بیمه آسیا به منظور حمایت از کادر درمان در همه گیری ویروس کرونا، پوشش جدید مسئولیت ارائه خدمات پرستاری در منازل را ارائه می کند. در پی شیوع گسترده ویروس کرونا و دشواری های مراقبت از بیماران در بیمارستان ها و مراکز درمانی، نیاز به ارائه خدمات مراقبتی در منازل افزایش یافته است. مدیریت بیمه […]
بیمه آسیا به منظور حمایت از کادر درمان در همه گیری ویروس کرونا، پوشش جدید مسئولیت ارائه خدمات پرستاری در منازل را ارائه می کند.
در پی شیوع گسترده ویروس کرونا و دشواری های مراقبت از بیماران در بیمارستان ها و مراکز درمانی، نیاز به ارائه خدمات مراقبتی در منازل افزایش یافته است. مدیریت بیمه های مسئولیت بیمه آسیا به منظور تسهیل در ارائه خدمات پزشکی در خانه و حمایت از کادر درمان، اقدام به طراحی پوشش جدید مسئولیت ارائه خدمات پرستاری در منازل تحت بیمه نامه مسئولیت حرفه ای پیراپزشکان کرده است .
پرستارانی که وظیفه ارائه خدمات درمانی و مراقبتی به بیماران(وفق دستور پزشک ) در محل سکونت آنها را برعهده دارند، در قبال عملکردشان نسبت به بیماران مسئول هستند و چنانچه در زمان انجام خدمات مراقبتی و پرستاری، به دلیل خطا، اشتباه، غفلت و یا قصور، باعث ایجاد آسیب جسمانی، روانی و یا فوت بیمار شوند، موظف به جبران خسارت وارده خواهند بود .
این گزارش می افزاید: پرستاران با خرید بیمه نامه»پرستار در منزل» تحت بیمه مسئولیت پیراپزشکان، می توانند مسئولیت حرفه ای خود را در قبال بیماران خود، تحت پوشش قرار دهند و در صورت وقوع حوادث احتمالی برای بیماران، برای جبران خسارت ها، از این بیمه نامه استفاده کنند.
گفتنی است، بیمه نامه پیراپزشکان با تخصص پرستار در منزل، صرفاً به آن دسته از پرستاران مورد تائید سازمان نظام پرستاری که دارای قرارداد معتبر با شرکت های ارائه خدمات پیراپزشکی (درمانی) درمنزل بوده و در محل سکونت بیمار به کارگمارده می شوند، ارائه می شود.
بیمه پارسیان با افزایش نسبت توانگری مالی همچنان در سطح یک صنعت بیمه قرار دارد
با توجه به اعلام نسبت توانگری مالی شرکت های فعال در صنعت بیمه کشور در سال جاری، بیمه پارسیان با حفظ جایگاه خود همانند سال های اخیر در سطح اول صنعت بیمه قرار گرفت و با افزایش نسبت توانگری مالی این شرکت به عدد ۱۵۵، این جایگاه همچنان برای بیمه پارسیان محفوظ ماند.
با اعلام بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران سطح توانگری مالی این شرکت در سال ۱۴۰۰، همچنان در سطح اول صنعت بیمه قرار دارد.
در متن تایید بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران آمده است؛ بر اساس اجرای ماده ۶ نحوه محاسبه و نظارت بر توانگری مالی موسسات بیمه برای بیمه پارسیان با توجه به صورت های مالی سال ۹۹ و همچنین محاسبات و تعدیلات جدید این شرکت ضمن ارتقای نسبت توانگری مالی خود همچنان در سطح اول توانگری مالی صنعت بیمه کشور با عدد ۱۵۵ به کار خود ادامه می دهد. بر این اساس نسبت توانگری مالی به شرکت هایی تعلق می گیرد که برای ایفای تعهدات خود در مقابل بیمه گزاران از توانایی کافی برخوردارند. همچنین بیمه مرکزی همواره به این نکته تاکید دارد که بیمه گزاران در انتخاب بیمه گر خود این مورد را به دقت بررسی و مدنظر داشته باشند.
گفتنی است بیمه پارسیـان در فعالیت بیمه گری خود همواره سعی در حفظ سبد پرتفوی مناسب، رشد فروش و توجه ویژه به مدیریت ریسک حرفه ای داشته تا همچنان به عنوان یک شرکت توانمند و حرفه ای در صنعت بیمه کشور جایگاه خود را حفظ و در رشد و ارتقاء آن و ارایه خدمات هرچه بهتر به بیمه گزاران خود حرکت نماید.
بیمه درمان انفرادی
محصول راهبردی بیمه تعاون است
مراکز طرف قرارداد خدمات استانداردی به بیمه گذاران تحت پوشش بیمه درمان انفرادی بیمه تعاون می دهند و در مقابل شرکت نیز به تعهدات خود در مقابل آنها به خوبی عمل می کند.
یونس مظلومی، مدیر عامل بیمه تعاون در حاشیه برپایی بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان در گفتگو با خبرنگار اخبار پولی مالی که در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد گفت: بیمه درمان انفرادی یکی از محصولات استراتژیک ما به شمار می رود و صدور این بیمه نامه به صورت آنلاین صادر می شود.
مظلومی با تاکید بر این نکته که اولین شرکتی بودیم که این نو ع پوشش را ارایه دادیم، توضیح داد: ابتدا برای فروش بیمه نامه درمان انفرادی، سخت گیری هایی برای فروش اعمال شد با این حال با استقبال خوبی مواجه گردید به ترتیبی که در سال دوم ۱۰۰ درصد افرادی که این بیمه نامه را در سال نخست تهیه کرده بودند، مجددا اقدام به خرید و تمدید بیمه نامه خود کردند و حتی این پوشش بیمه ای را به دوستان و آشنایان خود نیز معرفی کردند.
مدیرعامل بیمه تعاون، با اعلام این که شرکت با راه اندازی بیمه نامه انفرادی درمان به کیفیت خدمات ارائه شده بیشتر اهمیت داده است تا کمیت فروش بیمه نامه، افزود: ما با حساسیت و وسواس، مراکز درمان تحت پوشش را انتخاب کردیم تا از استاندارد و کیفیت لازم برخوردار باشند و خدمات خوبی به بیمه گذاران ما ارایه دهند. در مقابل رابطه خوبی با مراکز طرف برقرار کردیم و به تعهدات خود عمل کرده و صورت حساب ها را نیز به موقع تسویه کردیم. بدین ترتیب رابطه خوبی بین شرکت و مراکز درمانی طرف قرارداد ایجاد شده است.