کارنامه پربار ۲۰ روزه
کارنامه پربار ۲۰ روزه

بر این اساس «محسن سیفی»، مدیرعامل بانک صادرات ایران گزارشی از ۲۰ روز خدمت به زائران حسینی ارائه کرده است. دریافت ارز ۳۷ هزار و ۱۹۵ هزار زائر با استفاده از اپلیکیشن سپینو، دریافت ارز توسط ۷۸۰۰ نفر با مراجعه حضوری و ارائه بیش از ۹ میلیارد و ۱۶۸ میلیون دینار عراق به ارزش بیش […]

بر این اساس «محسن سیفی»، مدیرعامل بانک صادرات ایران گزارشی از ۲۰ روز خدمت به زائران حسینی ارائه کرده است. دریافت ارز ۳۷ هزار و ۱۹۵ هزار زائر با استفاده از اپلیکیشن سپینو، دریافت ارز توسط ۷۸۰۰ نفر با مراجعه حضوری و ارائه بیش از ۹ میلیارد و ۱۶۸ میلیون دینار عراق به ارزش بیش از ۳ هزار و ۳۶۶ میلیارد ریال به زائران، نمونه‌هایی از این خدمات است.
خدمت به ۵۰ هزار زائر کربلا در ۲۰ روز در ۲۰ روز ابتدای فروش ارز به زائران عتبات در ایام اربعین، تعداد متقاضیان دریافت‌کننده از درگاه‌های غیر حضوری به ویژه «سپینو» و همچنین شعب منتخب بانک صادرات ایران به بیش از ۵۰ هزار و ۶۰۰ نفر رسید. گفتنی است که به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، ٧٥ شعبه ارزی کشیک بانک صادرات ایران در سراسر کشور، در روزهای جمعه نیز آماده خدمت‌رسانی به زائران حسینی هستند.
همچنین امکان ثبت درخواست ارز زیارتی اربعین به صورت غیرحضوری نیز از طریق اپلیکیشن «سپینو» (https://sepino.bsi.ir) و سامانه پیشخوان شمس
(https://shams.bsi.ir)برای زائران اربعین حسینی مهیاست. دریافت ارز ۴۲ هزار و ۷۷۸ زائر به صورت غیر حضوری

طبق اظهارات مدیرعامل بانک صادرات ایران، طی این مدت بیش از ۴۲ هزار و ۷۷۸ زائر به صورت غیر حضوری ارز خود را با ثبت‌نام از طریق سامانه‌های بانک
صادرات ایران دریافت کرده‌اند که از این میان، ۳۷ هزار و ۱۹۵ هزار زائر با استفاده از اپلیکیشن سپینو (نئوبانک‌صادرات ایران) موفق به دریافت دینار عراق از بانک
صادرات ایران شده‌اند. بیش از ۷۸۰۰ نفر نیز با مراجعه حضوری به شعب بانک از این خدمت استفاده کرده‌اند.
همچنین در ۲۰ روز ابتدای فروش گسترده ارز اربعین توسط بانک صادرات ایران بیش از ۹ میلیارد و ۱۶۸ میلیون دینار عراق به ارزش بیش از ۳ هزار و ۳۶۶ میلیارد
ریال در اختیار زائران قرار گرفته است.
اهدای سیمکارت و اینترنت رایگان به زائران حسینی بانک صادرات ایران که سریع‌ترین، امن‌ترین و مطلوب‌ترین امکان برای دریافت ارز اربعین با استفاده از اپلیکیشن «سپینو» را برای زائران فراهم کرده است، با افزودن خدمت «ارائه سیم‌کارت هدیه»، گام تازه‌ای در خدمات‌رسانی بهینه به مشتریانش برداشته است.
بر این اساس، همه کسانی که ارز اربعین خود را از طریق اپلیکیشن «سپینو» دریافت کرده‌اند، می‌توانند هنگام مراجعه به شعب برای دریافت ارز فیزیکی، پس از اسکن بارکد ویژه و تکمیل اطلاعات درخواستی، کد هدیه رایگان بانک صادرات ایران را وارد کرده و سیم‌کارت «سامانتل» را از طریق پست در محل نشانی خود دریافت کنند.
سیم‌کارت ویژه سفر اربعین بانک صادرات ایران، با ۲ گیگابایت اینترنت رایگان، امکان برقراری ارتباط با کیفیت و پایدار در عراق و ۲ گیگابایت اینترنت پرسرعت رایگان داخل ایران را به کاربران می‌دهد. این سیم‌کارت دارای ۹۹۹ دقیقه مکالمه درون شبکه و ۹۹۹ عدد پیامک درون شبکه است و پس از پایان سفر اربعین نیز امکان استفاده خواهد داشت.
اعطای کمک هزینه ۱۰ میلیون تومانی سفر به عتبات به ۵۰۰ بازنشسته کشوری باشگاه ویژه پیشکسوتان این بانک همزمان با آغاز سفر بزرگ اربعین حسینی، به بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری که حقوق خود را از بانک صادرات ایران دریافت می‌کنند به قید قرعه کمک هزینه ۱۰ میلیون تومانی سفر به عتبات عالیات اعطا کرد.
بر اساس این طرح که از ۲۸ تیرماه تا ۱۵ مردادماه سال جاری در نظر گرفته شد، بازنشستگانی که در این مدت تمام یا بخشی از مبلغ حساب حقوقی خود در بانک صادرات ایران را حفظ یا افزایش داده‌اند، مشمول شرکت در این قرعه‌کشی شدند که به ازای هر یک میلیون ریال مانده منابع در هر روز، یک امتیاز برای آنها منظور و در قرعه‌کشی شرکت داده شدند.
مراسم قرعه‌کشی این طرح با حضور نمایندگان صندوق بازنشستگی کشوری و مدیران واحد‌های نظارتی بانک صادرات ایران برگزار و برندگان این قرعه‌کشی به تفکیک هر استان، مشخص شدند.