خبرنگاران نقد سازنده را در دستور کار قرار دهند
خبرنگاران نقد سازنده را در دستور کار قرار دهند

سرپرست شهرداری همدان با تاکید بر لزوم نقدسازنده در حوزه شهرداری گفت: هیچ اداره، نهاد و ارگانی به اندازه شهرداری مورد نقد قرار نمی گیرد. مجید شاکری‌کرم در مراسم تقدیر اعضای شورای اسلامی شهر همدان از خبرنگاران اظهار داشت: همانطور که یک مسئول همواره باید خود را در دیدگاه خداوند ببیند خبرنگاران هم باید در […]

سرپرست شهرداری همدان با تاکید بر لزوم نقدسازنده در حوزه شهرداری گفت: هیچ اداره، نهاد و ارگانی به اندازه شهرداری مورد نقد قرار نمی گیرد.
مجید شاکری‌کرم در مراسم تقدیر اعضای شورای اسلامی شهر همدان از خبرنگاران اظهار داشت: همانطور که یک مسئول همواره باید خود را در دیدگاه خداوند ببیند خبرنگاران هم باید در نوشته‌های خود همواره خداوند را در نظر داشته باشند.
وی افزود: صداقت و امانتداری دو اصل مهم هر خبرنگاری در انتشار اخبار باید باشد.
سرپرست شهرداری همدان با اشاره به انتقادات از شهرداری گفت: هیچ اداره، نهاد و ارگانی به اندازه شهرداری زیر سیل انتقادات روزانه نیست.
شاکری‌کرم خاطرنشان کرد: این برمی‌گردد به ارتباط مردم با شهرداری چون مردم از درب خانه خود که خارج می‌شوند با خدمات شهرداری‌ها درگیر هستند. وی با اشاره به سامانه ۱۳۷ ثبت شکایت از شهرداری بیان کرد: اگر امروز روزانه یک هزار مورد بازرسی و گزارش داریم باید سعی کنیم هرچقدر که می‌توانیم این تعداد را کاهش دهیم.
سرپرست شهرداری همدان عنوان کرد: موفقیت این است که بتوانیم انتقادات از شهرداری را کاهش دهیم.
شاکری‌کرم با بیان اینکه خبرنگاران انتقاد سازنده را در دستور کار قرار دهند، گفت: قبل از اینکه یک مشکل اطلاع‌رسانی شود و موجی از ناامیدی در شهر ایجاد کند خبرنگاران مشکلات را با ما در میان بگذارند اگر گوش نکردیم آن زمان اطلاع‌رسانی کنند.
وی افزود: ما آمده‌ایم به صورت صادقانه نقدها را بشنویم و مطمئن باشند گوش شنوایی برای انتقادات وجود دارد.
سرپرست شهرداری همدان با بیان اینکه مسند شهرداری همدان بسیار خطیر و بزرگ است، بیان کرد: هر چند روز در خدمت مردم شریف همدان باشم تمام تلاش خود را انجام می‌دهم و باعث افتخارم خواهد بود.