حجتاله صیدی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، در مراسم روز کارگزار اعلام کرد که از اوایل شهریور جلساتی با شرکتهای بزرگ بورسی برگزار شده است تا عملکرد آنها بررسی و مشکلاتشان شنیده شود و توقعات سازمان به آنها منتقل گردد.
او افزود: «در این جلسات به دنبال دو موضوع مهم بودیم: وضعیت گزارشهای ششماهه شرکتها و برنامههای آنها برای نیمه دوم سال. وقتی گزارشها ارائه شد، خیلی امیدوار شدم.»
صیدی در ادامه گفت: «جمعبندی همکاران ما از جلسات برگزارشده این است که عملکرد شرکتها در نیمه دوم سال بهتر از نیمه اول خواهد بود.»









































































































































































































