همچنین با گلایه از عدم همکاری ادارات حفار گفت: گاهی اوقات در شهر با مسائلی روبرو می‌شویم که منجر به دوباره کاری آسفالت در شهر می‌شود.
معاون زیربنایی شهرداری گرگان ادامه داد: یکی از مشکلات اساسی ما در بحث آسفالت محورها عدم هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی است.